Madisons perspektiv:
Jag drog upp dörren till Rileys lägenhet och skrek lyckligt. Jag hängde av mig min jacka på hand svarta krockar och sedan försökte jag få av mig skorna som slutade med att jag låg på golvet och skrattade. Riley kom gåendes och ställde sig i öppningen och flinade åt mig som låg på golvet. Riley skrattade och böjde sig ner och drog upp mig i hans famn.
Skrattandes bar han in mig till hans svarta soffa och vi ramlade ner över varandra.
"Did you find a dress?" Frågade han och började pilla på påsen som jag fortfarande hade i handen. Jag drog påsen till bröstet och höll om den hårt och gav honom en sur bebis blick."Yes I did. All free." Sa jag glatt. Rileys glada ansiktsuttryck sköljdes av och han spärrade upp ögonen.
"Did you steal it?" Frågade han oroligt. Jag började as skratta och var tvungen att sitta och andas i flera minuter för att inte börja skratta igen. Riley tittade undrande på mig som om jag vore en galning.
"No asshole, I did'nt steal it." Sa jag och klappade han lugnande på axeln. "She gave the dress to me."
"Oh, I bet you was to pretty for them." Sa han och omslöt mig i hans armar. Jag lutade mig mot honom och kramade honom tillbaka. Här vill jag stanna för evigt i Rileys trygga armar.
-
Riley och jag beslöt oss att gå ner på stan och köpa pizza. Hand i hand gick vi och babblade om himmel och jord. Ibland stannade Riley upp och var bara tvungen att kyssa mig eftersom han saknade mina läppar. Tanken fick mig att le. När vi hade gått ut ur pizzerian med pizzan i den vita påsen såg jag Jake komma gåendes med två kompisar bredvid sig. Riley kramade min hand hårt och drog mig närmre.
Jag tittade äcklat åt Jakes håll som bara hade ett elakt flin på läpparna. Riley och jag försökte smita förbi utan att behöva prata men det tyckte inte Jake och hans kompisar. Jake puttade till Riley löst på bröstet så att vi skulle stanna.
"Well,well. Is'nt it Riley and his hot new girlfriend?" Sa han och flinade. Hans blick vandrade över min kropp och jag drog mig genast närmare Riley för att skymma min kropp. Riley däremot var som fastfrusen och helt kall i blicken. Han blängde irriterat på Jake för att visa att jag var hans. Min blick gick mellan både Riley och Jake för att försöka förutspå vem som hoppar på den andre först.
"You know, you jumped out of the game becuase you started to have feelings for a girl. A girl Riley. I bet you guys have'nt fucked eachother yet. I can see she is a virgin." Sa han lömskt och flinade. Själv kände jag mig förnedrad och rädd. Att han pratade om mig sådär framför alla hans kompisar och mig. Men tydligen var han inte klar. "So I never jumped out of the game and you two have'nt fucked eachother yet. That means the game is still on." Sa han och log ett hemskt leende mot mig. Där fick Riley nog och klampade fram till Jake och tog ett stadigt grepp om hans krage.
"If you ever touch her, look at her or even thinking about her. I swear to god I will kill you." Morrade han fram och slog till Jake hårt över käken. Riley släppte honom och drog upp honom i kragen igen. "You get that?" Sa han allvarligt till Jake. Jake endast flinade med sin blodtäckta mun och mumlade ut ett svar.
"Answer me!" Röt Riley och dunkade hans huvud mot den fuktiga asfalten.
"The rules Riley. The rules..." Sa han elakt och smällde till Riley på käften. Riley släppte honom och gick fram till mig och tog mig i ett stadigt grepp. Han praktiskt taget drog mig hem. Själv var jag förlamad av händelsen. Kommer Jake göra mig illa?
Riley slet irriterat i fickorna efter hans nycklar. Han låste upp och kastade sig av skorna. Jag tittade chockat efter honom då han försvann ut på balkongen. Jag tog Rileys skor och ställde upp dom på skohyllan. Sen snörade jag upp mina skor och ställde dom bredvid Rileys. Jag gick sedan in till köket med pizzan och började skära i den. Jag bestämde mig för att gå ut till Riley på balkongen. Jag norpade åt mig en filt påväg ut och drog den runt kroppen. Jag drog sidodörren tyst åt sidan och smög mig mot Riley. Försiktigt la jag armarna och filten om honom. Av det jag kände på lukten rökte han. Han suckade frustrerat och jag förstod honom. Riley vände sig om och kramade mig. Han la sin haka på mitt huvud och suckade.
"This is'nt going to be easy Mad."
↓
GOTT NYTT ÅR (tekniskt sätt inte än men whatevah)
Snart 20k woopVad har ni för nyårslöften? Kommentera och skriv vilka nyårslöften ni har.
Mina nyårslöften är:
1. Godisförbud (som kommer hållas max 1 månad jao)
2. Ta tag i träningen igen ordentligt
Plz peeps hjälp mig komma på merXoxo Agnes
YOU ARE READING
Bad boys never cries
Teen FictionMadison Connor. Vad är hon? Rättare sagt vem är hon? Hon syns inte. Ingen vet knappt vem hon är. Hon är en i mängden. Men vad händer när Riley Smith får ögonen för Madison. Aldrig tidigare har hon blivit märkt. Men frågan är just varför bad b...