Riley
Varför litade du inte på Madison?
Vadå lita? Jag litade på henne att hon inte gick bakom ryggen på mig. Vilket hon gjorde så jag har fan inte gjort nåt.Varför är du ett as?
Jag? As? Skit ner dig...Vet du att Madison tar tabletter?
Jag såg ju att hon åt något men de kanske var såna här pez, vettefan asså...Hur känner du när du är tillsammans med Chloe och hur kände du när du va tillsammans med Madison?
Chloe är skitklängig oså men hon berättar sanningen iallafall... Madison var världens bästa innan hon svek mig.Varför är du så jävla dum i huvudet?
Vafan?! Vad har jag gjort?Varför litar du mer på Chloe än Madison?
Chloe berättar sanningen och det gjorde inte Madison...Vad tycker du om Madison och vad tycker du om Chloe?
Madison var okej innan hon började ljuga och så, nu tycker jag lite synd om henne. Chloe är min flickvän och jag älskar henne, typ...När du såg Madison på hennes balkong varför stack du?
Vad skulle jag göra? Förlåta henne och skit. Nej tack!Vad är ditt problem?!
Mitt problem är att jag är för jävla snygg. Suck it up!Älskar du fortfarande Madison?
Hon var min första riktiga kärlek så ja hon betyder nåt ja.Ångrar du något som du gjort?
Att jag litade så mycket på Madison.Madison
Hur kände du när Riley inte trodde på dig?
När han inte litade på mig kände jag mig väldigt sårad eftersom jag tror jag inte gjorde något fel...Vad i hela världen går du på?
Privata saker...Skulle du vilja ha tillbaka Riley om han bad om en andra chans?
Jag vet inte. Jag vill att han verkligen ska förstå att jag inte gjorde något. Men det han har gjort efter är svårt att förlåta.Vad tycker du om Riley?
Som sagt, han var min första pojkvän och känslorna finns fortfarande kvar. Problemet är att han inte känner likadant.Varför tar du droger?
Det är inte droger. Det är typ piller som jag måste ha typ...Hur tror du dejten kommer gå?
Åt skogen. Men jag antar att det bara är att knipa ihop. Jag har inte så mycket att säga till om.Tror du Riley och Chloe kommer hålla på framför dina ögon på dejten?
Självklart. Men om dem verkligen är lyckliga ska jag inte komma och förstöra.Vad tänker du när du ser Chloe och Riley tillsammans?
Det är jobbigt. Men jag antar att jag får skylla mig själv...Chloe
Vad tycker egentligen om Madison?
Vafan finns det att säga om henne? Hon är ju totalt rubbad.Vad har du emot Madison?
Vadå? Hon är ju värsta bitchen så det bara är så. Hon tog min pojkvän så aa hon ska få sota.Älskar du Riley? Tror du han älskar dig tillbaka?
Jag älskar Riley över hela mitt hjärta och han älskar mig lika mycket. Kanske mer till och med...Jake
Vad tycker tycker du om Madison?
Jävligt het men jävligt envis.Varför ljög du om att du och Madison hade gjort 'det' för Riley?
Chloe vill ha Riley och Chloe vill ha bort Madison och jag vill ha bort Riley och ha Madison. Det är väl ändå ganska självklartJag kanske har glömt vem du är sååå...dude vem är du?
Sexigaste killen i världen baby ;)Jag
Kommer Riley och Madison bli tillsammans?
Vill inte avslöja något, men jag älskar #miley <3Hur gammal är du?
Fyllde 15 bast i årrrÅlder på karaktärerna i boken?
17 årHur kan du vara så bra på att skriva?
Öhh hur svarar man på något sånt här?
Men tack du som skrev! <33Favoritfilm?
Transformers alla dar i veckanFavoritfärg?
Ljusrosa och mattsvartFavoritmat?
Lax is my lifeFavoritdjur?
Sälar så snälla köp en till mig ;))))Gillar du apor?
Ja fast bara de me blöjor påBeskriv Riley med 5 ord?
Snygg, het, bada$$, romantisk, elakBeskriv Madison med 5 ord?
Blyg, vacker, sårad, lite glad, sötBeskriv Chloe med 5 ord?
Bitch, korkad, snyggful, smart, lömskKommer det att komma en uppföljare?
Inte som det ser ut i dagsläget. MEN kan meddela att efter denna bok kommer jag publicera en helt ny. Kanske i framtiden för Riley o Madison är ju så söta <3KOLLA MIN BLOGG, LÄNK I PROFILEN!!❤️
Tack för att ni ställde så bra och många frågor. Mucho love till er <33
Nästa kapitel kommer snart å då kan jag lova er att det händer grejer
Buh bye
YOU ARE READING
Bad boys never cries
Teen FictionMadison Connor. Vad är hon? Rättare sagt vem är hon? Hon syns inte. Ingen vet knappt vem hon är. Hon är en i mängden. Men vad händer när Riley Smith får ögonen för Madison. Aldrig tidigare har hon blivit märkt. Men frågan är just varför bad b...