~ 23. Θελω να ελευθερωθώ! ~

656 68 8
                                    

Ηρώ!

"Άφησε με. Δεν μπορείς να με βρίσκεις πάντα." Του είπα εγώ προσπαθώντας να ελευθερωθω από τα χέρια του.

"Μπορώ Ηρώ, πάντα μπορώ." Μου είπε εκείνος και μου έπιασε το χέρι δείχνοντάς μου την βέρα.

Μια βέρα που δεν υπήρχε πλέον στο χέρι μου , αλλά στα σκουπίδια του σπιτιού μου. Την έβγαλα από πάνω με την πρώτη ευκαιρία που βρήκα. Ήταν σαν χειροπέδες για τα χέρια μου και την ζωή μου.

"Την έβγαλες;" είπε τσαντισμένος εκείνος και μου άφησε το χέρι απότομα , με αποτέλεσμα να χτυπήσω πάνω στην επιφάνεια του αυτοκινήτου.

Τότε κοίταξα το δαχτυλίδι του Αλέξανδρου. Είχε κάνει και εκείνος το ίδιο πράγμα. Ήξερε πως αν μας έβρισκε ο Κώστας θα μπορούσε να με βρει.

"Αν έπαθε το οτιδήποτε εξαιτίας σου ο Αλέξανδρος , ο άνθρωπος που αγαπώ με όλη μου την ψυχή και με όλη μου την δύναμη..." Του έλεγα τονίζοντας το σ'αγαπώ μόνο και μόνο για να τον πονέσω..." θα σε σκοτωσω εγώ με τα ίδια μου τα χέρια." Τον απείλησα εγώ αυτήν την φορά.

"Σήμερα θα γίνεις η γυναίκα μου. Και δεν με νοιάζει αν το θες. Επειδή θα σε κάνω εγώ να το θες. Θα σε κάνω να ξεχάσεις αυτόν τον άντρα. Ούτε τις αναμνήσεις σου δεν θα τον ξανά δεις." Μου είπε εκείνος και ξέρω πως αυτή του η απειλή θα γίνει πράξη.

Φτάσαμε σε 2να ξενοδοχείο και εκεί με έβγαλε από το αυτοκίνητο με τα χίλια ζόρια. Προσπάθησα να κρατήσω την πόρτα και να παλέψω. Εκείνος είναι όμως πιο δυνατός από εμένα.

"Ηρώ;" φώναξε ο Αλέξανδρος και έτρεξε για να με γλυτώσει από τον Κώστα.

"Βοήθεια Αλέξανδρε." Του ζητούσα γιατί ήξερα πως δεν θα μπορούσα να αποφύγω τον θάνατό μου.

Οι άντρες του Κώστα ήταν και πάλι εκεί για να τον εμποδίσουν. Ο Αλέξανδρος είχε την βοήθεια του Άγγελου αυτήν την φορά και πάλευε για εμένα. Φαινόταν βαριά χτυπημένος και αδυναμος όμως δεν το έβαζε κάτω.

"Ηρώ θα έρθω για εσένα. Πάλεψε και εσύ για εμάς." Μου έλεγε εκείνος καθώς πολεμούσε να σταματήσει τον άντρα που είχε μπροστά του από τον να τον πυροβολήσει.

Ο Κώστας με έσυρε ασήκωτη μέσα στο ξενοδοχείο του. Και έβαλε με το ζόρι μέσα σε ένα δωμάτιο . Με πέταξε στο κρεβάτι και έβγαλα το σακάκι του. Αμέσως αντέδρασα εγώ για να ξεφύγω. Ήθελα να φτάσω στην πόρτα. Όμως εκείνος με έπιασε και με έριξε πάνω στον τοίχο.

Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ