~ 5. Συμφωνία για το πάθος! ~

1.5K 118 2
                                    

Αλέξανδρος!

Το κορμί της , τα ρούχα της , απλότητά της, όλα τόσο όμορφα και μυστηριώδης επάνω της. Πόσο πολύ θα ήθελα να της βγάλω αυτήν την μάσκα και να μάθω επιτέλους ποια γυναίκα κρύβεται από πίσω.

"Πέρασε μέσα! Νόμιζα πως δεν θα ερχόσουν." Της είπα αγγίζοντας το γυμνό δέρμα της δειλά.

Το σώμα της ανατρίχιασε ολόκληρο στο άγγιγμά μου. Ξέρω πως θέλει και εκείνη να είμαι κοντά της. Το βλέπω γιατί την προδίδουν τα μάτια της , τα χείλη της και το σώμα της.

"Ούτε εγώ περίμενα να έρθω... Όμως ήθελα να μάθω ένα πράγμα."

" Και ποιο είναι αυτό;" την ρώτησα φτάνοντας σε απόσταση αναπνοής από το σώμα της και χαϊδεύοντας απαλά το πίσω μέρος του λαιμού μου.

"Σε τι οφείλει η επιμονή σου να με γνωρίσεις. Πριν εμφανιστείς εσύ , όλα ήταν μυστικά. Ακόμα και η ζωή μου. Θέλω και πρέπει να μείνουν όλα έτσι."

"Τι φοβάσαι τόσο πολύ; "

"Δεν φοβάμαι τίποτα πλέον. Έχω αντιμετωπίσει αρκετούς φόβους πριν δέκα ολόκληρα χρόνια. Που άλλαξε η ζωή μου οριστικά. Τρέμω όμως ένα πράγμα. Αν βγει η μάσκα κινδυνεύω να χάσω την κόρη μου. "

"Εδώ έχουμε κάτι κοινό. Κανείς δεν ήθελα και δεν έπρεπε να μάθει ποιος είμαι στην πραγματικότητα." Της έλεγα καθώς γέμιζα το ποτό στα ποτήρια μας. "Για αυτό και εφηύρα ένα ψευδώνυμο , κάτι σαν την δική μου μάσκα." Της είπα εγώ και της πρόσφερα ένα ποτό.

"Δεν πίνω αλκοόλ. Μόνο μισό ποτήρι κόκκινο κρασί." Μου απάντησε εκείνη και μου έκανε τρομερή εντύπωση.

Και η Ηρώ το ίδιο θα μου απαντούσε κάποτε. Μα τι λέω; τι κάθομαι και σκέφτομαι; Ο καθένας θα μπορούσε να το πει αυτό. Δεν θέλω και δεν είναι σωστό να της συγκρίνω, ακόμα και αν όλα ταιριάζουν άψογα επάνω τους. Είναι σε όλα ίδιες.

"Λοιπόν εσύ γιατί χρειάζεσαι "μάσκα"; υποτίθεται πως έχεις μία πολύ καλή ασφάλεια, φήμη και χρήματα. Λοιπόν θα μου πεις ή σε φέρνω σε άσχημη θέση;"

Με ρώτησε και εγώ έσφιξα το ποτήρι με τόση δύναμη που κόντεψα να το σπάσω σε χίλια κομμάτια.

"Γιατί πριν δέκα χρόνια άλλαξε και η δική μου η ζωή. Φοβάμαι την φωτιά και τον έρωτα. Μα με εσένα τα αψηφώ όλα αυτά. Γιατί δεν με νοιάζουν . Γιατί μαζί σου νιώθω ξανά όπως παλιά και δεν ξέρω πως το κάνεις , ποιος είναι αυτός ο μαγικός τρόπος σου, αλλά αυτός είναι ο λόγος που επιμένω να σε βλέπω και να σε ξανά βλέπω. Θέλω να σπάσω τις άμυνές σου κόκκινο τριαντάφυλλο. " βρήκα την δύναμη και της είπα και τότε άρχισα να την πλησιάζω αρκετά. "Νομίζω ότι σε βλέπω παντού. Είμαι τρελός για σένα. Ακόμα και με την μάσκα δεν μπορείς να μου κρυφτείς ποια. Μαζί σου κόκκινο τριαντάφυλλο παύω να έχω εφιάλτες."

Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!Onde histórias criam vida. Descubra agora