~ 16. Αρραβώνες! ~

760 77 13
                                    

Ηρώ!

Όταν άκουσα τον Κώστα να γυρίζει σπίτι ήξερα πως θα έπρεπε να αντιμετωπίσω το μένος του. Του χάλασα τα σχέδια για να καταστρέψει τον μεγαλύτερό του εχθρό , δεν νομίζω πως το πήρε και πολύ χαλαρά.

"Ηρώ!" Φώναξε έξαλλος και με όλη την δύναμη της φωνής του μόλις μπήκε μέσα. "Ηρώ κατέβα κάτω τώρα." Συνέχισε εκείνος καθώς περίμενε στο χωλ.

"Εδώ είμαι, μην φωνάζεις." Του είπα εγώ στεκόμουν στην σκάλα και ξεκίνησα να κατεβαίνω. Στάθηκα μπροστά του για να τον αντιμετωπίσω. "Γιατί φωνάζεις;"

όταν βρέθηκα μπροστά του εκείνος σήκωσε το χέρι του και με χαστούκισε στο πρόσωπο και στον λαιμό. Τότε τον κοίταξα με περισσότερο θυμό , μίσος και οργή.

"Μην παίζεις με τα νεύρα μου και την υπομονή μου Ηρώ. Τι είναι αυτά που κάνεις;"

"Αναφέρεσαι στο σημερινό συμβούλιο της εταιρείας;"

"Ναι ακριβώς." Μου είπε και δεν ήξερα πόσο πολύ θα αντέξουν ακόμα τα νεύρα του, αλλά και πως θα τα ξεσπάσει.

"Ναι έκανα αυτό που έπρεπε. Ή συμφωνία μας ήταν να σε παντρευτώ για να μην πειράξεις ούτε μια τρίχα από τον Αλέξανδρο. Αν όμως εσύ δεν τηρείς αυτή η την συμφωνία ,τότε θα με βρεις απέναντί σου."

"Μην εκμεταλλεύεσαι την αγάπη που σου έχω."

"Δεν την εκμεταλλεύομαι και την χρησιμοποιώ. Δεν με νοιάζει τι αισθήματα έχεις εσύ για μένα ή για τον οποιοδήποτε. Με νοιάζει να μην πάθει κάτι ο άνθρωπος που εγώ αγαπώ. Και δεν σε φοβάμαι. Μένω εδώ μόνο και μόνο για να τον προστατέψω από εσένα. Όχι γιατί δε φοβάμαι." Του απάντησα και πήγα να ανέβω και πάλι στο δωμάτιό μου για να μην τον βλέπω.

"Αυτό εδώ είναι για σένα. Το διάλεξα με πολύ αγάπη." Μου είπε και μου έδωσε ένα δώρο.

"Τι αστείο είναι αυτό;"

"Άνοιξε το πρώτα." Μου είπε και έλυσα την κορδέλα από περιέργεια.

Όχι γιατί ενδιαφέρομαι για τα δώρα του , αλλά για το τι κρύβεται πίσω από αυτήν του την πράξη. Γιατί τίποτα δεν μπορεί να μου βγάλει από το μυαλό πως κάτι σκαρώνει αυτό το άθλιο υποκείμενο.

"Ένα φόρεμα;" τον ρώτησα μόλις το είδα. Ήταν σέξι , μαύρο και  αποκαλυπτικό αρκετά.

"Σου αρέσει; είναι για απόψε το βράδυ. Θέλω να με συνοδεύσεις στους αρραβώνες του ανθρώπου που αγαπάς. Θέλω να είσαι μια κούκλα. Η ωραιότερη από ολες. Οπως παντα. Γιατι αυτη ειναι η γυναίκα μου."

Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant