~ 9. Οι καρδιές δύο κομμάτια! ~

1.2K 109 19
                                    

Ηρώ!

"Αλέξανδρε; Τι κάνεις εσύ εδώ; πως με βρήκες;" Συνέχισα να τον ρωτάω εγώ ακόμα ξαφνιασμένη.

"Σε ακολούθησα γιατί ξέρω όλη την αλήθεια. Την ξέρω πριν μου την πεις εσύ. Σου είπα ότι βλέπω τα πάντα ακόμα και με την μάσκα που φόραγες. Γιατί Ηρώ;" Το δάκρυ κύλησε ξανά στο πρόσωπό μου και στην καρδιά μου. Κοίταξα για μία στιγμή πίσω μου και κατάλαβα πως ο χρόνος με περιόριζε για εξηγήσεις. Πως αυτό που ήρθα να κάνω δεν έχει γυρισμό. Είναι μία θυσία που πρέπει να γίνει για να είναι αυτοί που αγαπώ καλά.

"Είμαι εδώ για την κόρη μας. Δεν μπορώ να πω πολλά,. το μόνο που σου ζητάω είναι να θυμάσαι αυτό που σου είπα χθες το βράδυ. Πάντα θα σ'αγαπώ. Μα είναι καλύτερα να μην βρεθούμε ποτέ ξανά."Του είπα εγώ και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο.

Ύστερα προχώρησα προς την πόρτα του σπιτιού για να μπω μέσα. Με το που άγγιξα την καγκελόπορτα γύρισα και τον κοίταξα στεκόταν ακόμα εκεί. Με κοιτούσε να προχωράω και πάλι στον Κώστα. Είχε την ελπίδα πως θα τρέξω κοντά του και πως θα γυρίσω σε κείνον τώρα που ξανά βρεθήκαμε.

Δεν το έκανα όμως. Άνοιξα την πόρτα και τότε εκείνος με έπιασε από το χέρι.

"Δεν θα αντέξω να σε χάσω ξανά. Είσαι πάντα δικιά μου όσο υπάρχει η κόρη μας , ο έρωτάς μας και όσο εμείς θα αναπνέουμε τον ίδιο αέρα."

"Δε μπορώ να κορόιδεψε τον Κώστα. Αν το κάνω τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα. Δεν υπάρχει επιστροφή. Θα μένουμε ζωντανοί μόνο για την Αλεξάνδρα μας." Του απάντησα εγώ με βουρκωμένα μάτια. Είχε και εκείνος. οι καρδιές μας δύο κομμάτια.

"Ηρώ έχω μαζί μου τα λεφτά που μου ζήτησες και που πήρα από τον Κώστα. Δώστα και πάμε να φύγουμε. Αν μπεις εκεί μέσα μετά δεν θα υπάρχει επιστροφή για εμάς. Δεν θα μπορείς να γλυτώσεις ξανά. Τώρα πλέον μπορώ αν σου προσφέρω την καλύτερη ασφάλεια. Είσαι ζωντανή , μπροστά μου. Δεν με νοιάζει τίποτα άλλο. Πάρε την μικρή μας και γύρνα πίσω σε εμάς. Δεν μπορεί αν μην ένιωσες τίποτα από χθες το βράδυ. "Μου έλεγε εκείνος με την πόρτα να χωρίζει την αγάπη μας.

Ίσως καλύτερα για να μην γυρίσω στην αγκαλιά του. Ήμουν ικανή να το κάνω και να καταλήξω εκεί. Όμως δεν θα αντέξω να τον δω πίσω από τα σίδερα της φυλακής. Να τιμωρηθεί εκείνος ξανά για κάτι που δεν έκανε. Για ένα φόνο που έκανε ο Κώστας και αυτό το κάθαρμα να κάνει συνέχεια κακό. Αν είμαι δίπλα του εγώ ξέρω πως θα προστατέψω τον άνθρωπό μου.

Με Μία Αναπνοή... Ένας Έρωτας!Onde histórias criam vida. Descubra agora