Luke’un gözünden
Çok gerginim,ellerim o kadar çok terliyor ki onları sürekli pantolonuma silmek zorunda kalıyorum. Aklımdan milyonlarca düşünce geçiyor. Koltuğumda kıpırdanıp duruyorum ve yüzümün ısındığını hissediyorum.
‘’Sakin ol dostum.’’ dedi Michael destek verircesine omzumu sıkarken.
Utangaçça gülümsedim.
‘’Şimdi başlamalı mıyız?’’ dedim ayağa kalkarken ama hemen geri otudum çünkü midemdeki kelebekler beni ele geçirdi. Aman tanrım,altıma yapacak gibi hissediyorum.
‘’Sakin ol Luke! Sorun olmayacak.’’ dedi Ashton.
‘’Ya hayır derse? Ya orijinal olmadığını ya da çok fazla olduğunu düşünürse?! Aman tanrım,kusacak gibiyim.’’ dedim hızlı hızlı.
Çocuklar gergin halime kıkırdadılar.
‘’Sadece bize güven Luke, Julie ne olduğunu bile anlayamayacak!’’
‘’Umarım.’’ iç çektim. ‘’Tamam ben dışarıda olacağım.’’
‘’Görüşürüz dostum,iyi şanslar!’’ dedi Ashton ve Michael pozisyonlarını alırken.
Calum Julie’yle mutfaktaydı,onun dikkatini dağıtıyordu.
Tanrım,umarım iyi gider. Eğer yanlış bir şey olursa çook utanırım. Tamam sakinleş Luke. Derin nefes al ve pozitif düşün.
Julie’nin gözünden
Çocuklar salondayken Calum ve ben mutfakta konuşuyorduk. Salondan mırıltılar geliyordu ama dinlemeye fırsatım olmadı çünkü Calum çok yüksek sesle konuşuyordu.
‘’Hemen döneceğim.’’ dedi Calum.
‘’Nereye gidiyorsun?’’
‘’Sadece burda bekle tamam mı?’’
‘’Ugh,tamam.’’ dedim saçımla oynarken.
Birkaç dakika sonra,Calum geldi. Ama farklı görünüyordu. Bir batman kıyafeti mi giyiyor? Ne?
‘’Imm Calum,cadılar bayramında değiliz.’’ dedim gülerek.
‘’Şşşşş oyunu devam ettir!’’ dedi Calum fısıldayarak.
‘’Neyi?’’ diye sordum kafam karışmış şekilde.
Birden mutfak karanlık oldu.
‘’Calum?’’
Cevap yok.
‘’Calum?!’’ dedim tekrar.
Yine cevap yok.
‘’Lanet olsun Calum neyin peşindesin?’’ diye sordum ışıkları açmak için bir düğme ararken.
Düğmeyi bulduğumda,ışıkları açtım. Mutfakta yürümek çok zordu,sürekli sandalye ayaklarına çarpmıştım.
Calum’u ararken, onun elinde bir zarfla mutfak masasında durduğunu fark ettim.
‘’Calum?’’
‘’BEN BATMAN’IM.’’ diye bağırdı Calum.
Güldüm.
‘’Oh özür dilerim Batman,ama neden masada dikildiğini sorabilir miyim?’’
‘’Buraya bir görev için gönderildim!’’
‘’Görevin ne?’’
‘’Sana bunu vermek.’’ dedi eğilerek ve zarfı bana verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Song; Luke Hemmings(TÜRKÇE)
FanfictionJulie Higgins ile tanışın. Evet, Paul Higgins deki Higgins. Dünyadaki en büyük boyband grubu One Direction'un biricik tur menejeri. Julie Paul'un yeğeni ama Paul'u 10 yıldır görmedi. Julie 16 yaşında ve küçüklüğünden beri sanat sektörüne bir sevgi b...