Rileys perspektiv:
Just nu stod jag ute och rökte. Ciggen i munnen med Chloe hängandes på min sida. Chloe och jag har något. Vi är absolut inte tillsammans. Men vi är väl ligg kompisar. Men dessvärre tror hon vi har något, och det äcklar mig extremt. Visst hon är grymt snygg och så, men hon har inte det. Jag är inte förhållande killen, jag ligger.
Jake och Sam står bredvid mig och röker de med. Chloes kompis hånglar med Sam. Jag har ingen aning om vad hon hette.
Jake fimpar ciggen med foten och blickar upp till mig.
"Who were the hot chick you drove to school, Riley?" Flinar Jake. Jag suckar. Att Jake tycker att Madison är snygg äcklar mig. Han kan inte säga så. Han får inte säga så. Eller, jag menar... Jag bryr mig inte...
"I don't know, just some girl I slept with." Muttrar jag surt. Chloe nyper till mig i sidan och morrar åt mig. Oh, juste fan hon stod ju här. Chloe rycker sig loss från mitt grepp och klampar fram till Sam och rycker hennes kompis, ja vad det nu var hon hette och trippar iväg på hennes skyhöga klackar.
"Okey, well then you don't mind if I fuck her." Säger han. Ursäkta?! Han kan ju inte bara... Eller vafan, jag bryr mig inte... Jag är ju inte tillsammans med henne eller så... Jag vill inte det heller, jag är inte förhållande killen.
Jag morrar lite åt Jake. Jake bara flinar.
"It's not like you guys are together or something." Säger han bara och fiskar upp ännu en cigarett. Han sätter den mot sina läppar och tänder den. Han blåser ut röken och gör små rökringar. Jag suckar irriterat.
"I think you did'nt fuck her..." Säger Jake och sneglar på mig. Jag flinar till.
"Not yet." Säger jag och dunkar honom i ryggen. Han skrockar. Sen kommer den där tänkar rynkan som han alltid får vid ögonbrynet som är piercat när han tänker. Sen flinar han svagt. Han öppnar munnen och berättar sin plan.
Planen är, den som får Madison först i säng av oss två. Jag tvekar. Ska jag göra det eller inte?
"I'm in."
↓
MAHGOD 1K NO U DID'NT. SHITA MANZ DIS IS BIG LET'S CELEBRATE!!! åkej, åkej calm my tits.
nu ska jag fira min ascoola farsa på farsdag. P.s den här returskitsaken funkar inte så texten blir så jäkla ihoptryckt men aa.KOLLA MIN BLOGG, LÄNK I PROFILEN!!❤️
Xoxo Agnes
YOU ARE READING
Bad boys never cries
Teen FictionMadison Connor. Vad är hon? Rättare sagt vem är hon? Hon syns inte. Ingen vet knappt vem hon är. Hon är en i mängden. Men vad händer när Riley Smith får ögonen för Madison. Aldrig tidigare har hon blivit märkt. Men frågan är just varför bad b...