Calum’un gözünden
Hedefim Julie ve Luke’u yalnız bırakmaktı,bu yüzden yemekten sonra kaçtım. Ve işte de yaradı!
Şimdi,Ashton,Michael ve ben salonda Luke ve Julie’nin bulaşıkları yıkamasını bitirmelerini bekliyoruz. Yaklaşık 20 dakika oldu,tanrım neden bu kadar uzun sürmüştü ki?! Bulaşık yıkamak bu kadar zor mu?! Ama birbirlerine bağırmalarını ve gülüşmelerini duyduk. Yani her ne yapıyorlarsa,eğlenceli olmalıydı.
‘’Ah,niye bu kadar uzun sürdü ki?’’ diye inledi Michael.
‘’Aynen dostum!’’ dedi Ashton.
‘’Çocuklar sakin olun,en azından şuan birlikteler,ve tanrım bilir ne yapıyorlar.’’
‘’Doğru.’’ dedi Ashton.
Ben tam bir şey söyleyecekken,Julie gülümseyerek geldi ve kanepelerden birine oturdu.
Hepimiz ona dik dik baktık ve bu onu biraz ürküttü....
‘’Ne? Yüzümde bir şey mi var?’’ diye sordu ve hiçbir şey olmamasına rağmen yüzünü sildi.
‘’Neden bu kadar mutlusun? Bulaşıkları yıkarken eğlendin mi?’’ diye sataştım.
‘’Ah,sanırım.’’ dedi ve güldü.
‘’Luke nerede?’’ diye sordu Michael.
‘’ Ah,galiba hala mutfakta.’’ dedi omuz silkerek.
‘’Neden?’’ diye sordum.
‘’Bilmiyorum.’’ dedi gülümseyerek.
Aynı anda Luke suratında kocaman bir gülümsemeyle hayal görür bir şekilde geldi.
Hmm..Burada neler oluyordu?
‘’Luke? İyi misin kardeşim?’’ diye sordum yavaşça.
‘’Buradaki Bay Olgun parmağına çatal sapladı.’’ dedi Julie kıkırdayarak.
‘’Cidden mi dostum?’’ diye sordum kahkahama engel olmaya çalışarak.
‘’Evet,bak görüyor musun? Gerçekten acıdı!’’ dedi Luke somurtarak parmağını gösteriyordu.
Gülmemize artık engel olamıyorduk ve Luke dışında hepimiz kahakaha atmaya başladık.
‘’Komik değil!’’ diye bağırdı Luke.
‘’Aslında oldukça komik.’’ dedi Julie gülerek.
‘’Evet sizi güldürebildiğime memnun oldum.’’ diye homurdandı Luke.
‘’Ee şimdi ne yapıyoruz?’’ diye sordu Julie.
Hızla kafamı Michael ve Ashton’a çevirdim ve kafamı sallayarak işaret verdim.
‘’HAYDİ JULİE’YLE 20 SORU OYUNU OYNAYALIM!’’ diye bağırdım.
‘’EVEEETTT!’’ dedi Michael.
‘’Haydi çocuklar,daire şeklinde oturalım.’’ dedi Ashton.
Bu çok ilginç bir 20 soru oyunu olacaktı. ;)
Julie’nin gözünden
‘’HAYDİ JULİE’YLE 20 SORU OYUNU OYNAYALIM!’’ diye bağırdı Calum.
‘’EVEEETTT!’’ dedi Michael.
‘’Haydi çocuklar,daire şeklinde oturalım.’’ dedi Ashton.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Song; Luke Hemmings(TÜRKÇE)
FanfikceJulie Higgins ile tanışın. Evet, Paul Higgins deki Higgins. Dünyadaki en büyük boyband grubu One Direction'un biricik tur menejeri. Julie Paul'un yeğeni ama Paul'u 10 yıldır görmedi. Julie 16 yaşında ve küçüklüğünden beri sanat sektörüne bir sevgi b...