25- V for (BREATH)

6K 677 1.3K
                                    

Bu bölümde zaman geçişleri olabilir, dikkatli okuyun sonra sudan çıkmış balığa dönüyorsunuz. Bölüm sonundaki notu da okuyun. Hadi sağlıcakla kalın.

#myboyapotemiçözemiyorbuyüzdensinirlikth

24.BÖLÜM SONU

Taehyung tek seferde, söylemesi oldukça kolay bir şeymiş gibi konuştuğunda şokla gözlerimi açtım. Ellerimi ağzımı kapatmak için kullandığım sırada Seokjin gülmeye başlamıştı.

Gülmesinin iki nedeni vardı.

1-) Ben komik bir şekilde şaşırmıştım.

2-) Taehyung şaşırmama neden olacak bir şey söylemişti.

"Kız kardeşinden hoşlanıyorum, hyung."

Düzeltiyorum, Taehyung ölmeme neden olacak bir şey söylemişti.


25(breath)

-nefes-

Öksürerek Taehyung'a döndüğümde bu sefer yüzüm korkunun bir eseri olarak Hoseok'a dönmüştü. Hoseok kıstığı gözlerine nazaran daha sert olan yüz ifadesiyle Taehyung'a bakarken birden tek kaşını kaldırmıştı. Bunun anlamı açıktı.

Birazdan ağzına sıçacağım.

Hoseok birbirine bastırdığı dudaklarını araladıktan sonra can sıkan ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Ne dedin? Pek duyamadım seni."

Bu cümlenin, düzeltiyorum uyarının, da altında yatan gizli bir anlamı vardı. 

Yaptığın hatayı düzeltmen için sana bir şans veriyorum, duymamış gibi yapacağım ve sen de susacaksın.

Taehyung ne olduğunu anlamaz bakışlarını bir bana bir de Seokjin'e çevirdi.

"Yanlış bir şey mi söyledim?"

Dediğinde Seokjin Hoseok'un arkasından tüm parmaklarını düz bir çizgi haline getirip boğazında gezdirdi. 'Öleceksin' mesajının ardından Taehyung korkak bakışlarını bana çevirdi. Bense 'Bu son nefeslerin' bakışımı gönderidkten hemen sonra bir adım geriledim, Seokjin kolumdan tutup beni yanına çektikten sonra Hoseok'a döndü.

"Bence çocuğu yanlış anladık Hoseok-"

Hoseok anında müdahele etmişti.

"Yoo, bence gayet iyi anladım. Mirae'den hoşlandığını söyledi, değil mi Tae?"

Dedi tehditvari sesiyle. Taehyung hafifçe yutkunduktan sonra başını salladı.

"Evet, öyle söyledim."

Seokjin başını geriye atıp Tanrı'dan sabır dilenircesine gözlerini kapattı. Ben ise ilk defa Taehyung'un böyle ürkek olduğu anlara şahitlik yapmanın şaşkınlığını atlatamadan ağabeyimin sevdiğim çocuğa yaptığı baskılara göz yumuyordum.

"Baksana Seokjin hyung, yanılmamışım."

Dedi Hoseok, hemen ardından iki elini de Taehyung'un omzuna koydu. Taehyung ise rahatsız bir tavırla gülümsedi.

"Hyung, neyin var?"

Daha ne olsun çocuk! Medeni bir şekilde sevgini itiraf ettin, şimdi de yobaz ağabeyim tarafından tartaklanacaksın çünkü burası orta çağ avrupası ve hala giyotinle infaz edilme işlemleri yapılıyor(!)

V FOR MOONRISE • Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin