Luke’un gözünden
Yatakta yatıp tavana bakıyorum,dönen pervaneyi izliyorum. Düşüncelerim karmakarışık ve nereden başlayacağımı bilmiyorum.
Julie’yi çok özlüyorum. Benden 10 dakika uzaktaydı,ama sanki 2 ayrı ülkede gibiydik.
Çok yakın,ama bir o kadar da uzak.
Ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum. Onu aldattığımı sanıyordu ama aslında hiçbir fikri yoktu. Ona sürpriz yapmak istemiştim,onu Avustralya’ya götürüp ailemle tanıştırmak istedim. Ama sanırım bazen aptal olabiliyorum. Söylentileri duyduğum zaman,onu aldatmadığımı ona söylemeliydim. Bu kadar boşvermemeliydim.
Bir sürpriz gerçekten aşık olduğum kızı kaybetmeye değer miydi?
Dürüst olmak gerekirse, hayır.
Julie daha önce birlikte olduğum diğer kızlar gibi değildi ve bu onu daha da sevmemi sağlıyordu. Sakar ve şapşaldı. O dışa dönüktü,ben daha çok içime kapanıktım. Gülümsemesi tüm odayı aydınlatabiliyordu. Gülüşü günümü her zaman daha da güzelleştiriyordu. Sesi beni sakinleştiriyordu.
Onun gitmesine böylece izin verebildiğime inanamıyordum. Beni affetmesi için ona yalvarmalıydım.
Ama umutsuz gözükmek istemedim.
Beni dinlemesi için daha çok uğraşmalıydım.
Ama çok inatçı ve yeterince duyduğunu düşündüğünde,problemi bırakıp ilerliyordu.
Bu günlerin böyle olmasını beklememiştim. Kavga edip ayrılacağımızı ve birbirimizi görmezden geleceğimizi beklememiştim.
Birbirimizin kollarında Twitter’da gördüğümüz bir şeye gülüyor olacağımızı düşünüyordum veya Nandos’ta olacağımızı. Yada belki sadece parkta yürürdük,el ele ve Jasey’le.
Tanrım,bu şu an çok tuhaf hissettiriyor. Julie’yle olmaya o kadar alışmıştım ki,onunla tanışmadan önce nasıl olduğumu hatırlayamıyordum. Tuhaf değil mi? Aynı zamanda,çok kırılgan hissediyordum çünkü şuan onun burada olmasına ihtiyacım vardı.
Onu çok özlemenin hayal kırıklığıyla iç çektim,artık ne yapacağımı bilmiyordum. Üzücü tarafı,çocuklar ve Paul’da bana kızgın.
Ama onları suçlayabilir miyim? Resmen yüzlerine yalan söylemiştim,ve bundan dolayı çok kötü hissediyordum.
Eğer olanları geri alabilsem,anında alırdım ama olan oldu. Geçmişi değiştiremem.
Ve annem? Olanları Julie’ye söylediğini düşünüyorum. Biliyorum kız arkadaşım----- eski kız arkadaşımdan sakladığım tek şeyin annem olması aptalca. Ama ona sürpriz yapmak istemiştim. İlişkimiz güzel gidiyordu biliyorum ve ailemle tanışma vaktinin geldiğini düşündüm. Benim için çok şey ifade ediyor ve ailem onu severse bu 10 kat daha iyi olurdu. Ama ayrıldığımıza göre bu olmayacak sanırım.
Zamana ihtiyacı olduğunu söyledi ama daha ne kadar bekleyebilirim bilmiyorum. Daha birkaç gün oldu ama yemin ederim onsuz çıldıracağım.
Birden,çocuklar otel odasına girdi.
‘’Luke.’’ dedi Ashton.
‘’Evet.’’ diye mırıldandım.
‘’Ne yapıyorsun?’’ diye sordu Michael.
‘’Hiç.’’ dedim tavana gözlerimi dikerek.
‘’Kardeşim,günlerdin bu haldesin.’’ dedi Calum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Song; Luke Hemmings(TÜRKÇE)
FanficJulie Higgins ile tanışın. Evet, Paul Higgins deki Higgins. Dünyadaki en büyük boyband grubu One Direction'un biricik tur menejeri. Julie Paul'un yeğeni ama Paul'u 10 yıldır görmedi. Julie 16 yaşında ve küçüklüğünden beri sanat sektörüne bir sevgi b...