2.Bölüm:İzmir ' de Yaşamak

244 12 1
                                    

*Arkana bakmayı bırak o yöne gitmiyorsun...*

Yağmur 'un anlatımıyla

Biraz da olsa gerçekten rahatlamıştım, ama cidden yorulmuştum hangi derdime yanayım bilemiyordum.Yol boyu arkama bakıp durdum . Şoför e seslendim bana evet der gibi başışını salladı.
"Şey acaba bizi biri takip ediyor olabilir mi ?"dedim korku dolu kelimelerle.
"Lütfen sakin olun bizi kimse takip etmiyor babanız gereken önlemleri aldı siz rahat olun."çok rahat konuşuyordu.İçimden bir ses arkana bakmayı bırak o yöne gitmiyorsun diyordu.Yol boyu düşünerek gitmiştim , eve . Kapıdan indiğimde ayaklarım beni kapıya götürüyordu.Kapıya vurdum ve beni annem karşıladı pardon boynuma yapıştı.
"Anne tamam iyiy-"derken sözümü kesti.
"Yağmur canım noldu bir tanem kimdi o kadın ?  " diyordu annem telaşlı gözlerle bakıyordu bana ama ses tonunda korku yoktu.Ben sinirden deliye dönmüştüm oysa...
"Tanımıyorum ama bana iyi davrandı çok iyiydi bana bana anne bana..."
"Ne ne sana bir şey mi yaptı kızım."dedi annem bu sefer telaşla konuştu zor konuşmuştu,babamım o sırada suratındaki tebessümün donduğunu hissettim beni cidden korkutuyorlardı.
"Hiiç hiç bişey bişey yapmadı b-ben odama çıksam iyi olur dinleneceğim."
"Bu konuyu sonra konuşalım Yağmur tamam."gayet rahatlardı.Merdivenlerden çıktım ve kolidorun sonundaki odaya girdim .
Odamı özlemiştim gerçekten led ışıklarımı yaktım ve ponçiği kucağındaki çantadan çıkartım. Oda yatağımı ve odamı sevmişti belliydi hemen yatağımın penceresine çıktı.O sıra telefonumdan mesaj geldiğini fark ettim ve mesaj kutusana girdim.Merve mesaj atmıştı.Mesajda güzel sözler vardı belli.
Merve'm: Nerdesiniz kuzu kendini çok özlettin valla aaa! ama ben bu özlemelere gelemem bilirsin , çabuk gel özletme kendini kuzu seni çok seviyorum öptüm senii:)
Tamam tamam bende seni çok seviyorum en kısa zamanda Fransa 'dayım bende seni öptüm pamuk şekerim ;) yazıp gönderdim.Yatağa uzandım dinlenmek için ama uyuyamadım yatakta döne döne bitiremedim.Uzun süre yatakta dönmüştüm ama sonunda uyuya kalmışım.Sabahın 8:10 da kalkıp mickey mouse li pijamalarımla ellerim gözlerimde merdivenlerden iniyordum ki kahretsin son 3 basamak kala kendimi yerde inleyerek buldum,başıma gelen kadınla birlikte elim başımda o tarafa çevirdim kafamı.
"B-ben nasıl oldu anlamadım."dedim uyku mahrubu bir sesle o sırada annem yanıma geldi .
"Ne oldu Yağmur neden yerdesin."demişti annem telaşla gözlerinden anlıyordum.
"Ben düştüm sanırım."dedim gülerek.
Annem ufak bir kahkaha atıp kadına döndü tamam Serpil sen işine dönebilirsin dedi ve beni kolumdan tutup kaldırdı.O sırada bizde masaya oturduk ve kahvaltı yapmaya başladık annem bana gülerek bakıyordu tam ben gideceğim zamanı belirledim haftaya biletimi alıyorum diyecektim ama konuşmaya başladı annem.
"Yağmur kızım biz babanla düşündük taşındık seni burada DOĞAN kolejine yazdırdık artık Fransa'da değil burada bizimle kalacaksın ."
Fransa'da değil burada kalacaksın
Fransa 'da  değil burada
Burada kalacaksın
Fransa'da değil...
"Nasıl yani nasıl anlamadım?"dedim dolan gözlerimle birlikte
"Anladın işte  sen burada bizimle kalacaksın ." dedi sevinçle .Elimi masaya vurdum ve konuşmaya başladım.
"Ne demek burada kalacağım benim orada bir düzenim var tamam mı beni oraya siz bağladınız yeter ben Fransa'ya gideceğim."dedim öfkeyle deliye dönmüştüm adeta .
"Sakin ol Yağmur artık burada kalacaksın bitmiştir."dedi bu sefer oda sinirlenmişti. Ama bende sinirliydim masadan kalktım ve annemin arkadan bana bağırışlarını aldırış etmeden odama çıktım.Sinirliydim ponçik bana miyavladıktan sonra tüm sinirim geçmişti çantamdan mamasını çıkartıp yere koydum açıkmıştı ve susar diyede dolaytan bir kap aldım içine çantamdaki suyun yarısını boşalttıktan sonra onunda yere koydum . Bugün dediğim söz geldi aklıma arkana bakma o yöne gitmiyorsun gitmiyordum gerçektende.

 Bugün dediğim söz geldi aklıma arkana bakma o yöne gitmiyorsun gitmiyordum gerçektende

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet buda Yağmur un camdan baktığın gördüğü sokaklar keşke sokaklar hep böyle olsa ...
Şimdi size tekrar soru sorucam.

Sizce Yağmur neden o kadının kendisine Yağmur ve kızım dediğini söylemedi?
Siz Yağmur un yerinde olsanız ne yapardınız ?
Sizce Yağmur annesine dediği gibi  Fransa'ya gidecek mi ?

Kitap hakkında bilgi vereyim 40-45 arası bölüm olacak kitabımda tabiki sizde benimleyseniz...Hep dediğim gibi💫

💫Beni takip ederseniz beni çok mutlu edersiniz .Yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim.Gelecek bölüme kadar hoşçakalııın💫

MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin