21. used to you now

2.3K 211 1
                                    

"getting used to you now and it's freaking me out"

Christian

- Labas... Alissa, - burbteliu pamatęs tamsiaplaukę virtuvėj. - Ką čia darai?

- Clinton tualete, - atsako ji valgydama braškes. - Tuoj eisim į miestą.

- Maddi dabar yra... čia, - nežinau kodėl tai pasakau.

- O, - atsako ji abėjingu balso tonu ir nusivalo rankas. - Kodėl?

- Jos su Vienna kaip ir Sonny dažnai čia būna, - mintyse liepiu sau užsičiaupti. - Dabar ji Mitchel netikra mergina, nes vadybininkas taip norėjo dėl staigaus Jordan išvykimo. Žinai, po visų tų straipsnių apie išdavystes turėtumėm gauti dėmesio.

- O jis jai kartais ne per senas? - Alissa lyg kelias minutes pagalvojus vėl pradeda valgyti braškes. - Juk viskas tik dėl pinigų, tiesa? Juk tarp jų niekas nevyksta?

- Nemanau, kad tai tavo reikalas, - atsakau pasimetęs, Clinton grįžta į virtuvę.

- Tai kodėl man viską pasakoji? Maniau iki galo apšviesi mane apie tai kas dedasi mano sesers gyvenime.

- Jis tiesiog per daug kalba, - taria Clinton. - Eime?

- Noriu susitikti su Maddi, - Alissa atsistoja. - Kur ji?

- Kur ji? - susiraukia Clinton pažiūrėdamas į mane.

- Su Vienna ir Mitchel žaidžia vaizdo žaidimus, - atsakau.

- O Dieve, tu taip nemoki meluot, - atsidūsta Clinton.

Alissa pradeda lipti laiptais į viršų, susižvalgom su Clinton ir nusekam jai iš paskos.

- Ji nenori tavęs matyti, - tariu sukdamas uodegą.

- Man nerūpi, - atšauna ji.

Pasižiūriu į Clinton. Neįsivaizduoju kaip jis ją pakenčia.

Clinton sugriebia Alissa'os ranką, ji sustoja ir nustebusi į jį pasižiūri.

- Nelįsk prie jos, Alissa. Maddi visiškai nenori tavęs matyti.

Alissa kelias minutes žiūri jam į akis, tada linkteli ir pradeda lipti laiptais žemyn.

Gal ji pagaliau suprato, kad kažkam jos savo gyvenime visiškai nereikia.

Maddi

Sėdžiu visa pakraupus. Girdėti Alissa'os balsą apačioj yra per daug keista.

- Man nuobodu, - taria Vienna numesdama pultelį, pasižiūriu į balkone rūkantį Mitchel.

Jau gailiuosi įsivėlusį į šitą žaidimą, bet tuo pačiu man įdomu pamatyti kas bus. Savo vadybininko prašymą jis pavadino "maža repeticija", jis akivaizdžiai turėjo omeny rimtus santykius, bet kodėl negalim daryti to tiesiog dabar?

Ir vėl susimąstau. Mano šilti jausmai Clinton, jis atrodo aiškiai susierzinęs dėl Jordan. Mes abu dar nepasiruošę rimtiems santykiams.

Faktas, kad Clinton valkiojas su mano seserimi mane siutina. Nekantrauju kada ji neš savo subinę atgal pas visas tas kengūras. Nemanau, kad sugebėsiu išvengti susitikimo su ja.

- O ne, tironė išėjo su tavo vaikinu, - taria Vienna.

- Jos vaikinas štai čia, - atšauna Mitchel parodydamas į save pirštu.

- Bet tu netikras, - gūžteli Vienna.

- Clinton nėra mano vaikinas? - kilsteliu antakius.

- Bet galėtų būt, - ji mirkteli.

Kartais noriu jai trenkti. Ji dažnai kalba nelogiškus dalykus ne laiku ir ne vietoj.

Mitchel uždaro balkono duris, stebiu pro stiklą kaip jis išsitraukia antrą cigaretę. Jis be marškinėlių, tik su treninginėmis kelnėmis, jo plaukai kuode. Norėčiau dabar būti su juo.

- Mitchel ar Clinton? - paklausia Vienna pagriebdama iš lekštės obuolį.

- Kas tau negerai? - paklausiu pavartydama akis.

- Žinau, kad tau kažkiek jis patinka ir man patinka erzint Mitchel, - atsako ji atslošdama, pakratau galvą užversdama akis.

- Mes būsim kartu po šitos nesąmonės. Gal būt. Jei per tą laiką susitvarkysim su savo problemom, - tariu.

- Pagaliau, - atsako Vienna. - Man patiks visas šitas spektaklis.

- Man baisu, - prisipažįstu:

Labiausiai bijau mažų dvylikamečių mergaičių besistengiančių įskaudinti mane dėl to, kad "nugrobiau" jų dievaitį. Tie vaikai būna tikri tironai.

- O man įdomu, - Vienna vypteli.

Balkono durys atsidaro, atsisuku į Mitchel. Jis pagriebia ant lovos gulinčią palaidinę ir apsirengia, stebiu kaip jis stovėdamas naršo telefone.

- Kada tas turas? - paklausiu.

- Po kelių dienų išvažiuojam, - atsako jis net nepažiūrėdamas į mane.

- Galiu važiuot kartu? - linksmai paklausia Vienna. - Žinai, viso mėnesio be Maddi neišgyvensiu. Jausiuos kaip be pusės organų. Man reik prižiūrėt tą kalę.

- Prašyčiau, - piktai prunkšteliu. - Tai man reikia prižiūrėti tave.

- Ne, nereikia, - užginčyja ji, pavartau akis.

- Pakalbėsiu su vadybininku, - burbteli Mitchel ir išeina iš kambario trenkdamas durimis.

- Kas jam negerai? - paklausia Vienna susiraukdama.

- Velnias žino, - atsakau pagriebdama iš lekštės paskutinį obuolį. - Važiuojam namo?

- Kai pabaigsiu žaidimą, - atsako Vienna pagriebdama pultelį. - Ir jeigu jie man neleis važiuot kartu, aš juos nudėsiu.

Nusijuokiu žiūrėdama į ją.

Aš irgi tikiuosi, kad Vienna važiuos kartu. Mėnesis be jos turėtų būti ypač sunkus.
_________
surinkit bent 70 vote ir įkelsiu šiandien dar vieną nes šita baisiai lieva, bučkis.

hell [church 2] [✔️]Where stories live. Discover now