18. serotonin

2.4K 165 30
                                    

"i guess bein' an asshole was a bad decision"

Po kelių savaičių

Mitchel

- Kur Jordan? - paklausiu atsisėsdamas ant sofos, Clinton trūkteli pečiais.

- Išėjo su Maddi ir Sonny, - taria Christian atsigerdamas vandens, kilsteliu antakius.

Toks jausmas, kad ji iškeitė visus į Maddi. Jordan vis mažiau rodosi mano akyse, neprisimenu kada paskutinį kartą ją bučiavau.

- Ji paliko fotoaparatą? - susiraukiu pamatydamas ant sofos daiktą kurio ji paprastai nepaleidžia iš rankų.

- Sonny nefotogeniškas, - taria Christian, Clinton prunkšteli.

Kilsteliu antakius ir įjungiu fotoaparatą. Nueinu į nuotraukas ir pradedu skrieti pro įdealios kokybės paveikslėlius.

Maddi geria, Maddi šoka, Maddi juokiasi, Maddi ir Jordan šoka ant stalo, Maddi sėdi, Maddi su Clinton apsikabinę, Maddi gatvėje valgo ledus, Maddi bučiuoja Jesse į skruostą, Jesse geria iš plastikinio butelio degtinę, Christian su Sonny laikosi rankomis, Maddi šypsosi prikišusi veidą prie pat kameros, Maddi guli ant žolės.

Staiga man pasidaro viskas aišku. Lyg visi mano klausimai suranda savo atsakymus. Pagalvoju, kaip galėjau būti toks kvailas ir nesuprasti visko anksčiau.

Parašau Jordan kelias žinutes prašydamas, kad ji anksčiau grįžtų namo ir, kad mums reikia pasikalbėti.

Stengiuosi išlikti ramus, bet sunkiai.

Vienna

- Kodėl tu čia? Jeigu ir vėl atsiprašinėsi, aš tau trenksiu, - tariu vos atidariusi duris. Jack rimtai žiūri į mane, atsidūstu užversdama akis.

Pastarasias savaites mūsų santykiai kaip aklas, kurčias ir šlubas šuo. Jis mažiau laiko leidžia su manim, jei būnam kartu visada susipykstam. Jis susirašinėja su Biddi beveik be sustojimo, komentuoja kitų merginų nuotraukas socialinuose tinkluose lyg neegzistuočiau. Skaudina mane be sustojimo ir nesiruošia nustoti.

- Neatsiprašinėsiu, - taria jis. - Tu viena?

- Taip, - atsidūstu įleisdama jį vidun. - Maddi išėjo su Jordan ir Sonny, nepakenčiu tos fotografijos kalės.

- Na, tai tavo bėdos, - atšauna jis.

- Jack, kas tau nutiko? - pratrūkstu. - Aš nebesuprantu. Mums jau seniau buvo ne kas, bet šios kelios savaitės veda mane iš proto. Aš pasiilgau tavęs, - atsidūstu.

- Man nieko nenutiko, - atsako jis, nuo jo dvelkia rūkalais.

- Tik tau taip atrodo, - burbteliu. - Čia ne tu.

- Tame ir problema. Nemanau, kad mes dar galim būti kartu.

Pasijuntu lyg gavusi smūgį į pilvą. Pasimetusi pasižiūriu į jį, jo veido mina kaip visada - šalta.

- Ką?

- Tu nepasitiki manim ir tau nepatinku toks koks esu. Aš stengiausi pasikeisti, kad nebelaikyčiau savęs nevykėliu kokiu buvau. Jei tau nepatinka, dink.

- Ar čia iš vis tu kalbi? - pykteliu. - Tu niekada nebuvai nevykėlis, Jack! Visada mylėjau tave, visada buvai man pats nuostabiausias. Tai kuom tu virsti yra nevykėlis, - perbraukiu ranka sau per plaukus. - Ir kodėl turėčiau tavimi pasitikėti? Tu pats žinai, kaip elgiesi.

- Viskas nebebus kaip anksčiau, Vienna.

Tas mane ir skaudina. Viskas niekada nebebus kaip anksčiau. Jis keitėsi po truputį ir aš nesugebėjau to sustabdyti. Visada žinojau, kad tos cigaretės jo kišenėj reikš kažką didelio.

Svarbiausia, kad aš pasiilgau savo Jack. To, kurį įsimylėjau per greitai ir per lengvai, nes jis buvo geriausias ir nuostabiausias žmogus pasaulyje. Jo tiesiog nebeliko. Liko kažkoks suėstas žmogėnas kurio aš jau nebepažįstu mėnesių mėnesius ir aš nežinau kas dėl to kaltas.

Gal jam buvo negana mano meilės. Gal pajuokavau per stipriai. Gal nedaviau jam pakankamai. Gal tiesiog nebuvau ta, kurios jam reikėjo nors galėjau. Gal nesistengiau pakankamai, kad padaryčiau jį laimingu.

- Viso, Jack, - tariu pasižiūrėdama į duris, jis išeina taip, lyg būtų repetavęs tai kelias valandas prieš tai.

Iš pradžių viena ašara, tada kita. Drebančiom rankom iškrapštau cigaretę ir kukčiodama uždegu ją tik iš trečio karto.

Aš galėčiau viską sutvarkyti, jei mano Jack dar egzistuotų. Likau tik aš viena ir mano cigaretės.

Kaip visada.

Maddi

- Oh, - Jordan susierzina žiūrėdama į savo telefono ekraną. - Mitchel nori, kad grįščiau anksčiau. Jis nori apie kažką pasikalbėti.

Nejučia šypteliu. Gal jis pagaliau ją mes. Akimirksniu subaru save už tokias mintis.
Sunku būti ištikima Jordan drauge kai mano jausmai Mitchel tiesiog verda. Myliu ją ir nenoriu jos įskaudinti, bet to negana. Jau senai susitaikiau su faktu, kad nesu geras žmogus.

- Skubam pas tavo princą? - kilsteli antakius Sonny.

- Aš važiuosiu namo, - tariu nusišypsodama. - Pažadėjau praleisti vakarą su Vienna ir turėti mergaičių naktį.

- Kaip miela, - Jordan šypteli.

Vienna ypač irzli pastaruoju metu. Kai klausiu kas negerai, ji vis pasako, kad vėl susipyko su Jack, nors manau, kad esu prie to prisidėjusi ir aš. Visada siūlau jai eiti kartu, bet ji vietoj to, kad nusileistų ant žemės lepteli kažką apie Jordan ir pareiškia, kad liks namie.

Jaučiuosi kaip blogiausia geriausia draugė pasaulyje. Staiga užsimanau kuo greičiau grįžti namo.

- Tu jau eisi? - paklausia Jordan.

- Taip... taip, - burbteliu. - Turiu keistą nuojautą dėl Vienna'os... negaliu to paaiškinti, - pasimetusi pakratau galvą.

Patikrinu telefoną, ji man neskambino.

- Geriausios draugės turi tokias savybes, - Jordan šypteli, tada sunerimusi pasižiūri į mane. - Skubėk namo, mes su Sonny grįšim.

Sunkiai nuryju seiles ir linkteliu.

Kažkas blogo nutiko. Aš jaučiu tai.

______
2 dalys bc i am THAT bitch

Maddi & Mitchel ar Maddi & Clinton?

hell [church 2] [✔️]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin