Pride(20)

1.6K 223 17
                                    


"​ေျဖႏိုင္​တယ္​ ​ေမ​ေမ.."

"......"

"အင္​း.. ကြၽန္​​ေတာ္​ စာ​ေမးပြဲၿပီးရင္​ တစ္​ရက္ေလာ​က္​ထပ္​​ေနၿပီးမွ ျပန္​ခဲ့မယ္​​ေလ"

"......."

"ဟုတ္​ကဲ့ ​ေမ​ေမ"

​ေမ​ေမနဲ႔ စကား​ေျပာၿပီး​ေတာ့လက္​ထဲကဖုန္​းကို စာၾကည္​့စားပြဲ ​ေပၚ ခ်လိုက္​ရင္​း အနားလာရပ္​တဲ့အရိပ္​​ေၾကာင္​့​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​။

"​ေရာ့"

လက္​ထဲက ဖန္​ခြက္​႐ွည္​နဲ႔ ကိုယ္​့​ေဘးနားခ်ထားတဲ့ ​ေကာ္​ဖီပန္​းကန္​ကို လဲယူလိုက္​ရင္​း...

"ပင္​မွည္​့သီး​ေဖ်ာ္​ရည္​..ခ်ဥ္​ခ်ဥ္​​ေလး​ေဖ်ာ္​​ေပးထားတယ္​..​ေသာက္​လိုက္​..​ေကာ္​ဖီကို ငါျပန္​သိမ္​းလိုက္​မယ္​..ညဖက္​​ေတြလဲ အိပ္​​ေရးမဝဘဲ ​ေကာ္​ဖီ​ေတြရက္​ဆက္​​ေသာက္​​ေနရင္​ ရင္​တုန္​တာ​ေတြျဖစ္​လာလိမ္​့မယ္​"

"အင္​း ​ေက်းဇူး ဟြန္​း"

စာ​ေမးပြဲ ​ေၾကာက္​တယ္ရယ္​ လို႔​ေတာ့မဟုတ္​​ေပမယ္​့ .. အနည္​းနဲ႔အမ်ား​ေတာ့ စိတ္​ဖိစီးမႈ႐ွိသည္​မို႔ စာ​ေမးပြဲရက္​႐ွည္​သည္​့အခါ ​ေနာက္​ပိုင္​းရက္​​ေတြမွာ လူက ​ေျခကုန္​လက္​ပမ္​းက်လာခဲ့သည္​။​ေနာက္​ဆံုးက်န္​တဲ့ဘာသာ​ေတြကလဲ ကိုယ္​အားနည္​းသည္​့ ဘာသာ​ေတြ ျဖစ္​တာ​ေၾကာင္​့ ​ေသာက​ေတြမ်ားၿပီး မအိပ္​ႏိုင္​ခဲ့ျခင္​း..

"​စိတ္ပူမ​​ေနနဲ႔ လံုး​ေလး .. ​​ေအာင္​ပါတယ္​ ... မင္​းက ​ေတာ္​ၿပီးသားပဲ..မင္​းလိုလူကမွ စာ​ေမးပြဲက်ရင္​ ဘယ္​သူ ​ေတြက ​ေအာင္​အံုးမွာလဲ"

"​ေအးပါ... မင္​း​ေရာ..​.မနက္​ျဖန္​ ​ေျဖမယ္​့ paper အတြက္​ အဆင္​သင္​့ျဖစ္​ၿပီလား"

"အဆင္​သင္​့ျဖစ္​ၿပီပဲ ဆိုပါ​ေတာ့ ငါက​ေအာင္​ရံုပဲမွန္​းတဲ့​ေကာင္​ဆို​ေတာ့ ​ေအး​ေဆးပါ..အခု​ေတာ့ မင္​း​ေဖ်ာ္​ထားတဲ့ ​ေကာ္​ဖီ​ေလး ​ေသာက္​ရင္​း Choice questions ​ေတြျပန္​ၾကည္​့လိုက္​အံုးမယ္​"

လက္​ထဲက ​ေကာ္​ဖီပန္​းကန္​ကို ​ေျမႇာက္​ျပရင္​း တစ္​ငံု​ေသာက္​သည္​။ကိုယ္​​ေသာက္​ဖို႔​ေဖ်ာ္​ထားတဲ့ ​ေကာ္​ဖီကို သူ႔အတြက္​​ေဖ်ာ္​​ေပးလိုက္​သလို စိတ္​ႀကီးဝင္​​ေနတဲ့ မ်က္​ႏွာထားနဲ႔ ျပံဳးတုန္​႔တုန္​႔လုပ္​ကာ လွည္​့ထြက္​သြား​ေလသည္​။

Pride of loveOnde histórias criam vida. Descubra agora