Julie'nin gözünden
1 ay ve 1 haftadan sonra sonunda diğerleriyle görüşeceğim.
Tanrım onları çook özledim ve hepsiyle arayı kapatmak için sabırsızlanıyorum.
Luke'un kucağına atlayıp onu öpmeyi ve onu ne kadar özlediğimi söylemeyi bekleyemiyorum...
Ama bekleyin.
O beni aldatıyor...
Ne olacağını cidden bilmiyorum.
Ama bana geçen birkaç hafta ne kadar acı çektirdiğini bilmeli,cidden tam bir yıkıntı gibiydim. Evde oturup ağladım ve onun için yeterince iyi olmadığımı düşündüm. Ve biz daha başlamadan önceki düşüncem sürekli aklımdaydı.
'Asla yeterince iyi olamayacağım.'
Çok saftım ve Luke'la bir ilişkiye başladım. Beni inandırdı belki de- sadece belki onun için yeterince iyi olabilirdim. Ama şimdi? Öyle düşünmüyorum.
İç çektim ve yataktan çıktım.
Hazırlanmak için uğraşmamaya karar verdim.
Siyah kot ve doctor martens'imi giydim. Üstüme de siyah çiçek desenli tişört ve krem rengi ceket giydim.
Hızla azıcık makyaj yaptım -berbat göz altlarıma kapatıcı ve maskara. Ve elimi dolaşıklık var mı diye kontrol etmek için saçımdan geçirdim.
Bugün taksiyle yolculuk etmek istediğime karar verdim.
''Nereye bayan?'' diye sordu taksi şoförü.
''O2 arena'ya lütfen.'' dedim.
''Tamamdır bayan.''
Ve yolculuğun geri kalanı sessizdi.
-
-
-
-
*30 dakika sonra*
''Teşekkür ederim.'' dedim taksi şoförüne.
''Ne demek efendim. İyi günler!''
''Size de!'' dedim taksi gitmeden önce.
Yavaşça arenaya yürüyordum ama birden durdum.
Belki beni almaları için birini aramalıydım çünkü yüzlerce hayran dışarıda sıradaydı ve şov 10 saatten önce başlamayacaktı.
Telefonumu çıkarttım ve Paul'u aradım.
2 kere çaldıktan sonra,açtı.
''Merhaba?''
''Paul? Evet ben Julie.''
''Oh Julie! Naber? Bugün geliyor musun?''
''Evet geliyorum! Aslında,şuan dışarıdayım ama nasıl gireceğimden emin değilim çünkü geçiş kartım yok ve burada yüzlerce hayran var!''
''Oh doğru! Sana geçiş kartı yollamayı unuttum,ama orada bekle. Seni alması için birini yollacağım.''
''Tamam teşekkürler paul.'' dedim.
''Ne demek,görüşürüz?''
''Evet görüşürüz Paul!'' dedim ve kapattım.
Yanımda bir bank buldum ve birinin beni almasını bekledim.
Umarım Luke gelmez çünkü bu çok tuhaf olurdu.
Son zamanlarda pek tweet atmadığım için twitter'a girmeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Song; Luke Hemmings(TÜRKÇE)
FanfictionJulie Higgins ile tanışın. Evet, Paul Higgins deki Higgins. Dünyadaki en büyük boyband grubu One Direction'un biricik tur menejeri. Julie Paul'un yeğeni ama Paul'u 10 yıldır görmedi. Julie 16 yaşında ve küçüklüğünden beri sanat sektörüne bir sevgi b...