Bölüm 6

1.2K 48 10
                                    

Julie’nin gözünden

Bu çocukların yanında normal olabildiğime çok memnundum. Çok havalı ve eğlenceliler. Ve One Direction’daki çocukları da unutamayız değil mi? Onlar da harikalar! Paul bile bizimle harika zaman geçiriyormuş gibi görünüyor.

‘’Tamam çocuklar,gitme zamanı.’’ Dedi Paul eşyaları toparlarken. ‘’Julie,çocukların dairesine akşam yemeği için gelmeye ne dersin? Hem birbirinizi daha iyi tanımış olursunuz.’’

''Um, kaba görünmek istemem ama...'' dedim biraz gergin hissederek.

''Ah, hadi ama Julie! Sorun değil! '' dedi Michael bağırarak.

''Evet! Michael'ın dediğinin aynısı. Aslında senin havalı olduğunu düşünüyoruz! Bu yüzden bize gelmen çok havalı olur! '' diye bağırdı Calum.

‘’Sakin ol Calum! Ama evet lütfen gel Julie! Luke’u hayal kırıklığına uğratmak istemessin değil mi?’’ diye alay etti Ashton.

‘’NE?!’’ Luke ve ben aynı anda bağırdık.

‘’A-ama…Biz şey değiliz…’’ diye kekeledim.

Bu daha da tuhaf olamazdı.

''Tamam çocuklar, alay etmeyi bırakın, gidelim. Ve Julie sende geliyorsun. Bahane kabul etmiyorum.'' dedi Paul gülerek.

‘’Peki.’’ Dedim pes ederek. ‘’Kaykayımı ve sırt çantamı almama izin verin.’’

Luke’un gözünden

‘’Kaykayımı ve sırt çantamı almama izin verin.’’ Dedi Julie eşyalarını almaya giderken.

Aslında  tam bir erkek fatmaydı ama bazen çok hanım hanımcık olabiliyordu,ve ben bunu çok çekici buluyordum.

Düşüncelerimden Julie yanıma gelince ayrıldım.

‘’Luke iyi misin?’’

‘’Hı? Evet iyiyim,neden sordun?’’

''Ah, bilemiyorum. Bütün çocuklar stüdyodan çıkıp arabaya bindiler ama sen burda kaybolmuş şirin bir yavru köpek gibi duruyorsun.''

''Sen az önce bana şirin mi dedin?'' dedim şok olarak.

''Ne? Ah, H-hayır, öyle d-demek i-istemedim.'' dedim kekeleyerek.

Gergin olduğunda çok tatlı oluyordu.

''Ay, Julie sorun değil. Bende senin şirin olduğunu düşünüyorum.'' dedikten sonra göz kırptım.

Az önce bunu gerçekten söylemiş miydim? Benim içime ne kaçtı böyle?

Julie'nin yüzü kızarmaya başladı.

‘’Haha çok komik Luke,ama herkes neden hala burada olduğumuzu merak etmeden gidelim.’’ Dedi ve kolumdan tutup beni dışarı çıkardı.Jasey de arkamızdan geliyordu.

Bekle, nasıl olmuştu da iltifatıma teşekkür etmemişti? Kızarmıştı ama hiçbir şey olmamış gibi iltifatımı görmezden gelmişti. Daha önce ona hiç iltifa edilmemiş miydi? Bu bir yalan öyle değil mi? O çok güzel bir kız! Eminim bir çok kişi onun arkasından koşup ona iltifat ediyordur.

YİNE düşüncelerim bölündü ama bu seferki Julie değil Pauldu.

‘’Julie hakkında hayal görmeyi bırak,Luke! Arabaya bin yoksa seni burada bırakacağız!’’

Aynı arabada olmalarına rağmen ‘’HEY BEN BURADAYIM PAUL!’’ diye bağırdı Julie.

''HA! İnkar etmedi bile! Luke Julie'yi hayal ediyordu! '' diye haykırdı Ashton.

lanet olsun lanet olsun lanet olsun

''Neden bahsettiğin hakkında hiçbir fikrim yok.'' dedim rahat görünmeye çalışarak.

''Saçmalık.'' dedi Michael.

‘’Çocuklar cidden siktirin. Ben tam buradayım!’’ dedi Julie.

‘’Julie sözlerine dikkat et!’’ dedi Paul.

‘’Üzgünüm Paul,biraz fazla küfretme alışkanlığım var!’’ dedi Julie kıkırdayarak.

Araba çalışıyordu ama hareket etmiyorduk.

‘’Çocuklar,gidebilir miyiz? Acıkmaya başladım.’’ Dedim.

‘’Vay Luke,Konuyu değiştirmeye mi çalışıyorsun?’’ Diye sataştı Calum.

‘’Evet evet,Her neyse.’’ Dedim gözlerimi devirerek.

Calum’un Gözünden

Yalan söylemeyeceğim, Luke ve Julie ile alay etmek oldukça eğlenceli. Ne zaman onlar hakkında bir şey söylesek inkar etmeye çalışıyorlar ve konu yüzlerinin kızarması ve başka tarafa bakmaları ile son buluyor. Bunu gerçekten şirin buluyorum. Julie’yle birkaç saat önce tanıştık ama sanki hepimiz onu yıllardır tanıyor gibiyiz. O çok komik ve eğlenceli. Bir kız olabilir ama bizden biri. Aynı zamanda hem erkek Fatma hem de hanım hanımcık. Aynı bizim gibi tuhaf,yani bu işi bizim için daha kolay hale getiriyor. Sanırım hepimiz Luke’un ondan hoşlandığını biliyoruz ama daha bunu itiraf etmeyecekti. Sadece bekleyin, Luke Julie’ye abayı yaktığında hepimiz yardım için, direk olarak biricik Calum Hood’a geleceğini biliyoruz. Biliyorum işte. Eminim arabadaki tüm çocuklar –Luke hariç- Luke ve Julie’yi bir araya getirmenin planlarını yapıyor.  Aslında Luke benim olduğundan kimsenin ona dokunmasına izin vermem.

Sonsuza dek CAKE sürtükler!

Ama Luke’un Julie’den gerçekten hoşlandığını söyleyebilirim,yani bu sefer izin vereceğim…

Ve eğer fark etmediyseniz Luke geçen sene çok kötü bir ilişkiden çıktı. Hot Chelle Rae ve şimdi de One Direction’la olan turumuzdan dolayı ve müzik kariyerine devam etmek için kız arkadaşını terk etti (Adını  söylemeyeceğim). Umarım Julie ve Luke iyi anlaşır ve Luke onu mesafeler yüzünden bırakmaz. Müzik kariyeri ve aşk hayatını dengede tutmayı öğrenmesi gerekiyor.

That Song; Luke Hemmings(TÜRKÇE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin