Madisons perspektiv:
Jag vaknade och kände två muskulösa armar omkring mig. Jag log åt det. Jag vände mig om till Rileys ansikte och studerade han noggrant. Hans långa ögonfransar borstade på kindbenen. Hans näsa som var lite kantig men så sjukt snygg. Sedan var det läpparna, de var smått ljusröda. Han hade även sin silvriga ring i läppen också.
Helt plötsligt slog han upp ögonen som jag älskar mest. De är så mystiska och chokladbruna.Jag log ännu mer när han drog upp sin hand på min kind och smekte mig lätt. "You're so beautiful." Sa han och log och studerade mitt ansikte som jag gjorde för en minut sedan. Det prydde sig en röd nyans i mitt ansikte så jag vart tvungen att trycka ner mitt ansikte i kudden. Han skrattade och virade sina armar omkring mig ännu hårdare och drog upp mig över honom.
"It's true, you are the most beautiful girl in the world." Sa han och kramade mig. Jag log och blev ännu mer generad än förut.Jag har alltid haft ganska dåligt självförtroende. Tyckt att jag inte duger och så. Det blev mycket värre när pappa dog, eftersom han alltid sa att jag var vacker, söt och gullig. Han sa även att jag var lik mamma eftersom hon var väldigt vacker. Det är så ovant att Riley säger att jag är vacker. Han kan få vilken tjej som helst och så väljer han mig.
"I will go and make some breakfeast for us." Sa jag och satte mig på sängkanten men innan jag han blinka blev jag nerdragen i sängen igen med Rileys armar omkring mig.
"Stay. I want to cuddle." Gnällde han och kysste mig i nacken. Jag fnissade och vände mig om till hans ansikte. Jag kysste han mjukt och gosade in mig i hans hår.
"Okey but 10 minutes." Sa jag leendes och kysste honom igen.-
Jag hade precis varit på toaletten och var påväg till köket. Jag lutade mig mot dörrkarmen in till köket och fick se en hur snygg Riley som helst med bar överkropp. Det var nästan så jag blev generad bara att titta på honom.
Han hade dukat upp massor av mat på bordet. Ägg, bacon, rostatbröd, marmelad, nutella, juice och massor av frukt och bär. Bara av att titta på allt det här gjorde mig hungrigare än vad jag redan va. Riley stod och stekte de sista baconen vid spisen så jag smög bakom honom och la armarna om honom. Jag kramade honom hårt och kysste honom på ryggen.
"You like it?" Sa han stolt. Jag norpade åt mig en jordgubbe som låg bredvid spisen och åt upp den."I love it!" Sa jag och studsade ner på stolen. Jag började ta av alla saker som fanns på bordet och började äta. Jag kände ett par fötter tåflörta med mig. Jag började skratta så jag nästan satt i halsen.
"Oh come on! That's so cheesy." Skrattade jag fram. Riley började också skratta. Jag kastade ett hallon på honom och då bröt vårt krig ut. Riley jagade mig i hela lägenheten innan han fick tag i mig. Det var bakom soffan jag hade gömt mig. Han låg just nu över mig och kittlade sönder mig. Båda två skrattade som galningar innan han äntligen slutade och kramade om mig."I like you, a lot." Mumlade han i min nacke. Jag drog ifrån så jag kunde studera hans ansikte.
"But you know what? I like you more." Sa jag och kysste honom länge.Vi gick tillbaka och satte oss och åt för andra gången. Riley harklade sig och tittade på mig.
"You know, the winter ball is in 1 week, and I wonder if you want to go with me?" Sa han nervöst. Trodde han på fullaste allvar att jag skulle tacka nej? Jag log stort. Den viktigaste saken på hela året. Vinter balen."Hell yes!"
↓
en tyst minut för bilden här ovan... gash så snygggg.
Hörni, det är snart jul! Betyder inga mer läxor och prov och betyder lite mer uppdatering ( om jag inte råkar fastna i några avsnitt av the walking dead ya know what I mean huh?)Xoxo Agnes
YOU ARE READING
Bad boys never cries
Teen FictionMadison Connor. Vad är hon? Rättare sagt vem är hon? Hon syns inte. Ingen vet knappt vem hon är. Hon är en i mängden. Men vad händer när Riley Smith får ögonen för Madison. Aldrig tidigare har hon blivit märkt. Men frågan är just varför bad b...