Madisons perspektiv
Väckarklockan dånade i mina öron. Jag fumlade med min hand för att hitta den lilla odågan och stänga av den. Tillslut fann jag den.
Jag släppte ut en lång suck och tryckte ner mitt huvud ännu lite till i min vita kudde. Den var ju så fluffig och mjuk och bara helt fabolous.
Handen drog jag lätt över pannan och släppte ut ännu en suck när jag kom på att detta är sista dagen med frihet. Sista dagen på sommarlovet.
Det var anledningen att jag ställt klockan och låtit mina rullgardiner stå upprullade.
Försiktigt satte jag mig upp i den otroligt sköna sängen som bara skrek "gå och lägg dig igen". Men som sagt, skolan börjar imorgon.
Jag trippade försiktigt fram till min hårsnodd som låg på golvet. Mitt ljusbruna hår slängde jag framför mig och knycklade upp mitt hår i en stor slarvig knut.
Jag rättade även till mina små pyjamas byxor med mupparna på.
Jag vet, jag är 17 år och har mupparna på mig, men jag gillade dom. Mitt vita linne hade kavlat upp sig så det rättade jag också till.
Lägenheten var som vanligt tom och tyst. Jag släpade mig till köket och öppnade försiktigt den silvriga kylen. Jag tog ut den nypressade juicen som var i en genomskinlig flaska. Jag tog även ut smöret också. På bänken stod brödkorgen med de nyköpta frallorna. Jag norpade med mig en och satte mig på barstolen.
Jag hann inte så långt innan det plingade på dörren. Vem kan det vara? Försiktigt traskade jag ut från köket och in i hallen. Jag låste upp dörren och drog ner handtaget.
Där ute stod Riley. Riley Smith skolans bad boy. Hans bruna hår låg slarvigt snyggt på hans huvud. Hans riktigt bruna ögon var som choklad. De nästan rosa fylliga läpparna var så perfekta. En liten metallring prydde även hans underläpp. Piercingen var nästan svart. Men förvånansvärt var det riktigt snyggt.
Han hade ett par svarta jeans på sig som var ganska långt ner på höfterna. En vit T- shirt som stramade åt kring hans muskliga överkropp. Om man tittade riktigt noga kunde man ana magrutorna. Han hade även en skinnjacka på sig och han såg väldigt snygg ut i den.
Men frågan var, vad gjorde han här?
::::::
KOLLA MIN BLOGG, LÄNK I PROFILEN!!❤️
YOU ARE READING
Bad boys never cries
Teen FictionMadison Connor. Vad är hon? Rättare sagt vem är hon? Hon syns inte. Ingen vet knappt vem hon är. Hon är en i mängden. Men vad händer när Riley Smith får ögonen för Madison. Aldrig tidigare har hon blivit märkt. Men frågan är just varför bad b...