*Sana adını soran olmadı sarışın...*
Her sabah olduğu gibi gene saat 8.10 da uyanmıştım.Ponçik başımda miyavlıyordu gene huysuz olurdu sabahları,kafasını okşayıp üzerimdeki siyah şort ve kos kocaman mickey mause li siyah tişörtümle birlikte yataktan kalktım aynanın karşısında buldum kendimi ... kendi kendime konuşmaya başladım.
Sap sarı saçlarım ela gözlerimi çekici buluyordu adeta büyük bir kahkaha attığım gibi annem odama girdi.
Şok olduğum gibi anneme baktım oda bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Kızım iyi misin sen sabahın 8.00 ında kahkaha atarak uyandırıyorsun beni."
Ne yaparak uyandırmalıydım benim hayallerimi yıkan beni Fransaya bağlayıp sonra buraya çeken bir anneye anneciğim hadi kalk saat sekiz mi demeliydim.Fransaya neden bu kadar bağımlısın diye soracaksınız ama benim 4 senem Fransada geçti düzenim ailem olan arkadaşlarım onları yarı yolda bıraktım ben...
"Yağmur iyi misin daldın gittin."Annem e iyiyim dercesine başımı salladım.
"Tamam o halde hadi fırından ekmek al ."
"Tamam montumu giyip gediyorum."dedim ve montumu alır almaz aşağı indim ayakkabılarımı giyip çıktım.Hiç bir yere hiç kimseye bakmadan gidiyordum ki kahretsin(!)birine çarptım, ve o da ne uzun boylu kumral saçlı ve elaya dönük güzel bir göze sahipti derken lafa atıldı.
"Önüne bakmaya ne dersin , yol boyu yere bakarak gidersen bu yollar sonun olur sarışın."ne bir dakika bana sarışın mı dedi o ?
"B-benim adım sarışın değil yağmu-"derken ukalaca sözünü kesti .
"Sana adını soran olmadı sarışın."
Bak bana sarışın demenden hoşlanmıyorum beni daha tanımıyorsun bil-" bu çocuk dünyaya benim sinirlerimi bozmak için gelmiş olmalıydı kesin .
"Tamam ya nede olsa gene karşılaşacağız ."dedi dudağını kıvırarak
"Hiç sanmam."dediğim an telefonum çaldı arayan annem olmasına rağmen kumral saçlı çocuk lafa atladı.
"Aha sevgilinle görüşme saatin mi geldi yanlız senle sevgili olan yandı."dedi gülerek . Lânet olsun çok güzel gülüyor.
Tek kaşı havada bana baktı "Ne o yoksa gülüşüme hayran mı kaldın?"çok havalanmıştı.
"Hayır sevgilim yok ve ayrıca senin gülüşüne de bakmadım ."
"Sevgilin öldümü."al işte ne ölmesi alakası bile yok .
"Hayır sevgilim yok."dedim sinirle .
Bu onun hoşuna gitmişti sanırım belli etmeden güldü."Neyse şimdi izninle gitmem gerek." diyerek arkasına bakmadan ilerledi.
"Heey seni tutan yok tamam mı." diyerek seslendim , ama tepki vermedi.Hemen fırından iki ekmek alıp eve doğru yürümeye başladım.Anahtarla kapıyı açtığımda annem den hiiç beklemediğim sözler duydum.
"Murat ya Yağmur a birşey yaptıysa zaten uçakta takip etmiş,Yağmur u asla o kadına vermeyeceğim asla asla(!)" Neydi bu şimdi ne oluyordu benim bilmem gereken bir şey vardı ama benden saklıyorlardı.
"Anne dedim ..." titrek sesimle sıra vardı geciktim...
Annem in yüzü kızardığında anlamıştım birşey duymaktan korktuğu belliydi...ama duymamış gibi davranıp masaya oturup kahvaltımızı yaptık masada ölüm sessizliği vardı resmen.
Kahvaltımı ettim ve ponçiğin koltuktaki huzur dolu yarışına baktım .
"Kızım okula geç kaldın bu arada sen .(!)"ne okula be ne okulu? (!)
O sırada ağzımdan çay boşaldı ve içimden bir küfür savundum.(...............)
"Hadi hazırlan bırakayım seni.") dedi babam sessizce.Hemen odamdan kıyafetlerimi giymeye kalktım ki .KAHRETSIN BUNLARI GIYMEM IMKANSIIIIIIZ(!)
Lan Bu Etek KISA pardon ÇOK KISA.
Anneeeeeee(!)
"Ya noldu kızım sesin taa aşşağıya geliyor."
"Anne bu kısa ."
"Ya kızım giy şunu(!)"* * *
Selaaamm tekrardan hepinizee evet bu sefer bir deil iki sorunumuz var RÜZGAR DOĞAN adlı kumral saçlı elaya dönük o yakışıklı çocuk....
Evet gene size olmassa olmaz sorularımı soracağım hazır mısınız?(!)
~Sizce RÜZGAR Doğan kim ?
~Neden RÜZGAR Yağmur a ne de olsa gene görüşeceğiz dedi?
~Siz RÜZGAR ın bu ukala tavrını sevdiniz mı?
Profilimi takip ederseniz çok sevinirim
Yorum yazıp oy kullanmayı unutmayınnn bir sonraki bölüme kadar HOŞÇAKALIIIN 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAFE
RomansaYağmur aslında sadece Fransa da yaşamını sürdüren herkes gibi yaşayıp giden mutlu bir aile kızıydı fakat o okula başlayıp yeni arkadaşlar edilene kadar Yağmur kendi hayatını ve anneyle babasının hayatını da tehlikeye atmıştı ama artık geri dönüşü yo...