25.Bölüm< Onlarla Olmayı Ağır Ödüyordum.

29 7 2
                                    

*Bedelini ödüyorum.*

"Yağmur."  dedi Ömer sinirle.

"Ne var ya ne var Ömer yorgunum  . "  dedim sinirle mırıldanırken.

"Ya Yağmo anladıkta şu  çocuğun göğüsündemi dinleneceksin sen kendine gel ."  dedi Sinan sessizce.

"Gayet kendimdeyi lütfen lütfen beni yanlız nırakın kendimle."  dedim zar zor.

"Tamam derse girmessen eve gidersin bizde okul çıkışı geliriz. " dedi Rüzgar sinirle.

"NE abi sen bunun yanında bırakacaksın yani Yağmoyu."  dedi Sinan öfkeyle.

"Aynen abi onun tercihi bizede saygı duymak gerekir.  "deedi rüzgar ela gözlerinin ardında alevler vardı ama kendimi kaldıramıyordum bile.Sessizce gözümün önünden gittiklerince canım acıyordu sanki canımdan bir köşesi daha gidiyordu o anda dikkatimi Kıvanç kıpır kıpır olunca ona verdim beni kucağına alıyordu 

"Neden gidiyoruz ki biz?" dedim sessizce.

"Böyle olmaz seni sınıfa götüreceğim ."   dedi bana bakarak.

"Ama ben yorgunum beni anlayabiliyorsun değil mi?" dedim sessizce.

"Yağmur bak güzelim böyle yaparak iyileşemezsin sen şimdi önce kantine gideceğiz bir şeyler yiyeceksin sonra sınıfa gideceğiz eğer bir şeyolursa seni direk doktora götüreceğim tamam mı anlaştık mı.?" dedi Kıvanç mavi gözlerinin ardından.

"Tamam anlaştık . "diye mırıldandım Kıvançın kucağından sandalyeye oturduğumda önüme tost ve sıcak çikolata koymuştu ona bakıp zorda olsa gülümsediğim sırada konuşmaya başladı.

"Yağmur istersen anneni arayabilirim gelsinler. "o an içimden  keşke dedim keşke gelseler.

"Annem ve babam benim annem ve babam . "dedim sustum sonra zar zor bana telaşla bakan Kıvanç'a cevap verdim." Onları bir trafik kazasında kaybettim."

"Yağmur çok üzüldüm başın sağolsun." dedi bana üzülür gibi bakarak.

"Üzül diye söylemedim önemli değil." dedim gözümden yaş akarken.

"Tamam sınıfa gidelim lütfen . "dedim ayağa kalkarak.Sınıfa yürürken Kıvanç kapıya vurdu ve bana kapıyı tutarak içeriye gitmemi sağladı.Bense hocaya bile bakmadan Kıvançın yerine oturunca Sinanlar bana yanlış bir şey bakıyormuşum gibi bakmışlardı.Rüzgar ayağa kalkınca Ömer onun kolunu tutuyordu.






<<<<<<<<<<<<<

Biraz kısa oldu ama olsun idare EDİN KISA ZAMANDA BÖLÜM GELECEK. ŞİMDİLİK ÖPÜLDÜNÜZ.

MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin