🌃
"Yaşadığınız olay basit değildi ve penetran travma geçirdiniz. Psikolojiniz için-"
Bruce, yapması gerektiği gibi gerçeği yalanlar iken Debora tarafından sözünün kesilmesiyle derin bir nefesle ciğerlerini doldurdu. Karşısında duran hiçbir insanı hafife almazdı. Ek olarak Joker'i öldüren, böylesine zeki ve aynı zamanda fazlasıyla tehlikeli bir insana daha da ciddi yaklaşmaktaydı ama Debora gerçeğe kolayca ulaşmıştı ve bunu yalanlamanın anlamı yoktu. Bruce konuşmanın sonunu tahmin edebiliyordu, yine de böyle bir girişimde bulunmaktan kendini alamamıştı. Şu anda onunla ilgili herhangi bir bilgiye sahip değildi. Konuşmalarından yola çıkıp kişiliğini tahmin ederek de pek doğru bir sonuca ulaşmayacağı için Bruce'un yapabileceği şey olayın gidişatına göre uzlaşmak ya da tehdit etmekti.
"Psikolojim yeterince iyi. Travma geçirmiş olmam düşünce akışıma engel değil, Bay Wayne. İfadenizi gördüm."
"Kendi tahminleriniz dışında bir kanıtınız olma-"
"Siz tahmini ciddiye alarak yalanlamak için bu kadar uğraşırken bir kanıta gerek kalmıyor."
Oturduğu koltuktan kalkan Bruce, kadına biraz yaklaşarak bu durumun sır olarak kalması için yeterince net bir konuşma yapacak iken hastane odasının kapısı gürültüyle açıldı. Sarışın bir genç adam, Bruce'un tahminine göre yirmisine yeni girmiş olmalıydı, odanın içine göz attığı an belirgin bir rahatlama ile nefesini vererek Debora'nın kollarına koşmuştu.
"Abla!"
Kadının kaşları, onun burada ne işi olduğunu sorgularcasına çatılmış olmasına rağmen şaşkınlığı gözlerinden okunabiliyordu.
Genç adam ağlayamaya başlayarak onu televizyonda gördüğünü, yaralandığını duyunca çok korktuğunu ve ilk uçakla buraya geldiğini söyledi. Debora, kardeşine kızamamıştı bile. Normalde kendisinden habersiz herhangi bir yere gitmesi yasaktı ancak televizyonda olayın nasıl anlatıldığını bilmiyordu ve yaralanma kelimesinin kardeşinin zihninde neler canlandırdığını tahmin edebiliyordu. Bu nedenle hıçkırarak ağlayan kardeşine sıkıca sarıldı.
Şahit olduğu duruma karşı odada kalmasının saygısızlık olacağını bilen Bruce sırrının bilinmesi konusunda en kısa zamanda önlem alabileceğini düşünerek hareketlendi.
"Yeniden görüşeceğiz, Bayan Soare."
Zaten böyle bir cümlenin kullanılacağını tahmin etmiş olan Debora konuşmalarının yarattığı kaosun aksine hafif bir baş hareketiyle onayladı. Bu sır hakkında uzun bir tartışma gerçekleşeceği kesindi ama doğrusu, Bruce Wayne'in Batman olması Debora'nın işine yarayacak bir bilgi değildi. Ses olsun diye açtığı televizyonda herhangi bir ünlü hakkında öğrendiği bir bilgi kadar gereksizdi. Kimsenin hayatıyla ya da büyük sırlarıyla ilgilenmiyordu.
Bruce, hastaneden ayrılarak arabasına geçtiği sırada kulaklığını takarak hattın ucunda olması gereken Tim'e seslendi.
"Debora Soare hakkında her bilgiyi istiyorum."
Malikânenin içinde gerçekleşen kavgadan sıyrılan Tim çoktan araştırma yaptığını belirterek bilgisayar başına geçti.
"Debora Curajos Soare. Romanya/Botosani'de doğmuş. 34 yaşında. Babası Greu Soare. Annesi Nadia Halgi. 1998 doğumlu Eddie adında bir kardeşi var. Ebeveynleri 2002 yılında ayrılmış.
18 yaşına kadar doğduğu yerde yaşamış ancak lisenin ortasında okulu bırakarak kardeşiyle birlikte New Jersey'a taşınmışlar. Sigorta kayıtlarına göre yaklaşık iki sene hem mağaza personeli hem de makine tamiratı yapan bir dükkânda çalıştığı gözüküyor. Liseyi dışarıdan bitirerek New Jersey City Üniversitesi'ne başvuru yapmış. Üniversite için üç tane öğretim görevlisi onun akıbetinde referans mektubu yazmış, epey başarılı bir öğrenci olmalı.
Orada makine mühendisliği okumuş. Bölümünü ikincilikle bitirerek 2012 yılında Gotham'a yerleşmiş. O zamandan beri Lroc şirketinde makine mühendisi olarak çalışıyor. He-"
Hâlâ devam etmekte olan kavgaya karşı tepki göstererek Bruce'la konuştuğunu belirten Tim'i diğerleri umursamamış olsada Bruce bağırmakta olan Jason'un öfkesini ona yönelttiğini duyuyordu.
"Kapa çeneni, Tim! Senin yaşında iken öldürüldüm ben! Ve ailem olarak gördüğüm kimse benim intikamımı almak için harekete geçmedi."
"Tam bir sik kafalı gibi davranıyorsun." diye söylendi, Dick. "Drama yaratmayı kes artık, Jason."
"Adı Dick olan biri için oldukça manidardı bu."
"Hepimiz senin için yas tuttuk. Bruce oğlunu kaybetti, ben kardeşimi kaybettim, Tim ve Damian abisini kaybetti. Bu bizim için fazlasıyla sarsıcıydı ama kurallarımız var."
"Kurallarınızı sikeyim! Joker'i öldüren benim aile olarak kabullendiğim insanlardan biri olmalıydı. Beni gerçekten önemseyen biri öyle yapard-"
"Birini önemsemek onun için intikam almayı gerektirmez, Jason." diyerek araya girdi, Tim. "Biz katil değiliz."
"Sizce Debora Soare katil mi? Gotham'ın tüm insanları artık rahat bir nefes aldı. Sevdiklerinin intikamı alındığı için bu karanlık şehir bir anlığına aydınlandı." Jason'un alaycı gülüşüne klavye tuşlarının tıkırtısı eşlik ediyordu. "İntikamım alındı. O kadına hayatım boyunca minnettar olacağım. Ailem olarak kabullendiğim insanlara değil. Tanımadığım birine!"
Bruce'un kalbinde hissettiği ağırlık canını yakarken her daim olduğu gibi acısını ifadesiz yüzüyle gölgeledi. Jason'a olanlardan dolayı kendisini suçlamıştı. Yetişemediği için, oğlunu koruyamadığı için, belki de ona sevgisini gösteremediği için. Her gece kabuslarına onun cansız bedeni girmişti. Joker'den intikam almayı istemişti elbette. Her şeyden çok istemişti! Defalarca onu ölümün kıyısına getirecek kadar dövmüş ama o son yumruğu asla atamamıştı. Jason haklıydı, bu intikamı aileden biri almalıydı ama Bruce bunu asla yapamamış, diğerlerinin yapmasına da izin verememişti.
Hoşnutsuz iç çekişleri sertçe kapatılan kapının sesi bastırırken Tim derin nefesler alarak bilgilere göz atmaya devam etti. Bu Bruce'u da kendisine getirmişti.
"Önem teşkil eden başka bir bilgi yok."
"Polis kaydı?"
"Bu zamana kadar polisle bir işi olmamış. Bir kaydı, ifadesi ya da adı geçen herhangi bir olay yok ama 2007 yılında açılmış bir davası bulunuyor."
"Ne davası?"
"Velayet."
"Evli mi?"
"Hayır. Bu zamana kadar hiç evlilik yapmamış. Bu velayet davası kardeşiyle ilgili. 2006 yılında kardeşini alarak New Jersey'a taşındığı için kızının, oğlunu kaçırdığı gerekçesiyle annesi Nadia Halgi polise başvurmuş ve oğlunun geri getirilmesini talep etmiş. 2007 yılında Debora velayet davası açarak kardeşinin kendisinde kalmasının daha iyi olacağını savunmuş. Çekişmeli bir dava olmuş ancak mahkeme Eddie Soare'nin velayetini ablasına vermiş. Bu gördüğüm en garip dava ama sonuç bu. Amerika'da reşit olma yaşı 21 olduğundan dolayı Eddie Soare hâlâ Debora'nın gözetimi altında. Şu an Boston'da Ekonomi ve Matematik okuyor."
"Üzerine kayıtlı silah?"
"Üzerine kayıtlı silah yok. Sadece Range Rover model araç ve Yamaha YZF-R1M marka motor."
"Şüpheli herhangi bir durumu yok."
"Şu an kredi kartı kullanımlarına bakıyorum ve Bruce, o sadece normal ama başarılı bir kadından fazlası değil. Adının geçtiği kötü bir olay yok."
"Gözünü kırpmadan Joker'i öldürmesinin dışında."
🌃
Debora'yı 34 yaşında yaptım. Nedeni ise Bruce'un burada 38 yaşında olması.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
debora || bruce wayne
FanficDebora, İsrail Krallığı'na hükmeden tek kadın hakimin ve Yahudilik'te ki tek kadın peygamberin adıydı. Ve Debora, aynı ismi paylaştığı bu kadınlar kadar özeldi. Batman'in katı kurallarını sarsacak kadar özel. || Başlama Tarihi - 25.11.18 || || Bitir...