ည က busanက ျပန္ ေရာက္တာ မနက္ ၂နာရီေလာက္ ကမွျဖစ္သည္။
အခန္းထဲဝင္ဝင္ျခင္း အရက္ပုလင္းေတြ ဖရုိဖရဲႏွင့္ ၾကမ္းျပင္ ေပၚ ေခြေခြ ေလးအိပ္ေနတဲ့ဟြန္းနီးကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။"အဆိုးေလး...အရက္ေတြ ေသာက္တယ္"
ေပြ႕ခ်ီလိုက္ေတာ့ မ်က္လံုးေလး မပြင့္တပြင့္ႏွင့္ သူ႔ ကို ျပံဳးျပလာေသးသည္။
ေမြ႕ယာ ေပၚ အသာ တင္ ေပးရင္း နဖူး ေပၚ က ဆံပင္ေလး ကို သပ္တင္ေပးလိုက္ရင္း အျမတ္တႏိုး ၾကည့္ေနမိေသးသည္။" ဦး.."
သနၱာ ေရာင္ ႏႈတ္ခမ္းပါး ငယ္ ဟာ ပြင့္ဟလာသည့္ေနာက္ သူ႔ကို ညီးညဴ သလို အသံတိုးတိုးေလးႏွင့္ ေခၚသည္။
" ခ်စ္ တယ္ ရူး မတတ္ပဲ"
သူ ဟာ မွင္သက္ေနဆဲမွာပင္ ႏႈတ္ခမ္း ထက္ ဖိကပ္လာတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေသးေသးေလး...
ခနၶာကိုယ္ ထဲရွိေသြးေတြပါ ပြက္ပြက္ဆူကုန္ပီထင္ရေလာက္ေအာင္ လူ တစ္ကိုယ္လံုးရွိန္းခနဲ...ဟြန္းနီး မူး ေနတယ္ ဆိုေပမဲ့ ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္းကို ေတာ့ ဘယ္ အမူးသမား ကမွမဟုတ္ပဲေျပာမည္ မထင္...
သူ႔ႏႈတ္ခမ္း တခုလံုးကို ခပ္ရြရြေလး ဖိငံုကာ တသြယ္စုပ္ယူကာတသြယ္ျဖင့္နမ္း လာသည့္ႏႈတ္ခမ္းပိစိေလးရဲ႕ ေနာက္ သူ႔ ကိုယ္ ကဟြန္းနီးေပၚ အုပ္မိုးလိုက္ပီျဖစ္သည္။
ႏႈတ္ခမ္း ႏွစ္ခု ရဲ႕ အဖိအဖြ တိုင္းက ႏူးႏူးညံ့ ညံ့...
သနၱာေရာင္ ႏႈတ္ခမ္းေသးေသးေလးရယ္ အရက္ရွိန္ေၾကာင့္ နီျမန္းေနတဲ့ႏွင္းဆီေသြး ပါးျပင္ေလးေတြ ...
စင္းက်ေနတဲ့မ်က္ေတာင္ဖ်ားေတြပါ မက်န္ မ်က္ႏွာေလးတခုလံုးကို ေနရာမလပ္ နမ္းရႈံ႕မိသည္။လည္တိုင္ထက္ သူ႔ ႏႈတ္ခမ္း ေတြ ဆင္းသက္မိေတာ့ ညည္းညဴသံခပ္တိုးတိုး...
သူဟာ ထို အခ်ိန္ထိ ဟြန္းနီးရဲ႕ လည္ဇလုပ္ကိုသူမျမင္မိေသးပါဘူး...
ဟြန္းနီး ရင္ဘတ္ျပင္ရွိ ၾကယ္သီးတို႔ ဆြဲျဖဳတ္ပီးသည့္ ေနာက္ ...
ျမင္ လိုက္ရသည့္ ျမင္ကြင္းေၾကာင့္အနမ္းတို႔ဟာ ရပ္တန္႔ကုန္ေလသည္။ရင္ဘတ္ျပင္ဟာ ရွိသင့္ရွိထိုက္သင့္ သည့္အမို႔အေမာက္ ေတြ...
လံုးဝကို မရွိပါပဲ ျပားခ်ပ္ခ်ပ္ ရင္ဘတ္ျပင္ ေဖြးေဖြး ထက္ စြပ္က်ပ္ အပါးသားေလး တထည္ သာ ဝတ္ဆင္ထားေလသည္။
ထို႔ ေနာက္ ထိကပ္ေနသည့္ ခနၶာကိုယ္ေအာက္ပိုင္းအရ တင္းမာေနသည့္ ထိုအရာ...
YOU ARE READING
ဟန္ေဆာင္ျခင္းရဲ႕ေနာက္ကြယ္(completed)
Fanfictionလိမ္ညာတာကိုအရမ္းမုန္းတဲ့သူရယ္... မတတ္သာလို႔လိမ္ညာေနရတဲ့သူရယ္... ႏွစ္ေယာက္ၾကား အခ်စ္တို႔ေပါက္ဖြားလာတဲ့အခါ... #cv by me