Pride(33)

864 122 17
                                    


"ခြင့္ျပဳေပးပါ"

ဟြန္းကို လိုက္ပို႔ခဲ့ၿပီး အိမ္အျပန္မွာ ေနရာမေရြ႔ဘဲ ဧည့္ခန္းထဲမွာပဲ႐ွိေနေသးသည့္ ေမေမ ေ႐ွ႕မွာဝင္ထိုင္ရင္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျဖစ္သည္။

"ထပ္ၿပီး ဒီကိစၥပဲဆိုရင္ ငါနားမေထာင္ေတာ့ဘူး ဂြၽန္ေျမာင္"

"ကြၽန္ေတာ္ ေျပာတာကို အရင္ဆံုးနားေထာင္ေပးပါ...အားလံုးၿပီးသြားတဲ့အခါမွာ ျဖစ္လာတဲ့ ေမေမ့ရဲ႕ဆႏၵဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြၽန္ေတာ္မလြန္ဆန္ဘူး"

ႏႈတ္ဆိတ္ေနေပးလိုက္တဲ့ ေမေမ့ရဲ႕ အမူအရာက ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ လိုက္ေလ်ာေပးလိမ့္မွာမဟုတ္သည့္ အရိပ္အေယာင္ေတြႏွင့္..

"ကြၽန္ေတာ့္ကုိ အျပစ္အနာအဆာကင္း ေစခ်င္တဲ့ ေမေမ့စိတ္ကို နားလည္ပါတယ္...အေကာင္းဆံုးေတြပဲ ေပးခ်င္တဲ့ ေမေမ့ေစတနာကိုလဲ ခံစားမိပါတယ္"

"အဲ့ဒါဆိုရင္ ရပ္တန္းကရပ္ဖို႔ မသင့္ဘူးလား"

မ်က္ႏွာလႊဲထားဆဲျဖစ္ေသာ ေမေမ့ကိုၾကည့္ရင္း သူျပံဳးမိသည္...မခ်ိျပံဳးသာသာ...

"ကြၽန္ေတာ္ ဟြန္းကုိ ခ်စ္ရဖို႔ ခ်စ္ရဲဖို႔ ခက္ခဲခဲ့တယ္....စြန္႔လႊတ္ဖို႔ အထိ ႀကိဳးစားၿပီးမွ ကြၽန္ေတာ့္ဘဝထဲ တစ္ခါထပ္ၿပီးသူ႔ကိုေနရာေပးခဲ့တယ္ဆိုတာ..ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ကစားလို႔မဟုတ္ဘူး ေမေမ သူက ကြၽန္ေတာ့္အတြက္မ႐ွိမျဖစ္မို႔လို႔"

စကားခဏရပ္ေတာ့ ဆိုဖာလက္ရန္းကို ကိုင္ထားတဲ့ ေမေမ့လက္ေတြပိုတင္းသြားတာ သိလိုက္သည္။

"ေမေမ့ေ႐ွ႕မွာ သူစိမ္းတစ္ေယာက္ကို ဦးစားေပးေနတာ မိုက္မဲတဲ့လုပ္ရပ္မွန္းသိပါတယ္....ဒီေန႔ဒီအခ်ိန္ထိ ေနလာခဲ့သမ်ွ ေမေမ့ကို စိတ္ပ်က္ေစမိတာလဲ ဒီတစ္ခါ ပထမဆံုးပါ...ဒါေပမယ့္ ဒီေရြးခ်ယ္မႈအတြက္ ကြၽန္ေတာ္အစအဆံုး တာဝန္ယူမွာပါ"

"........."

"ေတာင္းဆိုခ်င္တာ တစ္ခုပါပဲ ေမေမ..ကြၽန္ေတာ္ေကာင္းဖို႔အတြက္လို႔ရည္ရြယ္တဲ့ ေမေမ့ရဲ႕ ဆႏၵေတြထဲမွာ...ကြၽန္ေတာ္႕ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈကိုလဲ ထည့္ၿပီး စဥ္းစားေပးပါ"

အဆံုးအျဖတ္တစ္ခုခုမရေသးခင္ ေမေမ့အၾကည့္ေတြက နဖူးစပ္နားက ဒဏ္ရာဆီ တစ္ခ်က္ေဝ့၏။

Pride of loveWhere stories live. Discover now