Στέλλα!
Σε όλη την διαδρομή που έκανα μέχρι να φτάσω στην παραλία , σκεφτόμουν όλα όσα έχουν γίνει. Δεν μπορούσα να τα πιστέψω και να τα επεξεργαστώ. Όλα μου φαίνονταν τρέλα. Δεν ήξερα να μπορώ να πιστέψω τον Κώστα.
Έπιασα το αυτοκίνητό μου και κατέληξα στο αστυνομικό τμήμα. Δεν θα τρελαθώ μόνη μου. Πρέπει σε κάποιον να μιλήσω και να το μοιραστώ.
"Άγγελε χρειάζομαι την βοήθειά σου." Είπα εγώ εντελώς χαμένη που δεν χτύπησα καν την πόρτα και μπήκα με έναν αέρα μέσα στο γραφείο του.
Σχεδόν ζαλιζομουν. Εκείνος σηκώθηκε από την θέση του και με πλησίασε. Με βοήθησε να καθίσω και ύστερα έκλεισε την πόρτα για να μιλήσουμε.
"Είσαι εντάξει; να σου φέρω κάτι;"
"Όχι , δεν χρειάζομαι κάτι. Μόνο να σου μιλήσω θέλω. Δεν ξέρω τι να κάνω και που να στραφώ. Είσαι η μόνη λύση που βρήκα."
"Θα έμαθες να φανταστώ για την αποφυλάκιση του Κώστα. Ενημέρωσα και τον Αλέξανδρο να έχει τον μου του. Αν ανησυχείς για την αδερφή σου, έχω φροντίσει εγώ να την προσέχουν οι καλύτεροι αστυνομικοί." Μου είπε εκείνος γιατί αυτό φαντάστηκε πως θα του πω.
"Δεν είναι αυτό μόνο. Σε ευχαριστώ που προστατεύεις την αδερφή μου. Είχα ανάγκη να νιώσω για λίγο ασφάλεια." Του είπα εγώ και έβαλα τα χέρια μου πάνω στο γραφείο του. Πρόσεξε πως έτρεμαν.
"Εξήγησέ μου τι συμβαίνει Στέλλα."
"Από που να αρχίσω και από που να τελειώσω."
"Δεν σε ανακρινω. Αυτή την στιγμή απλώς μιλάμε. Ξεχνά πως είμαι αστυνομικός." Μου είπε εκείνος για να με βοηθήσει.
"Εσύ θα ξεχάσεις πως είσαι αστυνομικός αν σου πως πως την εγγύηση του Κώστα την πλήρωσε η Χαρά και πως εκείνη τον χρειάζεται σαν σύμμαχο για να καταστρέψει τον Αλέξανδρο;" του είπα μία και έξω.
"Τι πράγμα; Θα στείλω αμέσως περιπολικό να την ψάξει." Είπε και πήγε να πιάσει το τηλέφωνο.
"Όχι , στάσου. Δεν πρέπει να εκθέσω τον Κώστα."
"Ο Κώστας είναι ένας δαίμονας. Δεν μπορείς να τον εμπιστευτείς. Έχει κάνει τόσο κακό. Εκτός αν..."
"Δεν πρόκειται να βρεθώ ποτέ εναντίων της Ηρώ. Ακομα και αν έπρεπε να θυσίασε αυτήν την αγάπη που νιώθω για τον Κώστα. Όμως ήρθε η ώρα να κάνω εγω κάτι για να βοηθήσω την Ηρώ. Δεν ξέρω ούτε εγώ η ίδια αν λέει αλήθεια ο Κώστας. Ξέρω πως δεν θα μου έκανε κακό ποτέ εκείνος. Είμαι η μόνη που έχει επαφή μαζί του και εκείνος ο μόνος που έχει σχέση με την Χαρά."
VOUS LISEZ
Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!
Roman d'amourΈνα βράδυ στέκεται αφορμή για την αφύπνιση ενός μεγάλου έρωτα. Ηρώ και Αλέξανδρος, δυο άνθρωποι που αγαπήθηκαν και χάθηκαν, κάτω από φιλοδοξίες , ζήλιες και πάθη. Η μοίρα ενώνει τον δρόμο τους μετά από δέκα χρόνια. Η φλόγα της αγάπης τους δεν έσβησε...