Julie'nin Gözünden
Evimin önünde, çocukların arabasının gelmesini bekliyordum. Arabanınneye benzediğini bile bilmiyordum ama muhtemelen geldiklerinde korna falan çalarlardı. Jasey ayağımın dibinde kuyruğunu sallıyordu. Sanırım o da çok heyecanlı! Çocukların daha gelmeyeceğini düşündüğüm için telefonumu çıkarıp hızlıca bir tweet attım.
@JulieHiggens; Selam çocuklar! Üzgünüm, uzun zamandır tweet atmadım ama size hala hayatta olduğumu bildirmek istedim! Bugün birkaç arkadaşla alışveriş merkezine gidiyorum. Woohoo!
Bildirimlerime bakıp, birkaç hayranımın tweetine cevap verdim ve birkaç tanesini geri takip ettim. Evet, hayranlarım var. Twitterda yaklaşık 100,000 takipçim var. Sanırım bazı insanlar müziğimi ve modelliğimi biliyor. Çok havalı, değil mi?
5 dakika telefonumda oynadım. Gözümü telefonumdan kaldırdığımda karşımda kocaman gülümsemesi ile duran Luke' u gördüm.
''Oh, Selam Luke. '' dedim gülümseyerek.
'' Selam bebeğim. Gitmeye hazır mısın? '' diye sordu Jasey'yi kucaklayarak.
'' Evet. Ama burada olacağımı nereden bildin? Dışarı çıkmam için beni arayabilirdin? '' diye önerdim.
'' Eğer numaran bende olsaydı bunu yapardım. '' diyerek kıkırdadı.
'' Oh, haklısın. Üzgünüm. Telefonunu ver.'' dedim elimi uzatarak.
''Pekala. Seninkini ver.'' dedi.
''Argh, peki. '' Tuş kilidimi girerek telefonumu ona uzattım. Kendisi de aynısını yapıp telefonunu bana uzattı.
Telefon numaramı girip ismimi '' JULİE HIGGINS BİR BOMBA '' olarak kaydettim.
Luke telefonumu geri verince ismini '' SEKSİ LUKE '' olarak kaydettiğini gördüm.
''Gerçekten mi Luke? Seksi Luke? '' dedim gülerek.
'' Aw, bana seksi dediğin için teşekkür ederim. '' Göz kırptı.
'' Ne?! Ö-öyle d-demek istemedim! '' diye kekeledim.
'' Yine de bana seski dedin. '' dedi gülerek.
'' Ugh, hadi gidelim. '' dedim zaten ondan uzaklaşarak yürümeye başlamışken.
Luke ondan uzaklaştığımı görünce beni yakalamaya çalıştı.
Arabaya gelince Ashton'un sürücü koltuğunda, Calum'un yolcu koltuğunda ve Michael' ın arka koltukta oturduğunu gördüm.
'' SELAM ÇOCUKLAR. '' dedim gülümseyerek.
'' SELAM JULİE! '' diye bağırdı hepsi uyumla.
'' Hadi, arabaya bin. '' dedi Ashton.
Böylece Luke arkamdayken Jasey'yi kucağıma alıp arka koltuğa oturdum. Michael ve Luke arasında eziliyordum. Harika!
'' ALIŞVERİŞ MERKEZİNE GİDİYORUZ ! '' dedi Calum alkışlayarak.
*havlama*
''Aw, Jasey çok heycanlı!! '' dedim.
Ashton arabayı çalıştırıp Alışveriş merkezine doğru sürmeye başladı. Yolculuk sırasında Radyo da çalan Taylor Swift şarkısını söylüyorduk. Oldukça garip, değil mi? Ama çok komikti! 4 Punk Rock cı çocuğun Country Müzik dinlediğini her zaman göremezsiniz! Haha. Sesimizin kötü çıkması için elimizden geleni yapıyorduk ve sanırım işe yaramıştı çünkü yanımızdaki arabalar bize korna çalarak susmamızı söylüyorlardı. 5 genç e susmalarını söylemek bir öğretmenin öğrencisine susmasını söylemek gibi bir şey. Kim bunu uygular ? Ben uygulamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Song; Luke Hemmings(TÜRKÇE)
FanficJulie Higgins ile tanışın. Evet, Paul Higgins deki Higgins. Dünyadaki en büyük boyband grubu One Direction'un biricik tur menejeri. Julie Paul'un yeğeni ama Paul'u 10 yıldır görmedi. Julie 16 yaşında ve küçüklüğünden beri sanat sektörüne bir sevgi b...