~ 29. Σχέδιο καταστροφής! ~

613 69 4
                                    

Στέλλα!

Το επόμενο κιόλας βράδυ έφτασε. Δεν είχα μιλήσει με τον Κώστα και δεν τον είχα δει καθόλου. Προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου πώς δεν θα το κάνει, πως δεν θα σκοτώσει την αδερφή μου. Έτρεμα ολόκληρη. Προσπαθούσα να βρω μέσα από τις αναμνήσεις μου τον Κώστα που αγάπησα και αγαπάω ακόμα. Δεν θα μπορούσα να αγαπήσω ποτέ έναν τέτοιον άντρα. Αν σκοτώσει την αδερφή μου , θα τον σκοτώσω εγώ πρώτη και καλύτερα. Πριν προλάβει α το κάνει ο Αλέξανδρος.

Πηγαινοερχομουν στο άδειο σπίτι σαν την τρελή. Έτρεμα από αγωνία και πανικό για το τι θα γίνει.

Έτσι αποφάσισα να πάω στο νοσοκομείο και να μιλήσω στον Αλέξανδρο. Μπήκα στο αυτοκίνητό μου και εκεί βρισκόταν είδη ένας άντρας.

"Αν τολμήσεις να μας δώσεις , θα σου φυτέψω μία σφαίρα στο κεφάλι." Μου είπε εκείνος χωρίς να μπορώ να αναγνωρίσω την φωνή του και το πρόσωπό του. Το μόνο που είδα είναι το τατουάζ με μία νεκροκεφαλη στον δεξιό καρπό του χεριού του. "Ξεκίνα να οδηγας τώρα και πρόσεχε καλά τι κάνεις και που πας." Με απείλησε και κατέβηκε από το αυτοκίνητο.

"Κώστα σε παρακαλώ κάνε το σωστό αγάπη μου." Έλεγα εγώ  στον εαυτό μου την ώρα που κατέβασα το χειρόφρενο για να ξεκινήσω.

Τότε πρόσεξα την βόμβα στο αυτοκίνητό μου. Ήταν τοποθετημένη στο φρένο από κάτω. Αν το πατούσα στο τέρμα θα ανατιναζομουν.

Αμέσως έπιασα το τηλέφωνό μου και τηλεφώνησα στον Κώστα. Περίμενα να μου απαντήσει χαϊδεύοντας το τιμόνι μου από νευρικότητα.  Προσπάθησα να κατέβω από το αυτοκίνητο , μα κατάλαβα πως δεν μπορούσα γιατί και πάλι θα ανατιναζομουν.

Ο τύπος μου χτύπησε το τζάμι με το χέρι του για να κλείσω το τηλέφωνο.

"Στέλλα τι συμβαίνει;" απάντησε ο Κώστας , αλλά εγώ δεν μιλούσα. Κοιτούσα στον μοχλό της βόμβας που κρατούσε εκείνος ο άντρας.  "Στέλλα είσαι καλά;" φώναζε έντρομος που δεν μιλούσα.

"Κώστα μην πειράξεις..."είπα εγώ και το έκλεισα.

"Στέλλα μην το κλείνεις. Στέλλα;" είπε εκείνος με δυνατή φωνή καθώς κατάλαβε πως θα απενεργοποιούσα την κλήση.

Κώστας!

Της τηλεφωνούσα συνέχεια, μα εκείνη δεν μπορούσε να απαντήσει. Είχα φοβηθεί ξανά τόσο πολύ . Ήξερα πως η Χαρά ήθελε να σκοτώσω την Ηρώ και για αυτό θα σιγουρευοταν με το να με χτυπήσει εκεί που πονάω. Δεν θα περάσει αυτό.

Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!Where stories live. Discover now