Tanıtım

653 22 19
                                    


"Ne n-ne demek burada kalacağım. Beni Fransa'ya bağlayan sizdiniz ve şimdi nasıl olurda beni burada tutabilecek siniz ? Benim orada bir düzenim va-"derken annem sözümü kesti .
"YETER! Yeter dedim sana kızım evet seni Fransa'ya biz gönderdik ve şimdide burada kalacaksın diyoruz burada KALACAKSIN konu kapanmıştır. " Titreyen sesim ve dolan gözlerimle birlikte oturduğum koltuktan kalkmıştım ki babam kolumu tutması bir oldu . Kolumu sinirle çekip konuşmaya başladım .
"Tamam dedim size artık Fransa'da okumayacağım oraya senelerimi verdim ama siz yıktınız ."dedim öfkeyle .
"Kızım senin iyiliğin için bu daha ön-"derken sözlerini kesen bu sefer ben olmuştum.
"Tamam ya tamam anladınız mı tamam diyorum bavulumu dolaba yerleştireceğim."diyip öfkeyle merdivenlere doğru yöneldim. Arkamdan ne olacak bu kızın hali diye annemle babamın konuşmalarını duyuyordum . Sinirle odama girdiğimde kendimi yatağa attım ve ponçiğin kafasını okşadım , ilk defa onlara bu kadar kötü davrandığımı fark etmiştim ama onlarda beni çok sinirlendirmişti .Bu sefer içimden değil yüksek sesle "Fransada 'ki Hayallere Veda" diyiverdim.
Telefonumun titremesiyle komidinin üzerinden telefonumu aldığımda ekrandaki Merve'm yazısıyla ağlamaya başladım .
Neredesin kuzu eve gittin mi ne zaman geleceksin özlettin kendini valla çabuk gel aratma kendini öptüm,  seni  çok seviyorumm ♡ yazıyordu telefonu yatağa fırlattım yorganı üzerime çektim. Bakalım beni ne zorluklar bekliyordu .Ben Yağmur DURMAZ ne olursa olsun ayakta duracaktım.

Selaamm! Bu Yağmur un odası ve Yağmur un oda arkadaşı küçük ponçiğimiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selaamm! Bu Yağmur un odası ve Yağmur un oda arkadaşı küçük ponçiğimiz.
Yağmur hakkında kısa bilgi vereceğim Yağmur un hayatının bı kısmı Fransa'da geçmektedir . Yağmur 18 yaşında 4 sene si Fransa'da geçmiştir .
Yağmur kedisi Ponciğe çok düşkündür , bölümlerimin çoğunun kahramanı ponçik olacak büyük ihtimalle sjgahsgqq .Aynı zamanda LED ışıklar vazgeçilmezidir :)

Şimdi bir kaç soru soracağım gelecek bölüm için düsüncelerinizi merak ediyorum.
~Sizce Yağmur neden Fransa da okuyordu ?
~Sizce neden aniden Yağmur un anne ve babası Yağmur'un Fransa'da kalmasına engel oldu ?
~Sizce gelecek bölümde ne olacak ?
Umarım severek okursunuz gelecek bölüme kadar hoşçakalınn :)
Ha bu arada beni takip edip bölümlerimede oy verip yorum yaparsanız beni çook mutlu edersiniz :)

MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin