Mirhaba vfm okuyucuları sdşlad Öncelikle hoşgeldiniz, oldukça misafirperver olduğumdan size güzel bir bölümle karşıladım :) Ortalık biraz karışacak :) Bu arada o kadar zamandan sonra 143 vote gelmiş, ben 50 bile gelmez diyordum. Cidden sizi hak etmiyorum, bundan sonra bu kadar geciktirmemeye çalışacağım
okuduğunuz saati yazın
#myboyvfmişteşimdibaşlıyorkth
34.BÖLÜM SONU
"Duymanı istedim."
"Fakat ben duymak istemem, git bunu arkadaşlarına ilet."
Dedikten sonra tezgahtaki tabaklara yöneldim, iki elimle tuttuğum tabakla yanından geçmeye çalıştığımda kolumu tutmuştu, gözlerini gözlerime çevirdiğinde çatık kaşlarımla yüzüne baktım.
"Ne yapıyorsun şuan Taehyung? Çekilsene!"
Dediğimde sesimin Jimin'e gidip gitmeyeceğini düşünüp dudağımı ısırdım, eğer duyduysa eminim ki öğrenmek için elinden geleni yapacaktı.
"Artık sadece istediğim şeyleri yapacağım, sadece benim istediklerim."
Dediğinde gözlerimi devirip geriye doğru bir adım attım.
"Çok geç kaldın Taehyung, hem de çok geç."
Gözlerimi gözlerinden ayırdıktan sonra titrek bir nefes aldım. Ona baktıkça canım yanıyordu çünkü en çok gözleri kalbime dokunuyordu. Dokunduğu yeri yakıyordu, geriye sadece acı kalıyordu.
Kim Taehyung, sani haddinden fazla sevmiş olmam haksızlıktı.
35(past)
-mazi-
Jimin gözlerini kısarak elinde tuttuğu kahve kupasını dudaklarına götürdü, bu esnada bir kez olsun gözlerini kısmamış biçimde bir bana bir de tekli koltukta bacakları açık şekilde arkasına yaslanmış olan asık suratlı Taehyung'a bakıyordu. Dudaklarımı ıslattıktan sonraalt dudağımı dişlerimin arasında ezdim sıkıntıyla, bu durumdan nefret ediyordum.
En sonunda konuştuğunda başını sola yatırdı.
"Siz ikiniz aşağıda kavga mı ettiniz?"
Bu sorusunu beklediğimden olağan bir şekilde cevapladım.
"Şaşırdın mı? Ben herkesle kavga ederim Park Jimin."
Dediğimde Taehyung saçlarını karıştırdı.
"Çok mu bağırdık?"
Dediğinde Jimin olumsuz anlamda başını sallayıp Taehyung'u işaret etti.
"Bir şey olduğunda kendi kafanda olayı canlandırıp sürekli kafanı sallıyorsun, dudaklarını da kemiriyorsun. Mirae de aynılarını yapıyor, ondan biliyorum."
Dediğinde başımı Taehyung'a çevirdim. Taehyung da aynı benim gibi bana baktığında bir süre ona baksam da gözlerini kaçıran taraf ben olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.