Pride(14)

1.8K 229 36
                                    


"တစ္​ကိုယ္​လံုးနာ​ေနတာပဲဆို​ေတာ့ သူလဲ အဲ့ဒီ​ေလာက္​ျဖစ္​သြားမွန္​း သတိမထားမိတာ တီ​ေလး... အ​ေပၚက်ႌခြၽတ္​ပစ္​လိုက္​​ေတာ့မွ ​ေတြ႔တာ"

အ​​ေဒၚ ျဖစ္​သူကို အိပ္​ခန္​းထဲ ထိ ​ေနာက္​ထပ္​တစ္​​ေခါက္​ သြား​ေခၚလာခဲ့တဲ့ လံုး​​ေလး ရဲ႕ ဆင္​​ေျခ..
မုသားတခ်ိဳ႕ သံုးလိုက္​ရတဲ့အတြက္​ မလံုလဲ သလို ​ေအာက္​ႏႈတ္​ခမ္​းကို တစ္​ခ်က္​ဖိကုိက္​သည္​။

"ခ်ဳပ္​ရမွာပဲ..ဒဏ္​ရာကနက္​တယ္"

လက္​​ေမာင္​းက ဒဏ္ရာ​ကိုၾကည္​့ရင္​း ​ေျပာလာတဲ့ ဂြၽန္​႔ရဲ႕ အ​ေဒၚကို ​ေခါင္​းညိတ္​ျပ​ေတာ့..
အနာ​​ ​ေဘးနားတစ္​ဝိုက္​ကို လက္​နဲ႔ ဖိၾကည္​့ၿပီးမွ..

"ထိုင္​လိုက္​"

ျပန္​မသိမ္​းရ​ေသးတဲ့ ​ေဆး​ေသတၱာ​ေလးထဲ ​ေမႊ​ေႏွာက္​ ႐ွာ​ေဖြကာ ...လိုအပ္​တာ တခ်ိဳ႕ကိုပါ
ဂြၽန္​႔ကိုယူလာခို္​င္​းၿပီး​ေနာက္​ ...
ပိုးသတ္​ထားတဲ့ အခင္​းစ​ေပၚမွာ ကိရိယာ တစ္​ခ်ိဳ႕​ေနရာတက်ျဖစ္​သြား​ေလသည္​။

"အိမ္​မွာ ထံု​ေဆး​ေတာ့ အဆင္​သင္​့ ​ေဆာင္​ထားတာ မ႐ွိဘူး..ဒီအတိုင္​းပဲခ်ဳပ္​ရလိမ္​့မယ္​ မင္​းအဆင္​​ေျပပါမလား"

"ဟုတ္​ကဲ့..ရပါတယ္​ "

အနာ​ေပၚ​ေဆး​ေၾကာသန္​႔စင္​ကတည္​းက စပ္​ဖ်ဥ္​းသည္​့ ​ေဝဒနာ...
ထို႔​ေနာက္​ အ​ေရျပား​ေပၚက​ေန တစ္​ခ်က္​​ေဖာက္​ဝင္​လာတဲ့ စူးနစ္​နာက်င္​မႈ...

"အား"

အံႀကိတ္​ထားသည္​့ၾကားက သတိလက္​လြတ္​ အသံတစ္​ခ်က္​ ထြက္​လာသည္​့အခါ..မလွမ္​းမကမ္​းက မ်က္​ဝန္​းဝိုင္​းဝိုင္​း​ေတြ ကိုယ္​့ဆီ ​ေရာက္​လာခဲ့သည္​...

​ေနာက္​ထပ္​ အပ္​တစ္​ခ်က္​​ေဖာက္​ဝင္​ လာသည္​့အခါ ႏႈတ္​ခမ္​းကို တင္​းတင္​းကိုက္​ပစ္​ရင္​း...
စူးစိုက္မိထားတဲ့ ​မ်က္​ဝန္​း​ေတြ ​ဆီက​ေနလဲ အၾကည္​့မလြဲျဖစ္​...

ဖ်တ္​ခနဲ ​ေရြ႔သြားတဲ့အၾကည္​့​ေတြ ​ေသြးစြန္​း​ေနတဲ့ ဒဏ္​ရာဆီတစ္​ခ်က္​​ေရာက္​ၿပီး မ်က္​ႏွာခ်င္​းျပန္​ဆိုင္​လာတဲ့အခါ ... ကိုယ္​လိုခ်င္​တဲ့ အရိပ္​အ​ေယာင္​​ေတြ ကပ္​ၿငိပါလာခဲ့သည္​...ကိုယ္​နာက်င္​​ေနၿပီဆိုတာကို အသိအမွတ္​ျပဳတဲ့ ဂ႐ုဏာတစ္​ခ်ိဳ႕...

Pride of loveWhere stories live. Discover now