Efter bröllopet var de lyckligare än någonsin. De levde varenda dag som om det var den sista. Kärleken var som gjord för dem. De kunde knappt vara ifrån varandra en dag utan att sakna varandra. Deras kärlek gick inte att rubbas.
Men vad hände med alla andra? Jo, eftersom Chloe och Jake var så desperata efter kärlek och uppmärksamheten bestämde de att dejta varandra. Båda två lyckades lugna ner sig och planerade själva ett bröllop. Madison hade kommit över incidenten med både Jake och Chloe. De hejade på varandra på stan, men inget mer. Jake och Chloe ångrar allt då de mognat till under dessa två åren. De kanske aldrig skulle kunna bli vänner, men inget hat är det mellan dem.
För Rileys och Madisons bästa flyttade de ihop i en stor lägenhet med sjöutsikt och en härlig balkong. De inredde en vägg med bilder på dem och sparade lite för framtida minnen.
Men ändå var det något som saknades. Ingen av dem kunde sätta fingret på va det var. Det liksom trängdes i luften och man gick hela tiden och funderade va det skulle kunna vara.
Men en dag då Riley satt vid köksbordet och sökte runt på hans MacBook hörde han små snyftningar långt in i lägenheten. Förvirrat reste han på sig och gick vidare in i lägenheten. Han såg att låset på toan var låst och insåg att Madison satt där inne. Han knackade smått och snyftningarna upphörde. Han ropade hennes namn men fick bara ett lågt mummel tillbaka. Tillslut öppnades dörren och Madison klev ut med tårar på kinderna. Hennes läppar gick upp och ner och han kunde därför inte tyda om det var glädjetårar eller sorgsna tårar. Han kramade henne hårt och vaggade henne fram och tillbaka. Någonting han hatade var när Madison grät. Han kände att han inte kunde hjälpa till då.
Tillslut drog hon ifrån men hon höll fortfarande om honom. Försiktigt drog hon fram en pinnliknande sak och höll den framför ögonen på honom. Efter en stund insåg han va det var och drog efter andan när han såg '+' på stickan. Han log chockat mot henne och hon kollade smått leendes mot honom. Han tog tag om henne och snurrade henne i luften. Skrattandes for de runt i lägenheten.
De hade äntligen fått lyckan som de saknade.
↓
KOLLA MIN BLOGG, LÄNK I PROFILEN!!❤️
denna epilog blev askort o såååå men ska försöka knåpa ihop ännu ett bonuskapitel
YOU ARE READING
Bad boys never cries
Teen FictionMadison Connor. Vad är hon? Rättare sagt vem är hon? Hon syns inte. Ingen vet knappt vem hon är. Hon är en i mängden. Men vad händer när Riley Smith får ögonen för Madison. Aldrig tidigare har hon blivit märkt. Men frågan är just varför bad b...