23.Bölüm: İstediğimi Yaparım (!)

31 7 1
                                    

"Sen bana karışamazsın."

"Ya ne var yani okula ne ile gelmemi bekliyordun?" dedim sorarak.

"Sus ve yürü." dedi sadece Rüzgar.Peşimizden Sinan ve Ömer geliyordu hemen yan yana yürümeye başladık merdivenlerden çıkıyorduk ki kahretsin benden ne beklersiniz ki sakarlık.

"Ah(!)"diye inledim acı içinde .

"Yağmur.!"

"Yağmo! "

"Ya önüne baksana , baksan böyle olmazdı."dedi önümdeki sarışın ukala çocuk ben yerde acı içinde inlerken Rüzgar çocuğun yakasına yapışmıştı ben bir anda çocuğu bıraksın diye bağırdım.

"Rüzgar tamam tamam bırak çocuğu lütfen hadi sınıfa gidelim sadece düştüm bir şeyim yok."dedim yerden kalkarak.

Tamam hadi gidelim kalk dedi Rüzgar sinirle .Yürürken direk önümüze 12/A çıktı sınıfa girince hoca bizi karşıladı , bu bu o kadın dı beni takip eden . Rüzgar beni dürterken Sinan konuştu.

"B-biz siz kimsiniz ?" dedi kekeleyerek..

"Çocuklar hadi oturun anlatacağım."dedi gülümseyerek .Sesizce yerimize oturduğumuzda bizi güler yüzle karşıladı.

"Merhaba çocuklar bu dönemden itibaren sizin tarih dersinize gireceğim yani beraber tarih dersiyle mücadele vereceğiz başka sizin sormak istediğiniz bir soru varsa dinlerim ."dedi dinlendirici bir ses tonuyla . Sesi rahatlatıcı güzel bir kadındı yada kızmı demeliyim  çok gençti.Elimi kaldırdım merakla.

"Buyur tatlım ismin neydi?" ismim mi neydi daha dün bana Yağmur diyen kadın bana anlamazlıktan mı geldi .

"Yağmur ."dedim bozmayarak "Şey kaç yaşındasınız ve isminiz nedir ?" dedim soran gözlerle .

"Yaşım 22 Yağmur'cuğum ve ismim Nehir Zorlu ." dedi sessizce.

"Hocam belki anlatmak istemeye bilirsiniz ama bize hayatınız hakkında bilgi verebilir misiniz?"derin bir iç çekti.

"Benim sıradan bir hayatım olmadı arkadaşlar , benim anne ve babamın bazı sorunlarından  dolayı ben ben üvey kardeşimi göremiyorum , daha doğrusu onun ablası olduğumdan haberi bile yok o beni tanımıyor b-benim üvey erkek kardeşim var ama beni hayat  ondan ayırdı."dedi içlenerek .

"Hocam çok özür dilerim ."dedim sessizce .

"Özür dilenecek bir durum yok Yağmur bu senin sorunun değil ,eee hadi derse başlayalım arkadaşlar kitaplarınızı açın ve 14. sayfayı okuyun size sorular soracağım."dedi hoca derin bir nefes alarak. Rüzgar'ın telefonunu açtığını ve bir şeyler yazdığını gördüm içimi kemiriyordu bu soru" kim ? kim? kim? kim? kime yazıyor..?"telefonuma gelen bildirimle kafamı sıranın altına eydim aynı anda Sinan ve Ömer'ede bildirim gelmişti Allah'tan sessizce geliyordu bildirimlerimiz .Ekranda HEPİMİZ BİRİZ WHATSAPP GRUBUNDAN BİR DİĞER BİLDİRİMİNİZ VAR .

Rüzgar: Oğlum bu hoca kimden bahsediyo , ee! seni takip ediyordu Yağmur üvey kardeşi varmış çok garip konuşuyor sizede tuhaf gelmedi mi ?

Yağmur:Bende bilmiyorum ki beni niye takip etti bide 22 yaşında gençmiş.

Sinan: Abi kadın gene iyi bence ben ilk korkmuştum ama fena değil takılalım bir şey belli etmeyin.

Ömer Ege : Ya oğlum kimse bir şey belli etmesin biz müdürle konuşalım belli etmeden müdürde bu kadın neyin nesiymiş öğrenelim bizde.

MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin