Αλέξανδρος!
"Ηρώ. Ηρώ μου. Όχι αγάπη μου." Έλεγα εγώ κλαίγοντας από πάνω της. Την πήρα αγκαλιά και είχα γεμίσει αίματα. Εκείνη αιμοραγουσε στο κεφάλι πολύ. "Βοήθεια... ένα ασθενοφόρο. Άγγελε κάλεσε ένα ασθενοφόρο." Φώναζα εγώ τρελαμένος. Δάκρυζα καθώς κοιτούσα τα κλειστά της μάτια. "Σε παρακαλώ μην με εγκαταλείπεις αγάπη μου. Σε παρακαλώ Ηρώ μου. Ξύπνα αγάπη μου. Άνοιξε τα μάτια σου. Εγώ σε έχω στην αγκαλιά μου τώρα. " χάιδευα το πρόσωπό της και την παρακαλούσα να επιστρέψει κοντά μου.
Όταν έφτασε το ασθενοφόρο , οι νοσοκόμοι την ανέβασαν επάνω στο φορείο και εγώ την ακολούθησα με το ασθενοφόρο.
"Δεν έχεις να πας πουθενά εσύ. Δικιά μου γυναίκα είναι. Εγώ θα την ακολουθήσω." Είπε ο Κώστας και με έσπρωξε πίσω καθυστερώντας το ασθενοφόρο να ξεκινήσει.
"Εσύ φταις για όλα αυτά. Ηρώ αυτοκτόνησε εξαιτίας σου ." Του είπα εγώ και έκλεισα τις πόρτες του οχήματος για να πάει εκείνη γρήγορα στο νοσοκομείο. "Μα αυτό δεν θα το αφήσω έτσι." Του είπα και του έδειξα μία μπουνιά αρκετά δυνατή στο πρόσωπο.
Τον έριξα κάτω και εκείνος δεν ξανά σηκώθηκε. "Βάλτα με εμένα. Γιατί δεν με αντιμετωπίζεις;" του φώναζα στο πρόσωπο και τον χτύπαγα ασταμάτητα. Στο μυαλό μου είχα την Ηρώ την στιγμή που πέφτει από το μπαλκόνι. "Θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια." Συνέχιζα να τον χτυπώ χωρίς δισταγμό και σταματημό. Για κάθε πληγή της Ηρώ , για κάθε κακό που έκανε σε εκείνην και στην κόρη μου.
"Σταμάτα Αλέξανδρε." Με απομάκρυνε ο Άγγελος.
"Ασε με να τον σκοτώσω. Αυτό το κάθαρμα θα πεθάνει." Έλεγα εγώ βραζοντας από θυμό. Δεν μπορούσα να ηρεμήσω και να διαγράψω αυτή την εικόνα από το μυαλό μου. "Πάλεψε σαν άντρας. Βάλτα με κάποιον στα μέτρα σου. Μόνο με μια γυναίκα ήξερες να τα βάζεις. "
"Ηρέμησε Αλέξανδρε. Σταμάτα δεν αξίζει. Η Ηρώ θυσιάστηκε για να σωθείτε εσείς . Σκέψου εκείνη. Η Ηρώ θα γίνει καλά. Είχε ακόμα σφυγμό. Θα την σώσουν. Μα χρειάζεται εσένα δίπλα της. " μου είπε ο Άγγελος και εγώ τότε κατάφερα να λογικευτω. Μου έφυγε η οργή αλλά το μίσος μεγάλωνε μέσα μου.
"Άσε με Άγγελε." Του είπα με ήρεμο τρόπο και εκείνος το έκανε. Μπήκα στο αυτοκίνητό μου για να πάω κοντά στην Ηρώ.
Ο Άγγελος εκείνος την στιγμή πέρασε χειροπέδες στον Κώστα και τον έβαλε στο όχημά του για να τον παραδώσει στην αστυνομία.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!
RomantizmΈνα βράδυ στέκεται αφορμή για την αφύπνιση ενός μεγάλου έρωτα. Ηρώ και Αλέξανδρος, δυο άνθρωποι που αγαπήθηκαν και χάθηκαν, κάτω από φιλοδοξίες , ζήλιες και πάθη. Η μοίρα ενώνει τον δρόμο τους μετά από δέκα χρόνια. Η φλόγα της αγάπης τους δεν έσβησε...