Julie'nin gözünden
''Telefonda duyduğun kişi...'' dedi Luke aceleyle.
''Ne olmuş ona?'' diye sordum.
''Düşündüğün kişi değil.'' dedi.
''Bir kadın mı?''
''Evet ama-''
''Bilmem gereken şey buydu.'' dedim 2. kez Luke'dan uzaklaşarak.
Bana bunu nasıl yapabildi? Yaşadığımız onca şeyden sonra,pisliğin teki olmaya ve beni aldatmaya karar vermişti.
''O BENİM ANNEMDİ JULIE!'' diye bağırdı Luke.
Ve o an adımlarımı durdurdum,ve sözleriyle salak gibi hissettim.
Ona doğru döndüm.
''N-ne?'' dedim şok olmuş bir şekilde.
''Evet Julie,o annemdi...'' dedi Luke sakince ve bana doğru yürümeye başladı.
''Sen ciddi misin Luke?'' dedim,biraz rahatlamıştım ama yine de aldatılmış gibi hissediyordum.
''Evet ve biraz karışık bir durum ama oydu.''
''Anlamıyorum...''
''Bak sadece oturup bu konuyu konuşabilir miyiz?'' diye sordu Luke.
Kafamı salladım.
''Hayır Luke.''
''Ne? Neden?'' diye sordu Luke,gözlerinde incinme vardı.
''Çünkü sonuçta,yine de bana yalan söyledin!''
''Çünkü yapmaya çalıştığım şey sadece-''
''HAYIR LUKE!'' diye bağırdım.
''Julie lütfen,beni dinlemek zorundasın.'' Luke yalvardı.
''Bence zaten dinledim.'' diye onun duyabileceği kadar yüksek sesle mırıldandım.
''hayırhayırhayır.'' dedi Luke. ''Bunu bana yapamassın.''
''Ama olay bu işte Luke,ben hiçbir şey yapmadım. Suçlu sensin.'' dedim sesim sonunda çatlayarak.
''Ee şimdi ne olacak?''diye sordu.
''Bilmiyorum Luke.'' iç çektim.
''Bak bebeğim,seni aldatmadım ve biliyorsun bunu sana asla yapmam. Asla. Seni çook seviyorum,bırakamayacak kadar.''
''Ben seni bırakıyorum...'' diye fısıldadım,gözlerimden yaşlar dökülüyordu.
''Hayır Julie,lütfen yapamassın. Beni sevdiğini biliyorum,biliyorum. Ve eğer öyleyse benim hatamı affetmelisin.' dedi Luke bana sıkıca sarılarak.
Ona sarılmadım.
''Eğer beni seviyorsan,gitmeme izin vermelisin Luke.'' diye fısıldadım.
Tanrım,gözyaşlarım hiç durmadan akıyordu.
''Lütfen hayır Julie,sensiz yaşayamam.''
''Luke,şimdi bunun zamanı değil tamam mı? Sonuçta bana yine de yalan söyledin. 3 hafta boyunca beni aldattığını düşünmeme izin verdin. Bunu düşünmek için zamana ihtiyacım var. Yani şimdilik sadece arkadaş olabiliriz...'' dedim,sonlara doğru boğulacak gibi olmuştum.
Luke'la ''arkadaş'' olmak istemiyordum,daha fazlasını istiyordum. Ama şuan bu en iyisi.
''Delice aşık olduğum kızla arkadaş olamam.'' Luke saçımın içinde hıçkırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Song; Luke Hemmings(TÜRKÇE)
FanfictionJulie Higgins ile tanışın. Evet, Paul Higgins deki Higgins. Dünyadaki en büyük boyband grubu One Direction'un biricik tur menejeri. Julie Paul'un yeğeni ama Paul'u 10 yıldır görmedi. Julie 16 yaşında ve küçüklüğünden beri sanat sektörüne bir sevgi b...