Ηρώ!
"Ξέρω πως σου μίλησα πολύ άσχημα αλλά ήρθα εδώ για να σου πω..." είπα και πήρα μία βαθιά ανάσα γιατί δεν μου ήταν καθόλου εύκολο.
"Δεν χρειάζεται να απολογήσε. Δεν είναι εύκολο να χάνεις το παιδί σου. Εξάλλου και εγώ για να απολογηθώ ήρθα απόψε." Μου απάντησε και κάθισε στο μπράτσο του καναπέ πίνοντας μια γουλιά από το ποτό του.
"Χρειάζομαι ένα ποτό επειγόντως. " του είπα εγώ και εκείνος πήγε να μου βάλει.
Μου το έδωσε και το ήπια μονορούφι. Το άφησα στην άκρη και εκείνος με πλησίασε και κράτησε τα χέρια μου τρυφερά.
"Νιώθεις καλά; "
"Όχι καθόλου. Μα πήρα μια απόφαση και θα την τηρήσω." Του απάντησα εγώ και πήγα να λύσω την μάσκα.
"Τι κάνεις εκεί;" είπε και σταμάτησε τα χέρια μου.
"Δεν θες να μάθεις ποια είμαι στην πραγματικότητα; πρέπει να σου πω το όνομά μου. Τίποτα δεν υπάρχει που να πρέπει να κρύψω πλέον."
"Τώρα κατάλαβα τον λόγο που δεν μου ανοιγοσουν. Νιώθω υπεύθυνος."
"Όχι Αλέξανδρε. Μην το κάνεις αυτός. Ξέρω πως δεν φταις. " του απάντησα και τον κοίταξα στα μάτια.
"Αν δεν θες να με ξανά δεις , αυτήν την φορά θα το δεχτώ. Όμως θα σε βοηθήσω να βρεις την κόρη σου." Μου είπε εκείνος και ένιωσα την καρδιά μου να χτυπάει ξανά.
Έβλεπα τον πόνο στα μάτια του και πάω δεν ήθελε να βγω από την ζωή του είτε είμαι η Ηρώ είτε το κόκκινο τριαντάφυλλο. Είχα καιρό να νιώσω την καρδιά μου να χτυπάει , να την νιώσω ζωντανή. Και εκείνος το κατάφερε.
Ένα δάκρυ κύλησε στο πρόσωπό μου αργά. Εκείνος σηκώθηκε, με πλησίασε και το πήρε μακριά μου.
"Βλέπω αυτά που χρειάζομαι να δω ακόμα και κάτω από την μάσκα. Τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας. Αυτό με έχει κάνει να περιμένω σε εσένα. Είμαι μόνος και το μόνο που με νοιάζει είναι να εκδικηθώ τον άνθρωπο που μου έκανε το μεγαλύτερο κακό. Νιώθω κενός γιατί μου στέρησαν την γυναίκα που αγαπούσα. Κάνω αυτήν την πρόταση σε κάθε γυναίκα και νιώθω εντάξει μόνο για εκείνη την στιγμή. Καμία τους δεν είναι αληθινή. Αληθινή όπως εσύ κόκκινο τριαντάφυλλο. Εσύ αρνήθηκες και αυτή σε ανεβάζει στα μάτια μου και στην καρδιά μου. Ξέρω πως μαζί σου νιώθω ζωντανός."
"Απόψε ήρθα για να σου πω την αλήθεια επειδή δέχομαι την πρότασή σου. Θέλω να περάσω αυτή την νύχτα μαζί σου. Και το αντάλλαγμα που σου ζητάω είναι εκατό χιλιάδες ευρώ." Του είπα και έλυσα την ζώνη από το παλτό μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!
RomantizmΈνα βράδυ στέκεται αφορμή για την αφύπνιση ενός μεγάλου έρωτα. Ηρώ και Αλέξανδρος, δυο άνθρωποι που αγαπήθηκαν και χάθηκαν, κάτω από φιλοδοξίες , ζήλιες και πάθη. Η μοίρα ενώνει τον δρόμο τους μετά από δέκα χρόνια. Η φλόγα της αγάπης τους δεν έσβησε...