60. car

1.7K 160 9
                                    

"why'd you have to go and do it to me? your psychopathic-self went and cut the brakes out my car. angeline, won't you listen to me, please? i don't know what i did, baby, i'm just tryna live, baby."

Man sunku kvėpuoti, pilvas lyg dega. Galiausiai puolu už kampo ir išsivemiu. Užsidengiu veidą delnais ir atsiremiu į sieną.

Širdis plaka gerklėj. Vis aiškiau suvokiu, ką padariau.

Nepasakyčiau, kad dabar ankstyvas rytas - kažkur vienuolikta. Vos atsikėlusi dingau iš Clinton buto taip greitai kaip tik galėjau.

Man pradeda griaužti akių kampučius, galiausiai gailiai sukukčioju delnu užsidengdama burną.

"Įsimylėkim vienai nakčiai"? Kas per šūdas? Ką aš galvojau? Kodėl iš vis nieko negalvojau?

Puikiai tvarkiausi. Beveik atsikračiau savo jausmų jam. Kodėl valdoma pavydo pridarau kvailysčių?

Drebančiom rankom išsitraukiu iš kišenės telefoną. Mane dar labiau supykina.

Clinton: neišmesk cigarečių.
Clinton: atiduosi kai ir vėl susitiksim.

Įkišu ranką į kitą kišenę, apčiuopiu pustuštį pakelį.

: neberašyk man prašau
: laikykis atstumo nuo manęs
Clinton: maddi, aš irgi pasimetęs! mes su mitchel nesenai susitaikėm. kartais tiesiog nesuvaldom savo jausmų.
: dieve mano, tu suvoki, kaip aš jaučiuosi? aš manau bus geriau jei iš viso tavęs nebematysiu
Clinton: tai nėra įmanoma ir tu pati tai žinai
Clinton: ir tu bet kada galėjai pasakyti ne

Įmetu telefoną atgal į kišenę. Man reikia su kuo nors pasikalbėti. Arba galiu tiesiog dabar pat nušokti nuo tilto.

Mano galva sušiktam purve.

Kirminas nepaprastai energingas. Kaltė mane griaužia kiekvienam kūno lopynėlyje. Nežinau, kaip pažiūrėsiu Mitchel į akis.

Kodėl? Kodėl būtent aš? Kam man šitas smirdantis jausmų jovalas? Noriu tiesiog ištrinti Clinton ir viską kas buvo.

Bet buvo taip nuostabu vėl turėtį jį šalia. Aš tiesiog negalvojau kas bus toliau - jis irgi. Niekas daugiau nerūpėjo. Tik mes.

Aš negaliu prarasti Mitchel. Dieve mano, ne.

Sriūbauju kaip mažas vaikas ir ignoruoju keistus praeivių žvilgsnius. Man niekada dar taip neskaudėjo širdies - lyg joje sedėtų ėžys. Ašaros teka kaip pro atsuktą čiaupą, vaizdas toks susiliejęs.

Nežinomas: Smagi naktis?
Nežinomas: Ką pasakytų Mitchel...?
Nežinomas: Ajajaj, Tu bjauri kale.

Aš nebesikalbėsiu su Clinton. Visiškai jį ištrinsiu. Tai tik viską blogina. Galutinai atsikratysiu savo jausmų jam. Aš sugebėsiu.

Po kažkiek laiko žiūrėsiu į jį ir nematysiu nieko daugiau draugo. Man nekils jokių nederamų laikų ir aš toliau gyvensiu ramiai.

Bet ne šiandien.

Vos velkuosi, o mano krūtinėje tikra audra. Galvoju apie tai kaip eilinį kartą įskaudinau Clinton, save ir kaip įskaudinsiu Mitchel. Nežinau kiek laiko sugebėsiu slėpti kažką tokio - tai per daug griaužia mane.

Žinau, kad būčiau atstūmusi jį jei ne visi tie svaigalai mano organizme. Būčiau sugebėjusi susitvarkyti su savo jausmais jei būčiau buvusi blaivaus proto. Būčiau galėjus atsispirti jo gražioms akims, gražiam veidui ir...

hell [church 2] [✔️]Where stories live. Discover now