Yirmi Sekizinci bölüme hoş geldiniz
27.BÖLÜM SONU
Hankook Üniversitesi Flamingoları
UYARI: (Pembe sevmeyen giremez!)
9 saat önce güncellendi
Bilgisayar bölümündeki Taehyung ile Psikoloji bölümünden Seolna çıkıyorlar.
(+1,078 beğeni +973 yorum)
+Seolna Taehyung denen elemana mı bakacak? Saçmalamayın.
(+489 beğeni)+Bu Taehyung, Yoongi ve Jungkook ile takılan şu kabanlı çocuk mu?
(+238 beğeni)+Onlar zaten arkadaş değil miydiler?
(+96 beğeni)
28(savvy)
-anlamak-
Dalgın bakışlarımı etrafımda gezdirmeye başlamamın üzerinden saniyeler, dakikalar geçmişti. Zaman kavramını birbiri ardına dizilmiş, hızla avuçlarımdan kayıp giderken derin bir nefesi ciğerlerime depo edip başımı göğe çevirdim.
Taehyung'un dedikodusu çıkalı tam bir hafta olmuştu, o anki tavırlarıma bir kez daha küfrettim. Basit ergen kızlar gibi hesap sorarcasına karşısına çıkışım, Taehyung'un şaşkınlığı ve hemen ardından bu saçmalığın Yoongi yüzünden ortaya çıktığı gerçeği...
Taehyung benim yüzümden Yoongi ile kavga etmişti, son üç gündür okula gelmiyordu ve doğal olarak bana tavır yapıyordu. Taehyung yetmezmiş gibi bir de Yoongi ve Jungkook buldukları ilk boşlukta bana laf sokmak ve rahatsız edici bakışlar atmayı kendilerine görev biçmiş şekilde davranıyorlardı.
Haklılardı.Basit bir olayı büyüten aptalın teki olduğumdan, oldukça doğal karşıyor ve sonuna kadar hak veriyordum hepsine.
"Ne yapıyorsun burada?"
Ellerimi hava ile yüzümü yıkıyor edasıyla ovuşturduğum sırada yakınımdan gelen sesle başımı yukarıya doğru çevirdim, gördüğüm çehre ile birkaç saniyelik göz temasını kesip bakışlarımı ellerime indirdim.
"Sessizce ölümü bekliyorum, ya sen?"
Hoseok kaşlarını çattıktan sonra elinin tersiyle başıma gelişigüzel geçirdi, topladığım saçım yüzüğüne takılarak tellerimi çekiştirdiğinde hafifçe inledim, kaşlarımı çatarak ona döndüğümde yapmacık bir şekilde gülümseyip yanıma oturdu.
"Hak ettin."
Dirseklerimi baldırlarıma yasladıktan sonra öne doğru eğildim.
"Bu dünya benim cehennemim sanırım; ne yapsam yanlış, ne söylersem yalan. Ölüp melek olma vaktim gelmeli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.