Αλέξανδρος!
"Αλέξανδρε πρέπει να σου μιλήσω." Είπε η Δήμητρα αρκετά ανήσυχη την ώρα που εμφανίστηκε στο νοσοκομείο.
"Τι συνέβη; τι έγινε;" την ρώτησα έντρομος. Φοβήθηκα για την Ηρώ επειδή ο πανικός της ήταν τόσο έντονος από την στιγμή που βγήκε από το γραφείο του γιατρού. "Σου είπε κάτι για την Ηρώ; πες μου μην με κρατάς σε αγωνία;"
"Ξέρεις πως όσες φορές ο Κώστας με απείλησε εγώ δεν λύγισα, δεν τον φοβήθηκα. "
"Αυτό το ξέρω . Εμφανίστηκε ο Κώστας; σας απείλησε;"
"Δεν ξέρω..."
"Τι εννοείς; έρχεσαι αναστατωμένη εδώ , φοβισμένη για να μου πεις δεν ξέρω."
"Μείνε νύχτα μέρα με την Ηρώ. Δεν μπορώ να μιλήσω. Θα πεθάνει. Θα την σκοτώσει."
"Ακόμα δεν κάνει πίσω αυτό το κάθαρμα. Έπρεπε να τον είχα σκοτώσει από την πρώτη στιγμή." Έλεγα εγώ εξαγριωμένος επειδή κάτι σκαρωνε για να μας βλάψει και να μην μας αφήσει ήσυχους.
"Δεν ξέρω αν είναι αυτός Αλέξανδρε; μπορεί να κρύβεται πίσω από όλα γιατί αυτός θέλει το κακό μας, μα δεν με απείλησε αυτή την φορά εκείνος. Ούτε χρησιμοποίησε το όνομά του." Προσπαθούσε να μου εξηγήσει για να καταλάβω τι συμβαίνει.
"Εννοείς;" είπα και κοίταξα την πόρτα του γιατρού.
"Μείνε ψύχραιμος μέχρι να δούμε τι θέλει να κάνει και ποιος τον έχει βάλει."μου είπε και μπήκε μπροστά μου. "Θα μιλήσω στον Άγγελο. Ξέρω πόσο πολύ αγαπάς την Ηρώ για αυτό δώσε χρόνο σε αυτό για να μην εφαρμόσει καμία απειλή του. Σκέψου μόνο την μικρή και την Ηρώ."Μου είπε η Δήμητρα και εγώ έριξα μία γροθιά στον τοίχο.
"Ποιος πλήρωσε την εγγύησή του;" αναρωτήθηκα εγώ με θυμό.
Τότε τι κινητό μου χτύπησε και το έπιασα από περιέργεια. Διάβασα το μήνυμα που μου είχαν στείλει. Ήταν άγνωστος αριθμός και μόλις τον κάλεσα κατάλαβα πως δεν υπάρχει πλέον. Η Δήμητρα κοίταξε την έκφραση του προσώπου μου. Είχα γπυρλωσει τα μάτια.
"Τι έγινε Αλέξανδρε; τι έγραφε το μήνυμα;" με ρώτησε αγγίζοντας το χέρι μου.
"Δεν νομίζω να μας κυνηγάει μόνο ο Κώστας..."
"Γιατί το λες αυτό; ποιος άλλος ; είναι κάποιος που ξέρουμε;"
"Ναι... Και δεν είναι κάποιος , είναι κάποια... δες και μόνη σου." Της έδωσα το κινητό μου για να το διαβάσει και μόνη της.
VOUS LISEZ
Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!
Roman d'amourΈνα βράδυ στέκεται αφορμή για την αφύπνιση ενός μεγάλου έρωτα. Ηρώ και Αλέξανδρος, δυο άνθρωποι που αγαπήθηκαν και χάθηκαν, κάτω από φιλοδοξίες , ζήλιες και πάθη. Η μοίρα ενώνει τον δρόμο τους μετά από δέκα χρόνια. Η φλόγα της αγάπης τους δεν έσβησε...