~ 18. Κανείς δεν πειράζει την Ηρώ! ~

861 85 1
                                    

Αλέξανδρος!

"Ποιος σου είπε να πειράξεις της Ηρώ; έπρεπε μόνο να αρραβωνιαστεις τον Αλέξανδρο. Τίποτα άλλο δεν σου ζήτησα. Λέγε που την εχεις; που είναι η Ηρώ;" ακούγαμε τον Κώστα να φωνάζει στην Χαρά.

Εκείνη είχε εξαφανίσει την Ηρώ προκειμένου να μην κάνω πίσω. Προκειμένου να μην χαλάσει ο γάμος. Όμως δεν με ξέρει καλά. Κανείς δεν πειράζει την Ηρώ. Όλα μια παγίδα. Τώρα είμαι βεβαίως πως δεν την άγγιξα και πως το έκαναν αυτοί οι δύο μαζί για να με απομακρύνουν από την Ηρώ.

Όμως τώρα τα ξέρω όλα. Ξέρω ότι η Ηρώ με αγαπά και πως την εκβίαζε ο Κώστας να είναι μαζί του, να παντρευτεί. Αυτή την στιγμή νιώθω ποιος σίγουρος για την αγάπη της. Πώς τόλμησα να σκεφτώ να πάω Παρακάτω την ζωή μου; πως μπόρεσα να την πληγωσω εγώ ο ίδιος;

"Είναι στην αποθήκη του νεκροταφείου." Έλεγε βηχοντας εκείνη και αμέσως ξεκινήσαμε.

"Ελπίζω να την βρω καλά." απάντησα εγώ στην συζήτησή τους χωρίς βέβαια να με ακούνε.

Ο Άγγελος ξεκίνησε για το νεκροταφείο.

Πριν όμως βγάλω τα ακουστικά άκουσα τρεις δυνατούς πυροβολισμούς. Ήταν σίγουρα νεκρή. "Κανείς δεν πειράζει την Ηρώ." Φώναξε ο Κώστας και τρέξαμε για να προλάβουμε πρώτοι την Ηρώ.

Όταν φτάσαμε εγώ κατέβηκα από το αυτοκίνητο και έτρεξα στην πόρτα. Να αστυνομία συνέλαβε τους φρουρούς και εγώ προσπάθησα με ένα φτυάρι να σπάσω την αλυσίδα. Μπήκα μέσα και βρήκα την Ηρώ να σπρώχνει από τα πόδια της το σκαμπό και να προσπαθεί να πεθάνει.

"Ηρώ!" Φώναξα τρομαγμένος με αυτό που έβλεπα και έτρεξα για να πιάσω το σώμα της.  "Δεν θα πεθάνεις. Δεν θα το επιτρέψω εγώ αυτό να συμβεί. Άνοιξε τα μάτια σου. Είμαι δίπλα σου αγάπη μου." Έλεγα εγώ καθώς προσπαθούσα να την συνεφέρω.

Την φιλούσα διαρκώς και κοίταζα αδιάκοπα τα κλειστά μάτια της. Περίμενα πως και πως να με κοιτάξουν και αυτά. Ήθελα να νιώσει πως είμαι στην αγκαλιά της.

"Άλεξ..." είπε εκείνη αδύναμα καθώς άνοιγε τα μάτια της.

"Εδώ είμαι αγάπη μου και δεν πρόκειται να σε αφήσω ξανά. Δόξα το θεό είσαι καλά.πηρεε και την δικη μου ζωή μαζί σου. "

"Είσαι ζωντανός;" μου έλεγε αγκαλιάζοντάς με.

"Τώρα που σε βρήκα ζωντανή νιώθω πως ξανά γεννήθηκα. "

"Ήθελαν να σε τρελάνουν και να πεθάνω μόνη μου. Μου είπαν πως εσύ είσαι νεκρός, το ίδιο και η κόρη μας. "

Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora