42. i'm in love

1.9K 133 7
                                    

"young kid getting romantic with the bud"

po kelių savaičių

Maddi

- Šalta, - susigūžia Vienna atsisėsdama ant baseino krašto šalia manęs ir įmerkdama kojas į vandenį.

Jos pilvas nebėra idealiai plokščias. Jei nežinotum, nepasakytum, kad ji laukias - tiesiog turi kažkiek viršsvorio. Mitchel su Jack kaip maži vaikai turškias baseine, šypteliu kai Jack panardina Mitchel galvą po vandeniu.

- Tu šūde! - surėkia Mitchel išnirdamas, Jack suklykia staiga nuplaukdamas šalin. Mano vaikinas agresyviai plaukia jam iš paskos.

- O Dieve, jie paskandins vienas kitą, - Vienna pasibaisėjusi žiūri į juos, nusijuokiu.

Staiga pajuntu šaltas ir šlapias rankas ant savo klubų, krūpteliu ir piktai pasižiūriu į Mitchel, jis šypsosi nuo saulęs užmerkęs vieną akį.

- Tau nešalta? - rūpestingai paklausiu perbraukdama per jo šlapias kasytes.

- Ne, - jis pakrato galvą, nusipurtau vandeniui užtyškus ant manęs. - Tu irgi galėtum ateiti.

- Man šalta, - tariu, Mitchel įsiremia į baseino kraštus ir šiek tiek pasikelia, - Mitchel, eik šalin, tu visas šlapias, - pavartau akis, jis prisiliečia prie mano lūpų ir staiga sugriebęs mano liemenį nutempia mane žemyn kartu su savimi.

Kelias sekundes būnam po vandeniu, pasimetus patraukiu pro burną vandens. Išnirusi įsikimbu Mitchel į pečius ir pradedu kosėti, akimirksniu pradedu drebėti.

- Tu nesveikas! - surėkiu aptaškydama jį vandeniu, Mitchel nusijuokia rankomis apsivydamas mano liemenį ir savo lūpas priglausdama man prie skruosto.

- Aš pasiūliau tau prieš tai, - jis trūkteli pečiais.

Man nepatinka šitas baseinas. Nesiekiu dugno.
Vanduo siekia Mitchel smakrą. Aukštų žmonių privalumai.

- Aš sakiau ne, - sukalenu dantimis, Vienna rėkia plodama rankomis. Išmetu jai vidurinį pirštą ir vėl atsisuku į Mitchel.

- Priprasi, - jis vypteli prispausdamas mane arčiau savęs.

- Nebandyk manęs paleisti. Ir aš nesiruošiu maudytis. Man per gilu. Pažiūrėk, - toliau priekaištauju. - Sušlapinai mano rūbus, dabar važiuosiu namo šlapia, susirgsiu ir numirsiu.

- Nenumirsi, aš tave slaugysiu, - uždengiu jam ant veido krentančią saulę delnu, Mitchel pilnai atsimerkia. Jo akys šviesiai žalios, šypteliu.

- Tu toks šlykščiai meilus, - tariu prieš jam mane pabučiuojant. - Plukdink mane į krantą. Ačiū.

- Laikas išmokti plaukti, Crum, - taria jis prieš užsikeldamas mane ant nugaros. Įsikimbu jam į pečius ir tingiai užverčiu galvą.

- Ne, - tariu švelniai rankomis apsivydama jo kaklą. - Man ir taip gerai.

- Žinoma, - taria jis sarkastiškai. - Manai aš visada tave taip plukdysiu?

- Manęs nereikėjo plukdyti, tu pats mane įtempei į vandenį, - piktai į jį pasižiūriu. - Ir dabar man šalta.

Galiausiai atsiduriu ant kranto, drebėdama pagriebiu rankšluosį ir atsisėdu šalia Vienna'os.

- Mano vyras toks gražus, - taria ji svajingai atsidūsdama.

- Suskystėjai, - atsakau erzindama ją.

- Kas? Taip elgiasi susituokusios poros. Mano cukriukai, mano mažiukai, - ji įsiremia alkūnėmis į žemę, nusijuokiu pakratydama galvą.

Mitchel su Jack maudosi dar pusvalandį, atrodo kaip maži vaikai. Saulė beveik mane išdžiovina, bet Mitchel vėl mane sušaldo stipriai mane apsikabindamas.

- Tu šlapias, eik šalin, - skundžiuos jau antrą kartą.

- Tu šlapias, eik šalin, - pamėgdžioja jis mane ir pradeda rengtis.

- Vanduo toks geras, - aiškina Jack Vienna'ai, ji varto akis padavinėdama jam rūbus.

- Jis šaltas!

- Tai tu man šalta, - suzyzia jis, Vienna numeta rūbus ant žemės ir apdovanoja jį aistringu bučiniu nuo kurio Jack visas išrausta.

- Taigi, - taria Mitchel mums susižvalgius, nejučia prunkšteliu. - Mes tikrai vis dar norim važiuoti vienoje mašinoje su jais?

- Žinoma, - jis atsisėda, rankšluosčiu nusausinu jo plaukus. Pradedu išpinti šlapias kasytes, Mitchel karts nuo karto surėkia, kad jam skauda.

Pakedenu išpintus plaukus ir surišu juos į kuoduką. Mitchel atsistoja ir mes patraukiam link Jack automobilio.

Jack

- Tau šalta? - paklausia Mitchel pastebėjęs kaip Maddi dreba, ji linkteli. Mitchel ištraukia iš bagažinės savo švarką ir užmeta jį Maddi ant pečių.

- Vienna, gal ir tu nor...

- Kekšėms niekada nepasidaro šalta, Jack, - atšauna Vienna, susiraukęs pasižiūriu į ją.

- Tu...

- Maddi mane taip visada vadina, - Vienna reikšmingai į ją pasižiūri.

- Nesvaik, kale! - suklykia Maddi iš galinių sėdynių.

Mitchel apsivija ranka jos pečius ir lūpomis prisiglaudžia prie jos skruosto, Maddi suima jo veidą delnais.

- Jokio sekso mano mašinoj! - surėkiu nuspausdamas signalą, jie abu vienu metu krūpteli. Mitchel pradeda kažką šnabždėti Maddi į ausį kišdamas rankas po švarku, ji rausta sukąsdama savo apatinę lūpą.

Pasižiūriu į pro langą žiūrinčią Vienna ir šypteliu. Atrodo, kad mano gyvenimas galėtų likti toks ir viskas būtų tobula.

Sustojęs prie raudonos šviesos perskaitau naujas gautas žinutes ir sunkiai nuryju seiles.

Alec: ar nieko nepamiršai, Jack?
Alec: mes viską žinom
Alec: tau čia ne žaidimų laukas, vaike

Eric: Pinigai iki rytojaus vakaro arba pakasim tave gyvą, žiurkiau.
Eric: Ir mums nusispjaut į tavo nėščią paną.

______
noriu verst teacherxstudent fanfiką su 5sos

hell [church 2] [✔️]Where stories live. Discover now