Αλέξανδρος!
Έβαλα το όπλο στο κεφάλι της Ηρώς και εκείνη έκλεισε τα μάτια της επειδή δεν ήξερε πως όλα αυτά είναι για το καλό της . Με ένα δάκρυ να κυλάει στο πρόσωπό της εγώ πεισμωσα περισσότερο . Ήταν το μόνο που μπορούσα να κάνω εκείνη την στιγμή. Δεν καταλάβαινα τίποτα , ότι γίνεται. Εγώ περίμενα να δω τον Αλέξανδρο και την κόρη μου. Μα αντί για αυτούς, ερχομαι για άλλη μία φορά αντιμέτωπη με τον θάνατο.
"Τι περιμένεις Κώστα; κάντο!" Με διέταζε εκείνη και έπιασε το τηλέφωνό της. "Αν δεν την σκοτώσεις θα στείλω μήνυμα να ανατιναχθει η Στέλλα." Έλεγε εκείνη και η Ηρώ δάκρυσε ακόμα πιο πολύ.
"Όχι την Στέλλα!" Έλεγε κουνώντας μόνο το στόμα και τα χείλη της.
Την κοιτούσα και καταλάβαινα τι έλεγε. Ευχόμουν να πιάσει το σχέδιο του Κώστα γιατί διαφορετικά θα τον έκανα κομμάτια. Προς το παρόν δεν ξεχωριζαμε στα μάτια της Χαράς. Την κοιταζα με τόσο μίσος και οργή που το ίδιο θα έκανε και εκείνος.
Από την άλλη έβλεπα τον φόβο στα μάτια της Ηρώς. Δεν μπορούσε να κουνηθεί σε αυτήν την κατάσταση και αντί για ηρέμησα έχει να παλέψει με την ζωή της ξανά. Ξύπνησε και αυτό ήταν που περίμενα όσο τίποτα άλλο για να νιώσω την καρδιά μου. Μόνο που αναπνέει εγώ την ερωτεύομαι.
"Περίμενα εσένα για να δώσω ένα τέλος σε όλα. Σε όλα αυτά τα δέκα χρόνια που στερήθηκα όσα αγαπούσα, την οικογένειά που δεν χάρηκα, την δίψα για εκδίκηση που απέκτησα, το άδικο αίσθημα της προδοσίας που χάραξε την καρδιά μου, την αυτοκτονία της Στέλλας και της Ηρώς για φιλοδοξίες, ζήλιες και παρελθόν. Εμείς θα ορίσουμε την μοίρα μας και σε αυτήν δεν περιλαμβάνεσαι εσύ και όσοι θέλουν το κακό μας. " είπα και αποκαλύφτηκα, βάζοντας την μάσκα από το πρόσωπό μου.
Τέλος οι μάσκες και από εμένα και από την Ηρώ. Πρέπει να αναπνέουμε για να υπάρχει ο έρωτας. Γιατί με μια αναπνοή ένας έρωτας. Ο δικός μας έρωτας. Ο έρωτας της Ηρώς και ο δικός μου.
"Αλέξανδρε;" είπε έκπληκτη γιατί περίμενε τον Κώστα.
"Τέλος στα ψέματα και στις μάσκες." Της είπα και την πυροβόλησα πριν προλάβει να αντιδράσει και μας βλάψει.
Τότε αμέσως ξεκλειδωσα την πόρτα και ο Άγγελος μπήκε μέσα με ένα όπλο. Η Δήμητρα τον ακολουθούσε από πίσω γιατί ήξερε πως η Ηρώ είναι τρομαγμένη. "Κορίτσι μου. Ηρώ μου." Είπε εκείνη και μου έσφιξε το χέρι . "Όλα τελείωσαν. " είπε εκείνη και κοίταξε τον Άγγελο.
ESTÁS LEYENDO
Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!
RomanceΈνα βράδυ στέκεται αφορμή για την αφύπνιση ενός μεγάλου έρωτα. Ηρώ και Αλέξανδρος, δυο άνθρωποι που αγαπήθηκαν και χάθηκαν, κάτω από φιλοδοξίες , ζήλιες και πάθη. Η μοίρα ενώνει τον δρόμο τους μετά από δέκα χρόνια. Η φλόγα της αγάπης τους δεν έσβησε...