trečia dalis ir laiko peršokimas, nes man liūdna. nepamirškit pavotint senesnių dalių, fuckers :)xx
"offered her a pill and now she all in"
•- po keturių mėnesių
Kambaryje tvanku, man mirga akyse. Dar kelis kartus aštriai pajudinu klubus ir Mitchel atlošia galvą susmeigdamas savo pirštus į mano šlaunis. Nuo jo garsios aimanos man pasidaro dar geriau nei nuo ekstazio kurį su Mitchel nuryjom prieš dvidešimt minučių.
Širdis plaka kaip pašėlus. Žiūrim su Mitchel vienas kitam į akis, apačioje garsiai grojanti muzika vilioja grįžti į šokių aikštelę ir mėgautis dirbtinai sukeltu energijos proveržiu. Žinoma, kur gi dar taip pat sukeltas pozityvumas. Nejučia nusijuokiu ir prisiglaudžiu prie jo.
Mitchel krūtinė sunkiai kilnojas, jaučiu, kad jo širdis plaka taip pat greitai kaip ir mano. Pasižiūriu pro langą ir sukandu savo apatinę lūpą. Mėnulis taip arti...
Mitchel nustumia mane nuo savęs ir pradeda rengtis, spoksau į lengvai besisukančias lubas.
Per keturis mėnesius kažkas pasikeitė. Nežinau ar tai jis ar aš.
Jam išėjus taip pat pradedu rengtis, mano akys užkliūva už pabertų tablečių ant komodos. Per daug negalvojus pagriebiu vieną žvaigždutės formos ir įsimetu sau į burną.
Šiurpuliukai.
Galiausiai išeinu iš kambario, čia dar tvankiau.
Mitchel kalbasi su kažkokia mergina, per daug negalvojusi patraukiu link jo.- Gal dingstam iš čia? - paklausiu apsivydama rankomis jo kaklą, Mitchel ranka akimirksniu nuslysta ant mano užpakalio.
- O gal dar pasiliekam? - sušnabžda jis vos lūpomis prisiliesdamas prie mano skruosto.
Su viskuom sutinku. Aš taip jį myliu... Atrodo, kad dabar dar labiau...
Ignoruoju tai, kad prieš mums nueinant jis jai mirkteli. Jeigu taip padarė, vadinasi, reikėjo...
Atrodo, kad ryte mirsiu, bet kažkaip niekas neberūpi, kol gerklės nepradeda griaužti nežmoniškas troškulys.
Vienna
Stumdau stiklinę sau tarp rankų. Man siūlė ekstazio, atsisakiau. Siūlė dar kažkokio šūdo, irgi atsisakiau. Siūlė net gi kokso - sušniokščiau vos vieną eilutę. Tik tam, kad neužmigčiau.
Nemačiau Eric jau tiek daug laiko. Kai baigėsi mano jam pažadėtas mėnesis, baigėsi ir mūsų bet koks bendravimas. Aš... aš pasiilgau jo.
Užverčiu stikliuką ir akimirksniu paprašau dar vieno. Spoksau į stalviršį, pasiremiu galvą ranka. Buvo taip įdomu ir keistai gera turėti kažką tokio savo gyvenime. Žinoma, akimirksniu pajutau jam simpatiją. Juk jis blogas berniukas, kaip įmanoma jam nieko nejaust?
Mitchel su Maddi visiškai apsinešę, nelabai rūpinuos jais. Juk čia... kasdienybė. Būčiau sakius, kad smagi, bet po pažinties su Eric narkotikai mane pradėjo šiek tiek gasdint.
Apsidairau. Noriu važiuot namo. Negaliu to daryt be Maddi.
- Kur eini? - paklausia Jesse man pasijudinus nuo baro kėdės.
- Nežinau... kažkur? - burbteliu atsargiai statytama kojas.
Šokanti žmonių grupė manęs visiškai neužveda, susidūrusi su Maddi lepteliu jai, kad nieko nesileistų į veną. Ji tik linkteli ir toliau mėgaujas savo kelione.