1 . Bölüm : Kimdi O Kadın ?

372 11 16
                                    

*Burası neresi bilmiyordum ama çok korkuyordum ...*

Anaos sesiyle birlikte irkilmiştim . Sanırım içim geçmiş , yanımda oturan yirmili yaşlarındaki kadın bana bakıp gülümsüyordu sanki bana yıllardır söyleyemediği bir şeyi söylemek istercesine söylemek istiyordu ama susuyordu. Kadın bana gülerek ,
"Yağmur bu anaos İzmir ' e gidiyor sen İzmir' e mı gidiyorsun?" Ne Ne bir dakika YAĞMUR mu ? adımı nereden biliyor olabilirdi ki ? Çaktırmadan konuşmaya başladım.
"E-evet İ-izmir'e gidiyorum." lanet olsun yalan söylemeyi ve dil yapmayı beceremiyorum.
"Kızım yüzün kızardı iyi misin ?"dedi telaşla . Bak birde kızım diyor ne yüzsüzlük bu ?
"Ş-şey ben gitsem iyi olur ."diyip bavulumu çekiştirerek uçağa bindim.
Uyku mahrubu gözlerle kafamı cama koyup uyumaya başladım. Tekrar bir anaoslu korku dolu gözlerle uyandım.Hoş buldum İstanbul diyiverdim. Gözlerim istemsizce öne kaydı ve en önde o konuştuğum kadının bana baktığını fark ettim hemen indim kadın da aceleyle bavulunu toparlıyordu.Aman tanrım kimdi bu kadın benden ne istiyordu , korkuyor muydum? Biraz ,pardon "KORKUYORDUM " Hemen telaşla annemi aradım.Hadi anne aç aç artık lütfen lütfen Hah ...
"A-alo anne..."
"Ah alo Yağmur geldin mi kızım?"
"Anne beni biri takip ediyor korkuyorum kim bu kadın?"dedim telaşla.
"N-ne kadını ?"diyordu annem öbür uçtan.
"Anne b-ben anne napıcam?Beni takip ediyor ."
"Tamam kızım sağda siyah araba görüyor musun ?"dedi annem telaşla.
"E-evet neden?"dedim şaşkınlıkla .
"Kızım hemen o arabaya bin eve getirecekler seni kızım hadi bin bin o arabaya anneciğim."
"Tamam."diyip arabaya bindim.
Şoför bana bakıp Yağmur Hanım diyiverdi.
"Evet benim. "
"Tamam şimdi eve gidiyoruz ben babanızın şoförüyüm ."Birazda olsa rahatlamıştım.Güvendeydim.

*Yağmur un annesinin anlatımıyla*
"Murat Yağmur'u takip etmiş gene o kadın ne istiyor Yağmur'dan rahat bıraksın kızımı yeter.O onun kızı değil tamam mı değil değiiil değil ."sinir krizi geçiriyordum adeta.
"Tamam sakin ol ben konusucam onunla bir daha Yağmur a dokunamıycak ."
"Yağmur 'un tek annesi var o da benim ."dedim sinirle , o bizim kızımızdı onu kötülüklerden koruyacaktım.

Eveeet bu Yağmur namı diğer ben askajsjsjsjw yani aslında bu benim uçakta çekilmiştim işime yaradı Yağmur olarak kullanıyorum işte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eveeet bu Yağmur namı diğer ben askajsjsjsjw yani aslında bu benim uçakta çekilmiştim işime yaradı Yağmur olarak kullanıyorum işte .
Yağmur un özellikleri şunlar;
Sarı saçlı , Ela gözlü , Beyaz tenli bir kızdır.Bi önceki tanıtım bölümünde Yağmur un kedisi vardı evet ve bağzı şeyler daha vardı bildiğiniz üzre Yağmur ve karakterleri buradan tanıtımını yapacağım şimdi gene sorularıma hazır mısınız ?

~Sizce o kadın kimdi ve neden Yağmur ' umuzu takip ediyordu?
~Sizce o kadını Yağmur ' un annesi ve babası nereden tanıyor ?
~Siz Yağmur hakkında ne düşünüyorsunuz ve Yağmur 'u sevdiniz mı ?

Ayrıca beni TAKİP ederseniz beni çok mutlu edersiniz .
Bölümlerime oy verip yorum yapmayı unutmayın.Beraber kocaman bir aile olmak dileğiyle... Bir sonraki bölüme kadar hoşçaakalıııın. 💫

MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin