15.Bölüm:Dünya Sendeleyecek !

50 8 4
                                    

*Zaten acı içindelerdi değiller miydi ? *

Tamam hadi arabaya diye mırıldandı Rüzgar.Onu dinleyip arabaya yürüdüğümüz sırada ben hâlâ ağlıyordum .

"Yağmur biliyorum saçma olacak ama ponçiği ne yapacağız seni ponçikle içeri asla sokmazlar ki ? "dedi Ömer hüzünle .

"Haklısın , bilmiyorum ama ponçiği bırakamam oda benle gelecek mecbur . "dedim tamamen unutmuştum ponçiği eve gideceğimizi bile unutmuştum hüngür hüngür ağlamaktan başka bir şey yapmıyorum şuanda zaten .

"Yağmur ..."diye mırıldandı Rüzgar "Ponçik bizde kalsın sen orada fazla kalmayacaksın aynı eve çıkarız ne bileyim hep beraber kalırız bir şekilde senin o yurtta kalmana engel oluruz." ama ben onu göz yaşlarımla dinliyordum .

"Bilmem..." dedim ağlayarak" belkide orada kalmam en iyisi olacak ."

"Ya kızım delirtme bizi hep beraber kalacaz o kadar ponçik kısa süreliğine bizimle bitmiştir işte." dedi Sinan sinirle , ama benim bunları düşünecek mecalim yoktu .Yaklaşık beş on dakika sonra bizim evin önünde durduk , ben titremeye başlayınca Rüzgar bana içi gider gibi baktı "Hadi..." diye mırıldandı .Arabadan indiğimiz sırada ben çantamdan zorla anahtarımı çıkartıp kapıyı açtığım sırada kapıda durdum ne içeri girebildim ne geri adım atabildim yüksek sesle
"Anne ..."dedim bağırarak .
"Annee ."dedim bir kere daha
"Anne .."bir kere daha
"Anne..." bir kere daha
"Anne......" bir kere daha
"Anne..." bir kere değil sonsuza kadar anne diyebilirdim
"Anneee ..."dedim göz yaşlarımın arasında .
"Babaaağ."babam dedim içimden
"Baba..."dedim iç çekerek
"Babam..." diyerek yere çöktüm hüngür hüngür hıçkıra hıçkıra ağlıyordum .
"Babaa yaa(!)" dedim bir kere daha ...
Ponçik minik ve korkak adımlarla yanıma gelip bana doğru başını eydiğini sırada" nedeeen yaaağğ (!)(!)"diye bir çığlık attım hıçkırarak , ponçik korktuğu sırada onu kucağıma alıp odama doğru çıkmaya başladım , başladık onlarla ve ponçikle .
Odamın kapısını açtığım an etrafa bakındım önce her şey aynıydı , bıraktığım gibi...
Elimde ponçik kapının ağzındaki bavulumu alıp aynamın önündeki tüm parfümlerimi alıp doldurdum makyaj malzemelerini doldurdum hiç bir şeyin kalmasını istemiyordum burada zaten bavulumda kıyafetlerim vardı led ışıklarımı alıp arkamı döndüğümde bana acı içinde bakan canımın en içlerine baktım bana bakıyorlardı ...

"Hayat ..."diye başladım acı sözlerimle "bazen bize oyun oynar ..."diyerek devam ettim "bazende oyun dışında ders verir hayatın boyunca hiç ummıyacağın bir ders verir sana ... ama önemli olan ayakta kalabilmek ..." dedim ağlayarak .

Yağmur dedi Ömer gözünden yaşı silerek .Elimi kaldırdım sus dercesine

"Bazende bizi bir sınava sokar ve o sınavdan kalırsın ya işte o anda dünya sendeler ... Benim hayatım sendeledi ben şu anda güneşin her zamankinde daha erken doğmasını bekliyor gibiyim bu imkansız..." dedim ve ağzıma alamadığım o cümleyi kurdum "sizde imkansızsınız ..."

'Ne ... Nee ... Saçmalıyorsun kızım sen ? "dedi Sinan şok içinde...

"Ne?" dedi Ömer şaşkınlıkla ...

"Ne demek istiyorsun ?" dedi ciddi sesle Rüzgar ...

"B-ben sanırım yapamıycam ben okulada gelmem sanırım ben biraz yanlız kalmak istiyorum lütfen (!)"dedim titreyen sesimle .Sinan bir adım öne çıkıp yanıma geliyordu ki Rüzgar onu kolundan tuttu .

"Abi ne diyor Yağmur kamera şakası falan mı kamera nerede lan ne oluyor Yağmur bir şey söyle kardeşim bizi sensiz mı bırakıyorsun bak biz seni çok sevi- "daha fazla dinleyemezdim yoksa hiç kopamazdım .

"Sinaan ."dedim yüksek sesle "Lütfen yeter ben ... ben iyi değilim tamam mı lütfen biraz yanlız kalmak istiyorum ."dedim ağlamaktan şişen gözlerimle .

"Tamam..." dedi Rüzgar donan suratıyla ."Tamam ..." dedi bir kere daha ...Beraber aşağı indiklerinde dizlerimin üzerine çöktüm ve çığlık çığlığa ağlamaya başladım" hayır, hayır" diye haykırmaya başladım kapı kapandığı sırada bağırmaya başladım odamdan" gitmeyin gitmeyiiin sizsiz yapamam kaldıramam ben ..." dedim zar zor , kendimi toparlayıp ponçiği kucağıma aldım bovulumu çekerek aşağı indiğimde bana bakan Sinan , Ömer ve Rüzgar'ı gördüm .

"Siz." dedim ağlayarak .

"Sen bizimsin Yağmur , bizimlesin tamam mı ?"

"Özür dilerim ."diye mırıldandım sessizce .

"Hadi.." dedi Ömer "Yapacak başka bir şey yoksa gidelim (!)" dedi sessizce , annemlerin odasına yürüdüm , yürüdük. Onlar beni odanın kapısında bekliyorlardı bana bakarak . Odada bir kağıt buldum ikide beş tanede parfüm şok içinde bana bakıyorlardı .Kağıtta beni etkileyen bir yazı türü vardı çok güzeldi ...

Yağmur ' a
Benim bir tanecik kızım ,benim güzel kızım ,benim bal kızım...
Bu odaya ya girme sebebin ya bize bir şey olmuştur yada gene yaramazlık peşindesindir ...
Ama ne olursa olsun sana asla kızmam sen benim canımdan cansın sen benim kanımsın meleğim eğer bize bir şey olursa sakın yıkılma inadına gül (!) İnadın ayakta kal ... İnadına dik dur .... Hiç gülümsemen solmasın suratından sakın bak bizi üzme ...
Bana bak güzle kızım ışıkları kapat ve derin bir nefes al geceleri pencerenden ay a bak o parlaklıkta bize bak çünkü bizde sana bakıyor olacağız ...
Pencerenin camını kapat tamam mı güzelim , o parfüm senin diğeride seni hep koruyacak olan üç diğer erkek arkadaşına ... senii seviyorum , seviyoruz ... Sizi seviyoruz
Her şeyden önce bak sen asker kızısın asla yıkılma ...

Artık hem ağlıyor hem gülüyordum .

"Ne oldu Yağmur ?"dedi Ömer şokla .

"Gelin(!)" dedim titreyen sesimle içeri girip yanımda sıra oldular .

"Bu senin ..."dedim koklayarak elimdeki parfümü Sinan'a verdim .

"Bu senin."dedim koklayarak uzattım parfümü.

"Buda senin ..."dedim içime doldururken kokuyu .

"Bunlar ne Yağmur ?"dedi Sinan bana bakarak .

"Annemle , babamın size hediyeleri." dedim iç çekerek .

"B-biz bizi çok mutlu ettin Yağmur iyiki bizimlesin ... "dedi Ömer sessizce ...

İlgimizi başka bir şey çekti hemen sonra daha doğrusu Rüzgar ın" o ne?(!)" dedi kaşı havada kutuyu göstererek . Ben bile daha yeni fark ediyordum onu ...


************************************

Lütfen okuyun açıklamayı


Kavuştuuuuukkk(!)
Sizi seviiyoooruuuum beeeğ yaaaağ !
::::::)))))))))
Daha ilkten bu kadar kişi çok güzel gerçekten .
Canlarım annesini bekleyen Rüzgar bölümü okuyun belki birşeyler birleştirirsiniz sizi seviyorum hoşçakalın 💫

MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin