*Jüliet Romeo'nundur ..."O her saklambaç oyununda annesini bulmak için ebe olurdu bizi değil annesini arardı.Ve şimdi ağzıma alamadığım o cümlenin içerisindeyim Yağmur.
"Sakın sakın bana Rüzgar birine zarar verdi de-"derken Ömer kararlılıkla söze girdi.
Anneme anne dedi .
Bu bir şey ifade etmez.
"Bize hep annesinin ölümünden sonra annemle parka gittik annem bana dün kek yaptı annemle oyun oynadık annemle beraber dışarı çıktık diyordu Yağmur ."
Ama o daha çocuktu Ömer çocuk . Hıçkırarak ağlıyordum.
"Yağmur yapma"
"O ona güvenmeyecek miyiz? O şerefsiz Koray a mı güveneceğiz ?"
"Hayır ben öyle demiyorum"
"Öyle diyosun?"
"Ömer şimdi Rüzgar Rüzg-"
"Rüzgar hasta ...."bu şaka olsun lütfen.
"Belkide değil Ömer kanıtlamadan bilemeyiz."
"Tamam ağlama artık Yağmur lütfen bir ihtimal bu sadece şimdi Rüzgar a hasta gibi davranmak yok tamam mı Yağmur? "
"T-tamam." dedim zar zor.
O sırada görüş alanımıza Sinan ve Rüzgar girdi .Rüzgar mahvolan bakışlarıyla bana baktı.Sandalyeye oturdular hepimiz birbirimize bakıyorduk.
"Ben hiç birisine zarar vermedim.
"Biliyorum."
"Bilme sadece duy ben kimseye zarar vermem , bu yapamayacağım anlamına gelmez ama yapmadım."
Rüzgar cebinden çıkarttığı kolyeyi masaya koydu.
"Bu ne ? "dedim kızaran gözlerim ve titreyen dudağımda.
"Senin sen bizim artık dördüncümüzsün . Buda anlam ifadesi."
"Eee abi kim takıcak? "ben hâlâ şoktayken şokum iki katına kalktı Rüzgar Doğan masadan kolyeyi alıp arkama geçti kolyeyi takıcakken saçımı önüme alıp takmasını sağladım.Bu bir ağaçtı.
Yaşam ağacı diyerek yeniledi Rüzgar bizim yaşam ağacımızsın.Hadi şimdi gidelim.
"B-ben teşekkür ederim."
"Önemli değil hadi yarışmaya yetişelim."
"Cidden gidecekmiyiz o yarışmaya?"
"Tabiki söz verdik."
"Ben söz verdiğimizi hatırlamıyorum Rüzgar." dedi Sinan şaşkınlıkla .
"Ama gidicez hadi." Hızlı adımlarla konferans salonuna girdik bir sürü insan vardı hepsi Rüzgar a bakıyordu . Dördümüz yan yana oturduk edebiyat hocamız bize geç kaldığımız için tuhaf bir bakış attı Rüzgar başını sallayınca hocamız konuşmaya başladı.
"Evet değerli Doğan Koleji öğrencileri burada toplanma amacımız belli zaten kazanan Jüliyet ve Romeomuz olacak ve edebiyat kolu olacak."
Herkes alkışlamaya başladı .
"Evet ilk sorumuz Sevdiğiniz kız yada erkek sizden uzaklara gidecek ne yapardınız? "
Hazal denen o bizi bu aptal yarışmaya davet eden kız elini hevesle kaldırdı.
Bende onunla giderdim eğer ben ona bağlıysam hiç bir kuvvet beni ondan ayıramaz ben onu asla bırakmam ya benle yada benle .
Sessizlik... bir alkış sesi... iki alkış sesi... salon alkışa boğuldu.
"Evet Hazal 1 puan "edebiyat hocamızın sesiyle suratımı ekşittim.
Arkamızda oturan bir çocuk el kaldırdı. Arkama döndüğümde Sinan da dönmüştü.
"Ben onu çok seviyorum dur. Zaten o bir yere gidecekse bensizliği tercih etmiştir" bana bakıyordu... Bana bakarak konuşuyordu...." Bensizliğe rağzıdır ben onu çok özlerim o istese de istemese de bende sonsuza kadar onunlayımdır. Sonuna kadar beni tercih ettiyse o benimdir."
"Salon alkışa boğuldu ."
Edebiyat hocamız gülümsediğinde çocuğun adının Kıvanç olduğunu öğrendim Kıvanç bir yazıyordu.
"Önünde dön sarışın bu kadar belli etme sevdiğini."
"Saçmalama ."
"Asıl sen saçmalama ve önüne dön ."
Önüme dönüp ellerimi göğüsümde birleştirip arkama yaşlandım , beni şoka sokan o el kalktı."Rüzgar seni dinliyoruz dedi edebiyat hocamız."
"Eğer benim sevgimi hak eden bir kişi olursa ki benimde çok seveceğim birisi olursa benden uzaklara gidemez bırakmam , benim olan benimdir sonsuza kadar bırakmam çünkü benimle olmak için her şeyi göze almış olması gereliyor . Yani "dedi bana döndü "o sonsuza kadar benimdir .Herkes ağızı açık Rüzgar a bakarken o bana bakmıştı.
Herkes alkışlamıştı, inanmıyorum . Eğer bu gidişle başka Jüliyet çıkmassa Hazal için Kıvanç ve Rüzgar yarışac-
Arkama döndüğümde Kıvanç bana gözünü kırptı. O Hazal ın mutlu olmasına izin veremezdim.Elim kalktı ne ne elim havada
Ah yeni gelen kızımız ismin nedir ?
Yağmur dedim sessizce .
Yağmur evet seni dinliyoruz.
"Ben kimseyi kendimde bağlıycak güce sahip olduğumu düşünmüyorum ama ben beklerim dört senede beklerim sonsuza kadar da o gitse bile dedim elim kalbimde buralar hep onundur."
Sessizlik sessizlik gözlerimi kapadım Kıvanç alkışladı sahneden gelen edebiyat hocasının alkış sesiyle salon alkışlara boğuldu.Havaya kalkan bir el daha bir kız.
"Bende Yağmurla aynı fikirdeyim hocam bana hiç bağlanmamış beni bırakıp gitti demek ki onu hiç sevememişim daha çok duygularım hislerim ona dair hiç şüphe duymazken herşey bitti demek ki sevmemiş demek ki mutlu olcak ki gidiyor olsun be o mutlu olsun gerisi boş."
Gelen alkışlar teselliler kıza güven vermişti ona bakarak güldüm oda bana göz kırptı.
Evet şimdi ikinci sorumuz
Bir gece onun odasına girdiniz o hasta uyuyor ama siz onun yanındasınız onun duvarına bir söz yazıp çıkcaksınız, ne yazardınız?
Rüzgar elini kaldırdı.
"Ay geceye küstü gitti diye sen bana küsme sen hep benim aklımdasın."yazar ışıkları kapatır çıkardım , gece aya muhtaçtır ay da geceye gece olmasa ay da olmaz ikiside birbirine küser bir gün elbet ama ikiside birbirine her zaman muhtaçtır . Sessizlik bir alkış sesi iki alkış sesi salon komple alkışa boğuldu .
Bu ay ve gece bana da fikir vermişti bende elimi kaldırdım.
Madem seviyo "Seven insan hiç gidermi yazardım."
Alkış sesleri ard arda gelimişti .
Hazal elini kaldırdı.
Beni senden ayıracak her ne varsa düşman olurum ona. yazardım dedi bana bakarak
Rüzgar Hazla a bakarak benim kulağıma
"Bunlara hazır ol prenses bu kıskançlıklar hep senin için."güldüm ne güldüm mü ?
Kıvanç elini kaldırdı arkamı dömdüğüm sırada bana bakıyordu ki Sinan beni geri önüme çevirdi Rüzgar başını Sinan a salladı.
"Bu kalbe gir yada çık beni kurtar."yazardım ben bugün vuruldum , ilk geldiği zaman ona olan hislerim hiç bir zaman bitmez.
Bon bo gon voroldom . Şaşkınlıkla Sinan a baktım
"Bunu sendemi yapıyorsun?"dedim gülerek.
"Evet rahat ettiriyor."sende yapıyorsun o zaman çak be Yağmur.
Elimi Sinan ın eline vurduğumda Kıvanç bize baktı şaşkınlıkla.
Gene o kız elini kaldırdı.
Bende Bir zamanlar bana atan kalbin şimdi onamı attı bu canımı yaktı yazardım ve çıkardım.
Salon alkışlara boğuldu.
Evet şimdi İki tane kız adayımız 2 tane erkek adayımız var.Hazla Yağmur Rüzgar ve Kıvanç sizi buraya alalım.Rüzgar kalktı beni beklemeden sonra arkasına baktı geri döndü hadi sarışın dedi gülerek . Ayağa kalktım ve sahneye doğru yürüdük.Kıvaç ın yanına geçecektim ki Rüzgar eliyle beni kenara çekti ve yanıma geçti .İkisinin ortasında kaldım ki Kıvanç bana
Jüliyet'im olmaya hazır mısın diyiverdi ben daha ne cevap vereceğimi düşünürken Rüzgar söze girdi.
Fazla heveslenme Jüliet Romeo'nundur .Yüzümde çapkın gülümsemeyle hocaya baktım.
Şimdiki sorum sizce en büyük aşk kimindir ?
Hazal denen kız direk atladı.
Jüliet ve Romeodur tabuki de. Onalarınki bam başka bir aşk onlar birbirlerini her şeye tüm zorluklara rağmen sevmislerdir . Bir alkış sesi salonun neredeyse yarısı alkışladı bu onları fazla etkilememişti.
Kıvanç ise atladı Bana sorarsanız en güzel ben severim ama Leyla ile Mecnun derim ben .
Salonun yarısı alkışladı.
Ben elimi kaldırdım.
Ay ile yıldızlar .
Gece olur ay gelir ama yıldızlar da gene aya bağlıdır gece vardır çünkü onları tamamlar.
Salondaki herkes alkışladı.
Rüzgar a baktım hadi dercesine konuşmaya başladı .
"Ay ve gece" ay geceye küser yıldızı dışlar,sevdiği için küser, kıskanır.
Herkes alkışladı Ömer bana göz kırptı Sinan ıslık çaldı Rüzgar a ikiside bize bakıp güldüğünde kendimi rahat hissediyordum.
Evet şimdi hepiniz eşitsiniz. Kazananı belirlemek için Jüliyet ve Romeo'nun sözlerini söyleyeceğiz. Başlatıyorum.
Şiddetle başlayan hazlar...
"Şiddetle son bulurlar ..."
"Şiddetle son bulurlar..."
Şok içindeydim Rüzgar Doğan cevap vermeyeceğinden emidim ama ama aynanda cevap vermiştik ikimizde.Bozmadan cevap verdik.
"Ölümleri olur zaferleri ..."
"Ölümleri olur zaferleri..."
"...ateş ve barut gibi."
"...ateş ve barut gibi."
Bitti Romeo ve Jüliet imiz belli oldu dedi edebiyat hocamız .
Rüzgar sahneden iniyordu ki kolundan tuttum
"Ne var?" dedi sinirle.
Açıklama istiyorum.
"Önce elini çek ."dedi elime bakarak elimi çekerken konuşmaya başladı.
"Ne açıklaması."
Bu replikleri nereden biliyorsun sen ?
"Sana açıklama yapmayacağım." Ne bekliyordum ki oturup açıklama yapmasını mı neyse ...
"Hadi bir an önce inelim."
İnerken herkesin "Hah bide Rüzgar ın Jüliyet i olsun yeter ama "kelimelerini duyuyordum.
Ya bir imza alabilir miyim dedi Sinan telefonunu uzatarak.
Ben imzaladım ve Rüzgar imzaladı.
O sırada Kıvanç geldi .Bir saniyeni alacağım Yağmur izninle
Bir saniyen doldu çoktan dedi Rüzgar
Tamam dedim tam gidiyordum ki bileğimi tuttu Rüzgar acele et eve bırakacağız seni . Başımı salladım onaylarcasına.
Bu seferlik Başkasının Jüliyet isin. Rüzgar tam yanıma geldigi sırada
Belki başka bir gezegende sensin Jüliyet inimdir dedim tebessüm ederek ."Yürü ..."dedi Rüzgar "gidiyoruz ..."
"Sevgi sözleriniz bittiyse gidiyoruz ."
"Ama ben s-"Hadi diyerek beni kolumdan tutarak dışarı sürüklüyordu resmen .
"Neydi bu şimdi Yağmur?" dedi bana kızarak .
"Ne neydi "
"Bak dedi elini göstererek Sen dört saat yoktun elim sargıya alındı ."
Rüzgar dedim elini tutarak elini sinirle çekti.
"Ya boynundaki kolye yaşam ağacı o nolucak onu kötüye kullanıyorsun."
"Rüzgar daha yeni tanıdığım bir kişi için bu kadarı fazla."
"Sana aşık oldumu asla sanma
Bak ben b-ben annemi kaybettim kız kardeşimi kaybettim şimdi seni aramıza aldık ve bizi yarı yolda bırakma Yağmur."
"B-ben üzgünüm"
"Sana üzül diye söylemedim sana değer veriyosak ona göre davran bu bize yeter tamam mı?"
"Tamam ."
"Hadi şimdi gidelim. giderken bileğini tuttum."
"Teşekkür ederim ."
Bana tebessüm ederken ilerlemeye başladık .Sinan ve Ömer arabada bizi beklerken arkaya ben ve Rüzgar geçtik . Bir şarkı açtı Ömer .
Dur yada koş bana diyordu şarkıda .
Yaklaşık on dakika sonra ben indim .
"Hepinize çok teşekkür ederim beni yanlız bırakmadığınız için."
"Asıl biz teşekkür ederiz bizi sensiz bırakmadığın için."gülerek indiğim sırada bakalım evde ne tür sorunlar yaşayacaktım ne tür sorulara mağruz kalacaktım.***
Lütfen açıklamayı okuyun sevgili okurlarım.
Şimdi benim kafamda bir kaç şey var ben Yağmur v Rüzgar ın oyuncu karakterlerini seçtim şimdilik kafanıza otursun diye . Ama gerçek karakterlerim yani oyuncu karakterlerim obalar olmayacak benzer karakterler olacak o nedenle eğer isterseniz karakterlerimin fotoğraflarını bir sonraki bölüme koyayım istiyorsanız yorumlar kısmına yazın sizleri çok seviyorum bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın canlarrr!
Oy vermeyi unutmayıın ve yorum yazmayı sizi seviyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAFE
RomantikYağmur aslında sadece Fransa da yaşamını sürdüren herkes gibi yaşayıp giden mutlu bir aile kızıydı fakat o okula başlayıp yeni arkadaşlar edilene kadar Yağmur kendi hayatını ve anneyle babasının hayatını da tehlikeye atmıştı ama artık geri dönüşü yo...