Bölüm 22

929 37 0
                                    

Luke’un gözünden

Sonunda başardım. Sonunda Julie’ye çıkma teklifi ettim. Yüz ifadesine bakılırsa,bunun olacağını tahmin etmemişti. Henüz randevuya bile çıkmamıştık ama ben şimdiden mutluluktan havalara uçuyordum. Sadece Julie evet dediği için mutluydum. Sanırım endişe beni ele geçirmişti. Haha. Her neyse, işleri aceleye getirmek istemiyorum ve ağırdan almak istiyorum,çünkü rahat olmasını istiyordum.

Şimdi tek ihtiyacım olan şey randevunun mükemmel geçmesiydi.

Julie’nin gözünden

Luke’un bana çıkma teklifi ettiğini inanamıyorum. Teklif etme şekli çook tatlı ve orjinaldi,böyle bir şey beklemiyordum. Luke gerçekten en tatlı insandı. Bana teklif etmek için cidden zaman ve emek vermişti ve bu benim için çok önemliydi. Köpeğimi bile bu sahneye eklemişti.

Bugün randevuya çıkıyoruz. Nereye gideceğimizi ve ne giymem gerektiğini bilmiyorum……Siktir,NE GİYECEĞİM? AMAN TANRIM.

‘’Nicki!’’ diye bağırdım.

‘’Ne?!’’ diye bağırarak karşılık verdi.

İkimiz de aynı apartmanda olmamıza rağmen birbirimize bağırmamızı seviyorum. Bence havalıyız.

‘’Buraya gel!’’

‘’Geliyorum!’’

Odama girdi ve yatağıma oturdu.

‘’Beni mi çağırdın Higgens?’’

‘’Yardıma ihtiyacım var.’’

‘’Ne için?’’

‘’Randevuya çıkıyorum,Lu----‘’

‘’NE?!RANDEVU MU?!KİMİNLE?!’’ diye bağırdı Nicki.

‘’Cümlemi bitirmeme izin verseydin söylüyordum!’’

‘’Oh doğru üzgünüm. Devam et.’’

‘’Her neyseee, Luke’la bu akşam çıkı---‘’

‘’SANA NASIL TEKLİF ETTİ? TATLI MIYDI?’’

‘’NICKI!’’ diye bağırdım.

‘’Oh benim hatam,üzgünüm.’’ kıkırdadı.

‘’Tamam nasıl teklif ettiğini öğrenmek istiyor musun?’’

‘’Tabi kiii.’’

‘’Bir şartla ama.’’

‘’Evet ne olursa!’’

‘’Ben konuşurken sözümü kesemessin!’’

‘’Ugh peki!’’ Sesli bir şekilde iç çekti. ‘’Tamam hazırım!’’ dedi Nicki ve öğretmeninin hikaye okumasını dinleyen bir anaokulu çocuğu gibi kollarını bacaklarına sarıp oturdu.

Nicki’nin benim menajerim olduğuna inanmak bazen zordu.

‘’Tamam dün akşam üstü gibi takılıyorduk,bütün çocuklar kostüm giymişti.  Calum batman’di,Michael joker’di ve Ashton da ‘anti’ superman’di.’’

‘’Peki Luke?’’

‘’Oraya geliyorum!’’

‘’Calum ve ben mutfaktaydık sonra bana beyaz bir mektup verdi,içinde  yukarı çıkmamı söyleyen bir ipucu vardı. Yukarı çıktığımda Michael ve Calum ‘kavga ediyordu’ sonra Michael bana içinde ‘beyaz atlı prensin’ aşağıda beklediğini yazan bir zarf verdi.  Ve aşağı indiğimde,Ashton beni esir aldı sonra Michael ve Calum geldi ve Ashton Calum’u öldürdü sonra Michael Ashton’ı öldürdü ve bana başka bir zarf daha verdi. Açtım ve aşağı bakmam gerektiği yazıyordu,baktım ve yerdeki pizza hut kuponlarını takip edip arka bahçeye gittim. Arka bahçe fenerlerle,mumlarla falan süslenmişti,Luke beyaz atlı prens kostümüyle duruyordu ve yanında da Jasey at kostümü giymişti. Sonra Luke son bir zarf verdi,içinde ‘Yarın akşam benimle çıkar mısın?’ yazıyordu,evet dedim ve öpüştük işte böyleeeee.’’ dedim,sonlara doğru yanaklarım yanmaya başlamıştı.

That Song; Luke Hemmings(TÜRKÇE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin