20.Bölüm: Tavsiye

25 8 0
                                    

*Sana bir tavsiye , bir dahakine seni kaçıran birine aşık alma güneş. *

"Ne ..." dedim titreyen ellerim ve sesimle.
"Sakin ol Yağmur seni kurtardık , artık güvendesin . " dedi polislerden biri .
"S-siz ne diyorsunuz ? Ben zaten onlarla güvendeyim . " dedim titreyen sesimle .
"Tamam hadi karakola orada görüşeceğiz sizinle en kötü 2 ay bir yatında kız kaçırmak ne demek görün." dedi polislerden biri daha.Bir tane daha polis atladı söze.
"Kızım biz senin babanın arkadaşlarıyız,  haber veririz güvendesin korkma." tir tir titremenin içinde  birde o cümlenin  içine  düştüm.
"Kime haber verirsiniz?" dedim donmuş sesimle .
"E-eee biz babanın yanında çalışan görevlilere onlar seni gönderecek yurda kızım. " dedi kekeleyerek inanacağımı zannediyorlardı ama yanılıyorlardı.
"Ben hiç bir yere gitmeyeceğim, sizinle karakola geleceğim bende ."dedim titrek sesimle .
"Tamam , hemde ifaden gerekli bunları içeri atmamız için. " dedi polislerden biri.
"Ben anlatamadım galiba size ben onlarla güvendey-"
"Tamam Yağmur hadi ne yapıyorlarsa yapsın bunlar."dedi Ömer polise diklenerek. Rüzgar eksik kalamaz tabiki hemen ufak bir kahkaha attı.
"Bize ne yapacaklar ki abi en kötü iki üç dakika nezarethanede tutabilir başka hiç bir şey yapamaz bunlar ."dedi gülerek.Sinan'da atladı hemen söze ben ne olup bittiğini anlayamayarak onlara bakarken Sinan aklımın alamadığı o cümleyi kurdu.
"Sizin nezarethanenizi siki*im ben tamam mı ?" ben sessiz bir şekilde ona
"ne yapıyorsunuz  siz böyle? " dediğim gibi polislerden biri Sinan , Ömer ve Rüzgar'ı hadsizce  itip kapıya götürdü , ben hemen Rüzgar'ı tutan polisin önüne geçip benim bile imkansız söylediğim o kelimeyi kurdum.
"Bırakın onu ." dedim Rüzgar'a bakarak, o bana bakmıyordu ama olsun .
"Ne diyorsun sen Yağmur hadi sende bin gidiyoruz karakola ."dedi polis , sinirle kapıdan çıkıp arabaya bindim yaklaşık yarım saat sonra bir karakolun önünde  durduk elleri gerekçeli  indiler gözümün  önünden  bende peşlerinden  girdim .Yan yana dizildik , dört tane kapı açıldı sırayla isimlerimiz söylendi.
Yağmur Durmaz buraya .
Rüzgar Doğan buraya .
Ömer Ege Güngör gel
Sinan Boysan buraya.
hepimiz ayrıldık teker teker odalara beni karanlık bir oda karşıladı tek masada iki sandalye bur tane lamba vardı odada beni bekleyen uzun boylu sarışın genc bir  polis vardı , onu daha fazla incelememe izin vermeden dudaklarını araladı.
"Seni onlar mı kaçırdı."dedi ciddi sesiyle.
"Hayır. "dedim titreyen sesimle.
"Bak seni tehtit ettilerse korkma söyle bize buradan kolay çıkamazlar. "dedi tek kaşı havada.
"HAYIR. "dedim bağırarak. "Dışarı çıkmak istiyorum onlarıda hemen bırakın  tamam ne yurduysa gideceğim çabuk bırakın yoksa gerçekten kaçarım buradan ." dedim hem titrek sesimle hemde gülerek.
"Sana bir şey yapmayacağımız için bu kadar rahatsın değil mi ?" dedi polis .
"Belkide öyledir."  dedim gülerek.
"Pekâlâ güneş bir gün burada bu kadar basit bir şey için oturmayacaksın biliyorsun değilmi?" dedi önce sonra yeniledi ," Belki elini kana bulayacaksın , belkide kaza geçireceksin , belkide bir suç işleyip unutacaksın hatta belkid-"derken bir çığlık  savurdum odada ve bağırmaya başladım.
" Rahat bırak beni git buradan ."dedim cidden kötü  olmuştum, ellerim kafamda kafam yere bakıyordu. Ben bir kahkaha savurdum inadına .
"Beni böyle yıkamayacaksınız ."  dedim zorla bir kere daha kahkaha atarak .Kafasını onaylamaz bir şekilde sallayarak aklımı dondurdu.
"Sana bir tavsiye ,bir dahakine seni kaçıran birine aşık alma güneş. " adam odadan çıkar çıkmaz Sinan , Ömer  ve Rüzgar başımda toplandı .
"Ne oldu Yağmo?" dedi Sinan ben kendimi tutamayıp o çıkınca direk ağlamaya başlamıştım.
"Yok bişey hadi gidelim buradan." dedim titrek sesimle .
"Bencede." dedi Rüzgar bana katılarak .
"Neden ?"dedim oturduğum yerden , "Neden küfür ettiniz polislere ."
Hiç biri bir cümle kuramadı hepsi yere baktı ne oluyordu benim bilmediğim?

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Bu kalp kadar saf ve temiz kalplilerimsiniz okurlarımm.
Sizi çok çok seviyorum iyiki bir aradayız kısa kesip kaçıyorum ben AKKSNSJSISJWJSJJE birde Mavinin Tonu kitabının ismini değiştirmeye karar  verdik kapağı hazırlanıyor  şuanda sizlere göstereceğim  buradan tetikte kalın , bir sonraki bölüme kadar hoşçakalıın💫
Öpüldünüz 💋

MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin