32-V for (OVER AGAIN)

2.5K 348 547
                                    

Merhabalar, yepyeni bir bölümle sahalara geri dönmemi kendi kendime kutlayacağım bir ara asdklasjksa

#myboyvfmseniseviyorumkth


31.BÖLÜM SONU

"Dediğin şeye inanacağım, sana güveneceğim."

Sakın yalan söyleme Kim Taehyung, bu senin için çabaladığım ve kazanmak için varımı yoğumu, gururumu ve göz yaşımı ortaya koyduğumdun.

Son savaşımdın.

Gözlerini birkaç kez kırpıştırdı, gözlerime bakmakta zorlanıyordu. Dudağını birkaç kez ıslattıktan sonra zorla yutkundu.

"Sevmiyorum."

Bu sözü üstüne gözümde yoğunlaşan duygular bedenimi hızla terk etmişti, yanaklarımı yakan bir yol aldıklarında gözyaşlarım gibi sen de gitmiştin Kim Taehyung.

Tenha sokakta tek başıma kaldığımda özgürce ağlayabilecek olmanın rahatlığı ile içimden geldiğince ağlamıştım.

Ve ben son savaşımı da kaybetmiştim.





31(over again)

-yeni baştan-


Seolna ile Taehyung sevgili olduklarını dün herkesin içinde belli etmişti, ben ise bir ezik gibi okulun dedikodu sayfasında tüm bu yazılanları gözyaşlarımı sile sile okumuştum.

Hoseok durumu fark eder etmez beni Dohwan ile konuşmaya zorlamıştı, ben ise bağıra çağıra redddetmiştim. Sanki anlattıkça acılarım büyüyüğüp altında soluksuz kalacakmışım gibiydi, kelimeler bile boğazımdan çıkarken olabildiğince zorluyordu bedenimi. Bir de kalbimdeki yükü dillendiremezdim, buna yetecek güç henüz bedenimde barınmıyordu.

Sabah kahvaltıda ise Hoseok'un ikinci kışkırtma girişimde patlak vermiştim.

"Benimle uğraşıp durma Hoseok."

Hoseok sıfır kol üstüyle karşıma dikildi, Dohwan buzdolabının önünde durmuş bizi izliyordu.

"Şu Taehyung iti yüzünden böyle olduğunu biliyorum, söyle işte açık açık. Hem bak, psikoloğumuz ayağımıza gelmişken onla bir konuşursun-"

"Kıçımın psikoloğu... Bu herifin bir meslek sahibi olduğuna emin misin? Buradan bakınca dünyanın en boş insanına benziyor."

Dediğimde Dohwan afallamış bir biçimde yüzüme baktı, ardından Hoseok'a döndü şaşkınca.

"Ben ağzımı bile açmadım, görüyor musun? Tek kelime bile etmemiştim be!"

Hoseok Dohwan'ı sakinleştirmek istercesine omzunu sıktı.

"Mirae böyledir, sinirlenince herkese sarıyor. Ben neler çektim kardeşim, bir bilsen..."

İkisi de bana döndüğünde gözlerimi devirip yemeğime devam ettim.

"Taehyung, onu gerçekten bu kadar çok mu seviyorsun?"

Hoseok durgun bir biçimde konuştuğunda Dohwan kısık sesle güldü, sanki dalga geçer gibiydi.

"Her kız hoşlandığı kişi başka biriyle çıkmaya başladığında üzülmüştür Hoseok, bu erkekler için de geçerli. Neden büyütüp duruyorsunuz, iki belki de üç gün sonra unutacak Mirae."

Hoseok 2 numaralı 'bi bok bilmiyorsun' bakışını attıktan sonra Dohwan'a dalga geçercesine baktı.

"Mirae'yi tanımıyorsun ki, nereden bileceksin psikolog bozuntusu?"

V FOR MOONRISE • Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin