🐰
"Havana ohh nana, half of my heart is in havana, havana ohh nana.." Rachel berhenti bernyanyi sebaik kakinya melangkah keluar dari kamar mandi. Bibirnya bergumam menyanyikan lagu Havana dari Camilla cabello itu. Favourite noh.
"Kenapa berhenti?" Tegur satu suara dari belakang Rachel. Gadis itu menoleh untuk melihat Jungkook yang masih baring menelentang diatas katil. Dah hampir jam 8.30 pagi pun masih lagi terbongkang atas katil. Eih, anak Jeon ni.
"Apa?"
"Sambunglah" kata Jungkook lalu dia yang tadinya baring mengiring menghadap aku terus berbaring menghadap siling bilik. Lengannya dia letakkan atas dahinya. Rachel sudah cebikkan bibirnya. Jungkook kalau awal pagi memang malas betul nak bergerak, minta kena gendong ke apa dia ni.
"Jungkook bangunlah, pergi mandi" arah Rachel tuala mandi dia sangkutkan pada penyangkut baju di tepi almari. Dahinya berkerut kecil, sepatutnya Jungkook pada waktu- waktu macam dia dah bersiap nak masuk kerja. Tak pun tengah sarapan ke. Ni mesti mood malas dia tengah on.
"Tak kerja ke hari ni?" Soal Rachel, kaki Jungkook yang terjulur keluar dari katil dia tepuk perlahan buatkan lelaki itu merengek kecil. Belum sempat Rachel nak capai bantal yang tercampak jatuh atas katil, Jungkook dah sepantas kilat menyambar lengannya sampai akhirnya Rachel jatuh tersembam didada lelaki itu.
"Yahh! Lepaslah saya nak kemas bil-"
"Shut up or else i'll kiss you hard" bisik Jungkook dengan nada sedikit tegas seraya lengannya melingkar erat di pinggang aku. Nafas hangatnya menderu- deru menampar leher aku. Aku diamkan diri, nak lihat dia buat apa lepas ni. Jantung aku berdegup kencang bila bibir hangat dia mulai mencium leher aku lembut. Meremang bulu roma jadinya.
"You know what? Semalam aku bermimpi.."
"Mimpi apa?"
"50 shades of grey, i'm that male and you're the heroine." Terus membuntang anak mata aku bila dia sebut tentang filem romantik dewasa yang hanya boleh ditonton khusus untuk orang-orang 18+ ke atas. Wth? Macam mana pulak aku boleh termasuk dalam mimpi dia tak senonoh tu? Dasar kambing!
"Ja- jangan nak merepek! Dah lepaskan sa-"
"In that dream, you're the one begging me for that"
"Beg you for what?" Aku bertanya dengan ragu- ragu. Bibir aku dicium Jungkook lembut hingga akhirnya aku terpaksa leraikannya bila Jungkook bertindak untuk menggigit bawah bibir aku. Sakit siot! Aku bukan carrot nak digigit- gigit bagai! Belum sempat aku nak jarakkan diri, dia dah sembamkan wajahnya pada leher aku, sekali lagi.
"You beg me for.. doing that thing" katanya separuh berbisik dengan suara serak-serak basah yang sedikit menggugat iman. Aku ketap bibir bila terasa tangan lelaki itu perlahan-lahan mulai melorot ke bawah. Aku pukul lengan dia kuat, awal- awal pagi lagi nak jadi ulat bulu. Fikir orang sukalah?
"Jangan gatal boleh tak? Tepi, saya nak-"
Dengan menggunakan kekuatan lelakinya, Jungkook memutarkan tubuh aku hingga terduduk diatas perut dia. Argh! Jungkook dah mula nak buat hal dah! Aku pandang dia dengan wajah yang berkerut habis, hodoh tak hodoh yang penting dia kena lepaskan aku sekarang. Sebab bila- bila masa je ada yang akan mengetuk pintu tanya itu dan ini.
YOU ARE READING
[C] TE AMO | JJK ✓
Fanfiction[OLD TITLE: BABY GIRL] "Each day, I love you more." +Jungkook ft rachel Started; 1.01.2018, Monday End; 4.06.2019, tuesday Highest ranking #1 in Kpop Highest ranking #1 in Fanfiction ©heitsmehari