Julie’nin gözünden
Paul’un öptüğü yeri silerken bebek sesimle ‘’Eykekleyin öpücüğü mikyopludur,bu iğyenç.’’ Dedim
‘’Mikroplu demek? Luke seni öpene kadar bekle,erkeklerin öpücüğünün mikroplu olmasını o zaman konuşuruz.’’ diye takıldı Paul.
Cidden mi Paul? Bu sataşmaların arabadan indiğimizde son bulduğunu düşünmüştüm. Of.
‘’Ah Paul! Çok utanç vericisin!’’ diye bağırdım ona doğru yastık fırlatırken.
Tanrım,yanaklarımın şimdiden kızardığımı hissediyordum. Neden ne zaman biri bana Luke hakkında sataşsa kızarıyordum? Ondan şimdiden hoşlanıyor olamazdım,değil mi? Hadi ama,sanki Luke Hemmings benden hoşlanırdı da. 5SOS çok ünleniyordu,yani Luke’un peşinde bir sürü kız olacaktı. Her neyse,boşverecektim.
‘’Çocuklar ve kız,gitmem gerekiyor.’’ dedi Paul.
‘’Ne? Nereye gidiyorsun?’’ diye sordum.
‘’Menajerlik toplantım var,ona gitmeliyim.’’
‘’AMA BENİ 4 GENÇ ÇOCUKLA YALNIZ MI BIRAKIYORSUN?!’’ diye haykırdım.
‘’Hadi ama,bizden şimdiden sıkıldın mı?’’ dedi Calum yalandan ağlıyormuş gibi yaparak.
‘’Ah…Ben öyle demek istemedim-ben sizi---‘’
‘’Sakinleş Julie,Calum sadece şaka yapıyor.’’ dedi Michael.
‘’Ah..haha…tabii ki. Bunu biliyordum.’’ dedim ve gergince güldüm.
Paul kapıya doğru yürüdü ‘’Her neyse,ben gidiyorum! İyi şanslar Julie!’ dedi omzuma yavaşça vururken.
Paul’un gözünden
Gerçekten menajerlik görüşmem yoktu,sadece buradan çıkmam gerekiyordu. Çocukların ve benim Julie’yi daha fazla göreceğimizi hissediyordum bu yüzden birbirlerini tanımalı ve gerçekten iyi anlaşmalılardı. Ve kim bilebilir? Julie ve Luke’un aralarında birşeyler olabilir. ;) Ama Luke prensesimle birlikte olmak isterse kesinlikle önce beni geçmeli! Evet onların tur menajeri olabilirim ama hey,Julie benim yeğenim ve hayatının yarısından fazlasını gerçek bir erkek olmadan geçirdiğine göre,bu işe karışmalıyım! 10 yıldır onu görmediğim için çok kötü hissediyordum. Julie’nin ebeveynleri Monnique ve Tom ayrıldığında onu kaybettim. Julie ve Monnique kayıplara karıştılar. Onlarla iletişime geçmeye çalıştım ama ne zaman arasam beni telesekretere attı. Aylarca denedim ama sonra vazgeçtim. Kaybettiğim zamanı kazanmaya kararlıydım. Ama herneyse,Onunla gurur duyuyorum. Julie büyüyüp çok güzel bir kız olmuş ve ben onu daha yakından tanımayı heyecanla bekliyorum. Ama asıl konuya dönelim. Çocukların nasıl olduğunu bilirim,özellikle 5SOS’takileri. Hala biraz çocuksular ama eğer içlerinden biri benim yeğenimle birlikte olmak isterse bir adım atmak ve centilmen olmak zorundalar.
Julie’nin gözünden
Birkaç dakika boyunca hiç birimiz ne diyeceğimizi bilemedik.Tuhaf bir sessizlik vardı.
‘’Ee..’’ dedim.
‘’Eeee….’’ dedi Michael.
‘’Eeeeeee….’’dedi Ashton.
‘’Eeeeeeeeeeeeeeeeeeee…….’’ dedi Calum.
‘’Eğer Luke da aynı şeyi söylerse yemin ederim ki gideceğim. Sanırım yeterince ‘eee’ duydum tamam mı?’’ dedim.
‘’OOOOO’’ dedi hepsi koro şeklinde.
‘’Öyle demeyecektim bile!’’ dedi Luke ellerini kendini savunmak için kullanarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Song; Luke Hemmings(TÜRKÇE)
FanfictionJulie Higgins ile tanışın. Evet, Paul Higgins deki Higgins. Dünyadaki en büyük boyband grubu One Direction'un biricik tur menejeri. Julie Paul'un yeğeni ama Paul'u 10 yıldır görmedi. Julie 16 yaşında ve küçüklüğünden beri sanat sektörüne bir sevgi b...